ponedeljek, 11. maj 2009

Love is all around

Rada imam Teja. In J. Rada imam poletna jutra. In občutek rose na bosih nogah. Rada imam mentolove bonbone in Camambert sir. Rada imam Tejev smeh. In pogled na njegov čarobni obraz, ko spi. Rada imam limetino pito. In vroč tuš. Rada imam dobro knjigo. In občutek, da se mi ni treba nikomur opravičevati, če ostanem v postelji, da jo preberem. Rada imam vonj limete in vanilije. In dobro kavo zjutraj na terasi, ko se svet šele prebuja. Rada imam svoj dom. In J., ki popravi vse moje igrače, ki jih uspem pokvariti. Rada imam potovanja. In bloganje, ljudi, ki jih tako srečam. Rada imam dobro idejo. In svojo neodvisno naravo. Rada imam božič. In ves kič, ki gre zraven. Rada imam glasbo, ki me pripravi do joka. In spomine. Rada imam rumene pegice v Tejevih očeh, ko vanje posije sonce. Rada imam pogled na zahodno stran Hvara, ko se pripelješ skozi tunel Pitve. In njegov vonj po sivki in rožmarinu. Rada imam brskanje po kamnih. In prvi sneg. Rada imam vstajenje po vsakem padcu. In ustvarjanje. Rada imam večerne trenutke, ko s Tejem iščeva stvari, za katere sva tisti dan hvaležna. In pogled na cvetočo japonsko češnjo. 
Rada imam življenje. In mesec maj, čeprav tako hitro mine.
Ljubezen je res vse okrog nas!

Tale je za mojo "always orange loving mother"!

(Inspired by corikindred.com)

Imejte se radi!

Maja

21 komentarjev:

  1. Uou!!! To pa je zapestnica v pravem pomenu besede. Res je unikatna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako neizmerno lepo - zapestnica in tvoj čudovit seznam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ti si bas, bas vrednica!!!!
    Ah, zavidim ti na tolikoj energiji i kreativnosti!

    Pozdrav,
    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Živahnost in optimizem - yeah!!!! Zamislila sem se nad tem, koliko stvari imamo radi... tiste drobne malenkosti... Ko bo spet melanholija, se spomni na ta seznam. Zapestnica čudovita, nabita z energijo. To mi deli!!

    OdgovoriIzbriši
  5. To branje je bil res lep trenutek in jaz imam rada tvoje pisaje. Dobila sem občutek kot da te že poznam in tvoja toplina me je danes resnično nežno pobožala.... Maja, čestitke za čudovito zapestnico in ....dušo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Rada imam tvoj blog, ko ga ne zanemarjaš predolgo. Rada imam tvoje izdelke, ki so vedno nekaj posebnega. Danes me navdušujeta energija barve in čudovit lesk.

    OdgovoriIzbriši
  7. In jaz imam rada tvoje ustvarjanje. Vedno komaj čakam, da na novo objavo, saj vem, da vsakič znova presenetiš s še boljšim in še lepšim izdelkom.

    Zapestnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo se blešči. Prvo kar mi je padlo na pamet, potem pa preberem tvojo res lepo z ljubeznijo napisano objavo in si rečem:take ljudi moraš imeti rad. Toliko ljubezni in radosti za malenkosti. Ti res znaš.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni je najprej padel v oči lesk zapestnice.
    Potem pa me je tvoje pisanje spomnilo na malenkosti, ki pomenijo življenje.
    Hvala, moi

    OdgovoriIzbriši
  10. Oj! Maja se Maja prebuja - no vsaj tako izgleda. Čudovita zapestnica in če čudovitejši seznam. Smo res premalo hvaležni za vse, kar nas obdaja in bi samo še.... No, jaz bi še en extruder, zdaj ko vidim tvoje čarovnije!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zapestnica me je pustila brez besed, tako enkratna je. Pa tudi zapis pod njo ... Hvala!

    Aja, bi pa tudi jaz en tak extruder imela :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, čudovite besede so zasenčile krasno zapestnico.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zapestnica je enkratna, to je tudi moja barva.
    In več kot polovico stvari, ki si jih naštela imam rada tudi jaz, prav našla sem se in toplo mi je postalo pri srcu. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita zapestnica. Kar ne morem verjeti kake lepote prihajajo izpod tvojih rok. Prave mojstrovine. :)
    Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaz imam rada tebe, oziroma tisti del tebe, ki nam ga razkriješ na blogu. Ustvarjalni v oblikovalskem in pišočem načinu ...

    OdgovoriIzbriši
  16. Z veseljem sem tole prebrala in še z večjim veseljem ugotavljala, kaj vse imava skupno. :)
    Sploh pa ... zelo rada pridem k tebi na obisk na tvoj blog, ker vem, da me tu zmeraj čaka nekaj zelo posebnega. Tudo tokrat!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zapis, ki se vtisne v dno duše in srca, Maja. Barva je nepopisno lepa in izdelek prekrasen. Zavidam tvoji mami.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ostala sem brez besed. Kako lepe besede. Pa še na Hvar si me spomnila ... Zavala mojega otroštva :)

    Zapestnica je dih jemajoča.

    OdgovoriIzbriši
  19. Pokukaj na moj blog- mislim, da jo res zaslužiš
    Lp
    Alenka

    OdgovoriIzbriši
  20. Zapestnica je res čudovita, tvoje pisanje pa je zelo prijetno brati. Upam, da se kmalu spet najdeva na kakšnem klepetu :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.