nedelja, 2. avgust 2009

Pomoč sočloveku



Po 14ih dneh moje uho ni nič bolje.  Včeraj je bil pritisk v ušesu tako močen, da sem mislila, da mi bo razneslo glavo. Po dveh dozah Amoksiklava in eni dozi Sumameda nimam več zaupanja v uradno medicino. Ležala sem na kavču in razmišljala, kaj naj naredim. Potem sem se spomnila na mamino prijateljico, ki se ukvarja z alternativo. Bilo je že po deveti uri, pa sem se vseeno odločila, da jo pokličem. Kljub temu, da je bila že v pižami, se je odločila, da mi prinese zdravilo. Danes sem MNOGO bolje!
In zakaj pišem vse to? Zato, ker sem ostala brez besed, da še vedno obstajajo ljudje, ki so pripravljeni pomagati kljub temu, "da so že v pižami", ki jih ne zanima materialni dobiček oz. kaj bodo iz tega pridobili. Samo gola pomoč sočloveku, pa naj bo to panična ženska z ušesobolom. Kako naj se jim sploh zahvalimo? Kako naj jim dobroto povrnemo?
Samo tako, da jo sami damo naprej.

Lepo nedeljo!

Maja

16 komentarjev:

  1. kako je ovo lepo majo...
    kojom tehnikom si radila?
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepa ogrlica. Vidim, da te je podopustniška depresija čisto zapustila,spet si tista prava stara,"afriška". Ali je pa zato vse manj temačno, ker je z ušesom bolje. No saj je vseeno, taka si mi všeč:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da je z ušesom bolje. Si ne predstavljam, kako grono mora bit, ko boli.
    Ogrlica pa je čudovita, čisto po tvoje afriška. Sem si tudi velike slike ogledala, še raje pa bi jo kar z monitorja snela in malo pomečkala, obrnila okoli.. Se mi zdi, da bi se še toliko lahko naučila iz tvojih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  4. upam, da se kmalu pozdraviš!! in da ti bo tudi ustvarjanje v uteho.
    tokrat si postregla s pravo temperamentno afriko. čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojoj, upam, da se bo uho končno pozdravilo. Verjetno si zelo težko pripeljala do doma.
    Ogrlica pa je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Me encanta como has montado el collar, es realmente precioso.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello.
    Wonderful piece! Just lovely!
    Congratulations.
    Maria

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa,bi pasala namoj vrat.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello.

    I hope you're feeling better today.
    Indeed there are nice people, but there are never enough, isn't it?
    Get well
    Big hug

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, še ena krasna zadeva izpod tvojih rok. Pa še tako čudovito jih znaš zmeraj umestiti na fotografijo. Želim ti čimprej zdrava ušesa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, včasih boli, če česa nočemo slišati ;) Upam, da ti je sedaj že bolje in hb za take ljudi, kot je ta bioenergetičarka.

    Ogrlica pa je fenomenalna.

    lp, moi

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno, motiv mi se jako dopada a i ogrlica u celosti. BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ogrlica je krasna in čisto tvojih barv. Krasna!

    Upam, da je z ušesi že bolje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.