ponedeljek, 15. junij 2009

Flower power







Prejšnji teden sem se spravila dokončati izdelke iz delavnice, ki smo jih imeli z Iris Mishly in Donno. Že v službi sem imela bolj slab dan, zato me je mečkanje polija pomirilo. Dokončala sem zapestnico z rožami, ki smo jih naredili pri Iris, oblekla pa sem tudi notranjost Donnine zapestnice ter vse skupaj vrgla v pečico. Malo me je bilo strah, da bodo izdelki lomljivi, ker se Kato clay peče pri višji temperaturi, pa sem temperaturo vztrajno povečevala. Moj termometer v pečici ni in ni hotel kazati več kot 140 stopinj. Izkazalo se je, da nekako bojkotira moje izdelke, ki so se na spodnji strani dobesedno stopili in zlili s podlago! Lahko si predstavljate mojo jezo, že prav bes in hkrati žalost. Vse skupaj sem hotela vreči stran, pa sem kljub temu postavila na polico kot nekakšno opozorilo "NEVER do that again"! Vsakič me stisne, ko vidim zapestnici, ki sta mi tako zelo uspeli!!
Ko sem nato v Kamniški bistrici nekako izdihala razočaranje, sem se povsem nenačrtno lotila izdelovanja rož v moji barvni paleti. V slabi uri je nastala zgornja skladovnica. Ugotovila sem, da je izdelovanje zelo preprosto in zabavno in sploh ne tako zamudno, kot sem pričakovala. Na Irisinem blogu lahko najdete tudi link do tutorialov, ki jih prodaja na Etsy-ju.
Rože so nato tri dni v hladilniku čakale na pravo idejo. Zapestnico sem seveda naredila kot nekakšno opravičilo stopljenki, obeski pa so iz ostankov nastali kar sami od sebe. Mimogrede sem seveda morala narediti še dve želvici in eno rjavo zapestnico, ki nekako ustreza merilom naročila rjave zapestnice.  

Iris-THANK YOU!!

Lep dan in hvala za obisk!

Maja

33 komentarjev:

  1. Čudovito!
    Prav z veseljem bi nosila kaj takšnega!

    OdgovoriIzbriši
  2. tvoje stvaritve it fima so res enkratne!! prave čudeže delaš z njim!!

    OdgovoriIzbriši
  3. V Andersenovem Vžigalniku so bili trije psi: prvi z očmi kot skodelice, drugi z očmi kot mlinski kamni in tretji z očmi kot mestna vrata...
    Ko so se danes pojavile slikice v tvoji objavi, sem bila kar nekaj časa videti takšna kot ta tretji.
    Moj globoooook poklon!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva reakcija- vav kake klobase. Druga reakcija- vav kake zapestnice. Tretja reakcija- vav kaki obeski. Četrta reakcija- vav želvici. A za konec bi me pa rada "dokrajčila"- no skoraj ti je ratalo:):):)Super izdelki!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa saj ne morem verjeti kakšni izdelki prihajo izpod tvojih rok! sedaj si se še rožic lotila - vse pohvale (jaz jih ne spravim skupaj v tisoč letih). Čudovito.

    Če ti slučajno kdaj kakšna zapestnica hodi viška, jaz in moja denarnica jih z veseljem posvojiva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne boje i svi radovi!!!
    Komplimenti!!
    Lijep pozdrav,Lidia

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau... Tvoje rokice so zlate in čarobne, saj ustvarjajo tako fantastične stvaritve. Zopet sem samo gledala in se čudila kako lepo si vse skupaj naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je ovo dobro. Ogrlice su fantastične, ma to je slaba reč. FENOMENALNO!!!
    Pozdrav, Oggy

    OdgovoriIzbriši
  9. hudo hudo hudo in še enkrat hudo ....barve so zakon izdelki pa še bolj thumbsup za tebe kar tako naprej

    OdgovoriIzbriši
  10. Wooow, hudo! Prekrasne klobase, super barvne kombinacije, končni izdelki pa kot vedno dodelani u nulo.

    Tole bi tudi jaz znala ponosit!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni izdelki. Nič ne jokaj za zapestnico, boš drugič naredila še boljšo.

    Rožice pa so čisto po mojem okusu in čudovito barvno usklajene.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  12. waaau, kake lepote. pa ful lepe barve! zelo lepo in nosljivo.

    (drugače sem pa izvedela, da imam še z eno punco tejevo animacijo roj. dneva v četrtek. kake posebne želje s strani teja?)

    Lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  13. Sožalje za stopljene izdelke, si pa zadala udarec nazaj s temi prečudovitimi izdelki. Mi bo še rjava postala všeč!!! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Uuu kaj ej pa tole lepo, barvno usklajeno in zanimivo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo mi je všeč zapestnica z morjem rožic in obeski. Saj veš, napake nam pa marsikdaj pomagajo priti do novih, še boljših rešitev.

    Bravisimo

    OdgovoriIzbriši
  16. Perfektno! Barve, oblike... takoj bi jih imela.

    OdgovoriIzbriši
  17. Oj! Si pa "naklobasala" enih rožic! Tako so super, da se bom navsezadnje nalezla tvoje barvne palete. Sem pač labilna osebnost in tele tvoje kreacije me huuudooo zavajajo. Zapestnice pa....mmmm, saj veš, kdaj je Božiček, ne?
    Pozdaravček iz Fimolandije!

    OdgovoriIzbriši
  18. Iiii primastične klobasice :)

    Ampak obeski so pa šele superkulski :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Maja, tale objava pa je zame NEBEŠKA! V rjavo bi se najraje utopila, če pa so zraven še rožice pa padem v sanje. Krasno, krasno in še najlepše! To pa je bilo zdaj za mojo dušo!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Fenomenalno...
    Kako tebi ovo sve ide kao od sale...
    Zavidim ti!

    OdgovoriIzbriši
  21. Osvetanebesa, zdaj si pa tudi mene praktično dokrajčila :D Še dobro, da sem sedela, ko sem videla fotke, ker sem bila taka ko naš mali, ko ponovi tisto iz filma "Mamma mia", saj veš, ko gre

    oh

    my

    god!

    In pol pade punca vznak na posteljo al kam že. V glavnem, čist taka sem bila kot en nad svetom začudeni sedemletnik. Pa še dobro, da nimam sijajnogladkega zaslona, ker se mi oči sploh ne bi več s površine odlepile, no!

    OdgovoriIzbriši
  22. Uvau, lepo, lepo! Thank you! Vem, da je vse kar delaš neprecenljivo... in sploh...a če kdaj ne boš vedla kam s prekrasnimi izdelki, veš kje so odjemalci. Tvoji prsti so pa res čudežni... Obeski so tudi the best lepi...

    OdgovoriIzbriši
  23. To, kar spraviš skupaj iz polija, je fenomenalno lepo. In takoooo v mojih barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  24. OMG! i am amazed!
    thank you so much and i am so glad you made such stunning items with the flowers!! beautiful!

    "flower power" is an awsome slogan!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Hudo dobre kombinacije! Hm, ne ljubim preveč rožic, ampak tele so pa tko dobre kombinacije, barvne in oblikovne:) Lepo. Pa škoda za pokvarjene izdelke. ampak zdaj veš, česa ne smeš;)

    OdgovoriIzbriši
  26. Nepopisno lepo!!!!!!!! Take barvne kombinacije in takšen smisel imaš za komponiranje, da me vsakič preseneti. Res si genij!!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Adijo lepe!
    Kaj tko lepega že dolgo nisem videla!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Skoro sam otkrila tvoj blog i stvarno sam se prijatno iznenadila tvojim smislom za lepo ... Rolati su divni a nakit još lepši ...

    OdgovoriIzbriši
  29. Hi Maja,

    I am impressed with your work!
    It is very beautiful and unique.
    Congratulations.
    Bye,
    Lúcia

    OdgovoriIzbriši
  30. Waw, I am very impressed by the quality of your work.

    All the best,

    Bill,

    Création perles fimo

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.