ponedeljek, 2. februar 2009

Poli-iskanje


Nekoč sem nekje zasledila izjavo ene izmed poli-ustvarjalk, ki je rekla, da te ustvarjanje s polymer clayem popolnoma zasvoji. Razmišljaš samo še o tem, kaj boš ustvaril, iščeš inspiracije v svetu okoli sebe, ugotavljaš, kako za vraga so drugi to naredili in ali bi lahko nek predmet poustvaril iz PC ja. Sama ugotavljam, da to bolj ali manj drži, skrbi me le originalnost lastnega stila, saj je vse kar naredim zgolj nek približen posnetek nečesa že videnega. Tudi če misliš, da je ideja tvoja, najbrž ni in so jo možgani na platno projecirali iz nekega skritega engrama, ki se je v njih naselil bogve kdaj. Umetnica nikoli ne bom (sem zgolj poustvarjalka) in najbolj na svetu občudujem ljudi z originalnimi idejami. Je pa svetovnih poli umetnic, ki jih občudujem, veliko. Naj se danes omejim na eno. Težko bi na prvo mesto postavila le eno od njih, saj me v različnih življenjskih situacijah in razpoloženjih pritegnejo različne stvari in različni stili. Dama, ki me vedno začara, ne glede na barvo razpoloženja, je gotovo Ronna Sarvas Weltman. KOMAJ čakam izid njene knjige, ki sem jo naročila že v prednaročilu. Sploh ne vem, kaj specifičnega v njenem stilu me tako pritegne. Morda je to kombinacija različnih materialov ali pa nenavadnost oblik, zagotovo pa neverjetno usklajena barvna paleta. Pa še neka arhaičnost predmetov, ki jih izdeluje in nas s tem resnično vrača k našim koreninam.

Zdaj pa k drugi temi: ko sem danes po dolgem času malo skakljala po netu, semugotovila, da me čaka veliko nagrad, na katere se sploh nisem odzvala. Moja naloga je, da jih dam naprej, ampak po tej odsotnosti mislim, da ste te nagrade že vse prejele. Zato jo poklanjam vsem, ki tole berete. Že to, da delček svojega časa namenite drugemu, si zasluži nagrado. Zato hvala Majdi, mccrafty, mravljici in Nataši. Če sem koga spustila, se iz dna opravičujem in ga dodam takoj, ko ga najdem!

Maja

6 komentarjev:

  1. maja, verižica je tvoja ali RSW?

    OdgovoriIzbriši
  2. že zadnjič sem ti hotela povedati, sem se super zabavala ko sem se šla "Jane Austen " heroines. Sem hotela biti Elizabeth Bennet, ker imam najraje PIP, ampak sem se tako fokusirala, da ne bom Emma,ali bog ne day Fanny, da sem končala kot Marianne Dashwood.
    Not bad.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja! Tale s Fanny mi je lušna!! Sem se kar trikrat čekirala v različnih obdobjih, pa sem kar zmeraj Lizzie!

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke !

    re Lizzi:
    se bom tudi jaz čekirala v treh različnih obdobjih (jutri pred službo, jutri med službo in jutri po službi) in ni vrag, da do večera ne bom Lizzie!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hoj!Si mi pa dala mislit s svojim pisanjem!Umetnik ali poustvarjalec? Tudi če primerjaš zelo znane umetnike med sabo, vsi razen nekaj izjem malce kopirajo drug od drugega. In sem se odločila, da si umetnica! Pa saj posnemamo nek stil, amapk dizajn je pa čist tvoj. In mimogrede, tale Ronna je res nora. Čeprav nekaj vsetlobnih let od mojih barv in stila, ki ga trenutno "furam".
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  6. maja, tudi pri meni te čaka nagrada:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.