petek, 25. januar 2013

Danes II.


V življenju vsakega posameznika se vrstijo vzponi in padci. Sama nisem nikakršna izjema. Včasih se počutim kot "superhuman", spet drugič popolna zguba, brezvoljna in tečna. Letos sem "downsom" in zgubarskim dnem napovedala odločno vojno. Beseda "danes", ki sem jo izbrala za svojo letošnjo besedo, mi neverjetno pomaga. Kdo bi si mislil, da je včasih tako lahko preusmeriti pozornost. Kadar začnem kaj fantazirati, si rečem le: " Maja, DANES!" Pomaga:)
Druga stvar je, da sem si postavila nekaj enostavnih, tedenskih ciljev, ki vključujejo nas tri in nas povezujejo. Eden od teh je, da vsak teden preizkusim nov recept. Ker sem se večino prejšnjega leta borila z alergijami in drugimi nadlogami, se trudim kuhati zdravo. Vse to postaja že prava obsesija, a v njej resnično uživam. Ker pa moj blog nikoli ni bil kuharski, čeprav takšne z veseljem prebiram, ostajam pri poli. Zgornji obesek je rezultat besnega tekanja po hiši in okoli nje. Iskala sem namreč teksture in ugotovila, da živimo v zelo "gladkem" svetu. Kam je šlo vse naravno?

Imejte se radi!

Maja

16 komentarjev:

  1. Lušten obesek. Včasih se nam zdi vse samoumevno.. dokler ne potrebujemo točno določenega predmeta ali teksture.. takrat pa se nekam skrije :) Poznam :)
    Včasih je najtežje motivirat sam sebe, ko pa slišiš vse tiste tihe šepete nekje globoko v sebi.. Naj ti uspe ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Obesek je čudovit, tudi tista ogrlica iz prejšnje objave. Veseli me, da kljub blogovskem izostanku, nisi izgubila svojega prefinjenega čuta za poli. Uživaj v vsakem dnevu posebej in ostani borka. Objemček.♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet krasen izdelek. Tvoje zapise pa rada prebiram, ker mi dajo vedno misliti. Ubesediti namreč znaš marsikatero mojo misel.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličen obesek si naredila in kar vidim te v iskanju teksture. Iz polija narediš res fantastične transformacije..., vesela sem, da ji spet deliš na blogu. Rada pridem k tebi na "obisk".
    Naj ti bo "danes" popoln in lep, na kožo pisan, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, tale obesek v videzu okamenelega lesa (vsaj jaz tako vidim :)) je krasen. Resnično znaš iz polija ustvariti nekaj čisto posebnega in tvojega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ufff... krasen... ne samo na kožo, tudi na dušo paše...
    Tudi jaz imam že leta svojo besedo. "Naprej!". Pojavila se je sama od sebe, ne spomnim se več točno, ob kakšni situaciji in od takrat se redno pojavlja. Hvaležna sem ji. Res pomaga :)
    Naj bo tvoj "Danes" vedno danes :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen obesek, ki spominja na kos preperelega lesa na morski obali. Besedica danes je verjetno res prav magična in naj ti pomaga prav vsak dan. Pozdravček..:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obesek je prekrasen. In ideja napovedati vojno zgubarskim dnem je odlična. Tudi jaz si želim, da bi jih bilo manj.

    Mogoče pa bi začela pisati še kuharski blog. Prepričana sem, da bi ga mnogi radi prebirali. Vključno z mano.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kot bi pogledala pravi kos lesa ... fantastično ti gre od rok Poli :-))
    Ja, res so padci in vzponi in rekla bom le; na vzpone!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Noro lep, kljub iskanju teksture ti je odlično uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hja, živimo v svetu paradoksov ... gladek svet, ki mu vladajo 'negladki' ljudje :)
    Sicer pa je obesek prekrasen in ven potegnem življenjski nauk 'če ti že mečejo polena pod noge, naredi vsaj krasen obesek' ... :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ha ha, te kar vidim kako tekaš naokoli in iščeš kaj primernega. Včasih je res vse preveč gladko in pospravljeno :) Ampak ti je super uspelo in obesek je zelo zelo lep. Uživaj v 'danes' in novih receptih.

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, včasih imamo ravno toliko energije, da jo imamo dovolj zase in za svoje drage (pa še zanje včasih zmanjka). Tako delaj po svojih občutkih in se ne naprezaj. Ne delaj dolgo na rezervi! ;)
    Te pa verjetno ustvarjanje dvigne, vsaj sodim po krasnih stvareh, ki jih narediš.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jap vsi smo na istem bi rekla..... Bom tudi jaz poskusila z DANES. Obesek je pa prekrasen, pa postani malo kuharska in nam zaupaj kakšen receptek☺

    OdgovoriIzbriši
  15. Beseda za prizemljevanje, bi rekla. Me veseli, da ti pomaga. Tudi jaz imam nekaj spdobujevalnikov na zalogi. Včasih se uspem vreči na finto, včasih ne... Ah... No, s kuhanjem pa jaz ne bi bila prav uspešna :(.
    Tvoj izdelek pa definitivno pomirja. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  16. o, lepo, da si nazaj!
    fino. ;)
    sem že pogrešala tvoj "imejte se radi"

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.