četrtek, 12. marec 2009

Pesto Genovese

Pisala sem že o poli avtoricah, ki me navdušujejo. Ena izmed njih, katerih bloge vedno rada pogledam je tudi Eliz. Njeni izdelki so mi tako všeč, da sem si kupila celo njeno knjigo, ki je seveda izšla samo v francoščine, te pa ne razumem. Trma me je prignala do tega, da sedaj poznam izraze za barve, oljne barve, mešanje... Po njenem vzoru je narejena zgornja ogrlica. V prozorno maso sem vmešala Tom Holzovo Adirondack alkoholno tinto in sicer odtenek pesto. Preden je pečena, je barva lepa, nežna pastelno zelena, pečena pa se spremeni v meni še lepšo olivno zeleno. Toniranje z alkoholnimi inki je fantastično, saj lahko pričaraš najrazličnejše naravne tone, ki jim transluscentna osnova da zanimivo globino.

Anja me je prosila, da ji razložim mojo tehniko brušenja. Do sedaj sem brusila takole: v posodo ali umivalnik natočim vodo in začnem z brusnim papirjem grit (kakšen je slovenski izraz za to? finost?) 400, nadaljujem s 600, nato pa preskočim na 1200 in 1500. Na koncu spoliram še z volneno krpo in mehkim filcem. Kljub temu nisem dosegla želenega sijaja. Pa sem malo raziskovala in master Donna pravi, da ne smemo preskakovati "gritov", če želimo doseči naravni sijaj. Torej bom naslednjič mad moje umestila še brusnika 800 in 1000. Vse delam ročno, da ne bo pomote. Se je J. sedaj usmilil mojih do čistega pobrušenih prstov (se mi zdi, da grem lahko za kriminalca, ker nimam več prstnih odtisov) in mi je kupil nastavke za moj Proxonov strojček. Mislim, da bom z njim najprej polirala, da vidim, kako bo šlo, brušenja se pa kar malo bojim.

Pa še en odgovor: svoje trgovine z izdelki še nimam. Ob pomanjkanju časa mi ne uspe narediti kakšne kolekcije, ki bi jo lahko spravila v prodajo. Mogoče kdaj v prihodnjosti.

16 komentarjev:

  1. Sploh ne najdem več besed, s katerimi bi te pohvalila. Ker vsakič znova presenetiš :)
    Hvala za opis tehnike brušenja. Jaz si verjetno vzamem premalo časa za brušenje, zato pa ni takega učinka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna ogrlica!!! Tudi jaz komaj najdem besede, s katerimi bi opisala to, kar vidim na tvojem blogu :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau... tole izgleda pa svetovno. Ti si res prava mojstrica in vsaka stvar, ki se je lotiš je prečudovita. Jaz sem očarana.

    OdgovoriIzbriši
  4. I WANT IT!!!!!!!!! Take lepote delaš, da MORAŠ odpreti trgovinico. To je hard!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. :) tudi meni je ta barva zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni barva sama po sebi ne zelo (to že veva, da sva obratni, ne), ampak celota pa ... huh! In tudi tisto, na kar si obesek obesila! What the heck is that?

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno! Vedno imaš super ideje. Glede pobrušenih prstov ti pa verjamem. Jaz sem brusila samo enkrat na Mamčijini delavnici in je šel en prst, pa sploh nisem vedela dokler nisem začela krvaveti. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaaa. Kakšne stvari ti delaš.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim, kaj že ti delaš v šoli? Dej že odpri tisto štacuno punca!!! Saj ko boš na kakšni porodniški, vskočimo s svojimi "polimerizacijami", da ne bo zmanjkalo robe! In ženske - lahko mi zavidate. Jaz bom že v kratkem vse objavljene krasote videla v živo. Lucky me!

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow Maja nimam kaj dodati, ker je že vse povedano. Prelepa je , še posebej pa občudujem to, da si vzameš čas in vse tako profesionalno postaviš preden poslikaš.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, midve z Majdo sva prišle do zaključka, da bomo organizirali delavnico, kjer boš ti predavala o tvojih tehnikah. Darja

    OdgovoriIzbriši
  12. Jza se podpišem pod Darjo in kličem, da tudi kotizacijo plačam, če je treba :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Spet en prekrasen obesek in ogrlica. Lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.