četrtek, 3. marec 2011

Poly dreams for chocoholic




Le malokatera hrana v ljudeh zbuja tako močna čustva kot čokolada. Pravemu čokoholiku že samo misel na čokolado vzbudi radostne občutke. Le v čem je njena skrivnost? Saj poznate film Čokolada z Juliette Binoche in Johnnyem Deepom... Kaj vse je Vivianne ozdravila s pomočjo čokolade... Neštetokrat bi ga lahko gledala in občudovala ne samo Deepa, pač pa tudi vso tisto čokolado, ki tako lepo teče in vabi...
Pa okusi: J. prisega na Toblerone, jaz pa ...mmmm, prava, črna čokolada, s 75% vsebnostjo kakava, ali čokolada s kandiranimi pomarančami ali višnjami, pa čokolada s poprom ali s pistacijo. Lahko bi do jutri razpredala o vseh okusih, ki jih ljubim. Čokolada me spremlja povsod: v službi mora biti v predalu, v torbici vedno pri roki, pa tudi če se poleti spremeni v pravi poc, v avtu, doma v omari vse vrste zalog, ki hitro poidejo... Potem pa kile...

No, gornji pralineji gotovo ne redijo... So namreč iz polija... in so magnetki, v velikosti2 cm! Moja domišljija jih je polna! Polna različnih okusov, barv in oblik!

In kateri okus je najljubši vam?

Imejte se radi, tokrat kar s čokolado!

Maja

29 komentarjev:

  1. Moja najljubša čokolada - skoraj taka kot tvoja temna 75% s pistacijo.
    Magnetki so pa kar za pojest.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm, čokolada. Sicer poredko, ampak takrat s pravim užitkom. Od mlečnih mi je najbolj všeč polkilska (ostale, z drugačno težo niso tako dobre!) Gorenjka s celimi lešniki. Temna pa ... Vem, da mi je bila v solinah všeč tista s solnim cvetom :) Drugače pa temna s pomarančo ali pistacijo.
    Jeee, tvoji pralineji zgledajo čisto pravi. Le kako ti to uspe. Da ne bo kdo pomotoma ugriznil. No, nekdo je že. Pa tudi škatlica je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz se pridružujem J.ju in tavlikemu Toblerone. Super!

    In kako cortkana škatlica in ko jo odpreš so notri pravi cukrčki. ODLIČNO!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako sladka in slastna objava! Enkratni magnetki so v tako luštni škatli. Res je nevarno, da jih kdo poje, ker so tako pristni. Čokomanija me bolj redko zgrabi, ker me preveč napadajo piškoti in seveda kile.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa bonboniera in notri sladki zaklad.
    Ja občasno imam napad in takrat nisem ravno izbirčna :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm njami .. samo ne vem zakaj so vsi že načeti ;)))))) všeč..zelo

    OdgovoriIzbriši
  7. Čokolada s celimi lešniki... ali pa temna s 75% kakava... pojem pa vsako, ki jo dobim v roke :P sej potem se to na kilah vidi, ampak kaj čem, taka sem...
    Ker si že v prejšnji objavi pokazala obgrizene lučke iz polija, sem vedela da je tudi tole poli... si pa čist noraaaaa! kako ti to uspe? fantastično!!! itak in ravno za na moj hladilnik, ker imam že tako polnega magnetkov in ker so čokoladni ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmmm, si mi naredila skomine! Zgledajo, kot pravi, pa še tako lično zapakirani!

    Jaz imam najrajši temno čokolado s pomarančnimi lupinicami, ali pa nugat, če pa ni druge zaloge doma, se pa spravim na nutelo kar z žlico;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmm, slastno izgleda. Celoten aranžma s škatlico vred je čudovit.

    Meni pa bolj "mehke" čokoladne zadeve potegnejo. Če je akakšen nougat zraven, da se kar topi v ustih sem najbolj srečna, ali pa če kakšni lešniki hrustajo med zobmi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Za trenutek in prvih slik so se mi zdeli pravi, potem sem pa videla tisti ugriz, pa mi je bilo vse jasno: fimo :-))
    Čudovito izgledajo !!!!!
    No, tak čokoholik nisem, da bi me morala spremljati vsepovsod, se pa pridružujem tvojemu okusu. Dobrega imaš :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Čokolada s celimi lešniki je "nartabolš", pa dober tek, kdo gleda na kile:)

    OdgovoriIzbriši
  12. So beautiful!! The box is fab - and so are the chocolates!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav imaš :čokolada mora bit pri roki!!!!Ko ti prav na hitro "cuker"pade!!!:):):)Tvoji pralineji so fantastični, kot pravi. Pa zgleda, da je nekdo zelo izbirčen pri tebi:):):) Vsakega malo poskusi!!!!Jaz bi tudi!:):)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobro si se domislila tole s temi luštnimi različnimi sladkarijami! :) - super izgleda!

    Moja najljubša, hja, saj veš...ritter.

    To imam celo tako v nulo naštudirano, da vem, v kateri trgovini jih ne smem kupovati, ker jih očitno napačno skladiščijo, saj okus niti približno ni tak, kot bi moral biti.

    Plan B pa: ja, toblerone, after eight, mozart kugle in kinder jajčka, za katerih vsebino mi prav nič ni mar :)

    Vsekakor pa temna (v kombinaciji z marcipanom, celimi lešniki, jogurtom, pomarančo in še kaj).

    Če dobro premislim, sem glede čokolade (in okusa) zelo izbirčna, tiste, ki jih pa maram, naj se pa le pazijo, ker jih vse dobim. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ne vaš kaj je bolj simpatično embalaža ali vsebina.
    Prisežem pa na rdeči Lind - predvsem na okrogle čokolatinčke in na Novi s celimi lešniki. Se pa sigurno tudi vse druge znamke in okusi ne valjajo dolgo po omari.

    OdgovoriIzbriši
  16. Male noro dobro ideje, to je naša Maja :) Odlično izgleda, res kot prava in še ta škatla zraven, perfektno. Odlična ideja, da o izvedbi sploh ne govorim. Sama pojem čokolade v malih količinah, zato pa imam takrat rada dobro čokolado. Tudi jaz prisegam na temno, vendar malo manj kot ti, tam okoli 40% so zame, tudi kakšne s čilijem :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Mmmmm, čokolada! Njami ... aja, so samo magnetki :-( Zgledajo pa tako slastni, da je joj. Pa škatlica tudi.

    Nič, grem po zalogo v predal ...

    OdgovoriIzbriši
  18. Temna s čilijem!!!
    tale tvoja ideja pa mi je tako všeč...škatlica (NORO DOBRA!!!!!) in čokolatini - fenomenalno!!! Sem si vsakega posebi ogledala in mislim, da bi jih kar v usta dala, če bi jih imela pred sabo!! Všeč mi je Maja confiseries!!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Med cedenjem sline pišem te vrstice in se z rokavom (kako pa? ;) brišem ;)))))))))
    Krasni čokoladni bonbončki, nič čudnega, če si vsakega že probala.

    Binoche pa je bila sijajna v Čokoladi!

    OdgovoriIzbriši
  20. :))) Veš, s temi poli sladkarijami pa skoraj izzivaš :))))))) moja fanta bi vse pogrizla :)))))


    Jaz imam zelooo rada temne čokolade, pa navadno mlečno čokolado ... enkrat sem jedla odlično črno z ingverjem in pomarančami .... se mi še danes cedijo sline ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  21. Embalaža - perfektna, pralineji kot tapravi.Krasn odarilce, kar za pojest :-)
    Mhmhm čokolada... z mandlji :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Najboljš, da na tole prešaltam, taprave ne smem več. Katastrofa!

    OdgovoriIzbriši
  23. Perfekto Majo!!!
    obožavam čokoladu i istinski uživam u njoj.
    Lijep pozdrav i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  24. O hudiča!!!

    Bo sedaj vsaka objava slajša od druge? Sladoledne lučke, sedaj že ročni umetniški pralineji....

    Temna! Definitivno. Mogoče z ingverjem še najbolj izrazita. Drugače pa kadar hodim(samo takrat) twix (če se to šteje še kaj med čokolado), potem pa spet temna in spet temna. Nekaj koščkov temne je za mene kot futuristično popotovanje, nekaj koščkov običajne se lahko spremeni v nekaj kosov, ki pustijo grenak priokus v želodcu. Mi je pa će od otroštva dalje dobro v ustih stopiti zgolj košček čokolade in zraven na drobno pozobati kakšnih 6-8 slanih palčk. Enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  25. nisem čokohoko, če pa že, potem Lindt... a res redko.
    bi se pa težko uprla takimle lepotičkam, kot so tvoje... tudi, če so že malo načete :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Iiiiiiiiiiiiii, kok dobr; film in čokmagnetki.

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga Maja, tale objava je prečudovita, se ne le dotakne okusnih brbončic, pač pa že škatlica - čisto moja... Neverjetno lepo si vse izdelala, da o lučkah iz prejšnje objave ne govorim! Samo čestitam ti lahko!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Krasne čokoladke in zelo mamljive. Čeprav v bonbonjerah tiste z belim polnilom in belimi okraski pridejo zadnje na vrsto. Meni so ljube tiste z različnimi okusi in polnili, sploh, če so prave in temne :). Njami!

    OdgovoriIzbriši
  29. Mah ne me hecat no!! Tile so pa res čisto prave čokoladke, kakšen poli neki☺ So te iz Gorenjke ali Milke že kaj kontaktirali za sodelovanje pri oblikovanj? Tako dobro znaš narediti z embalažo vred, da bi še poli pojedla in trdila da jem veliko čokolado z lešniki. Ja mostrica si ni kaj! Kapo dol!♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.