sreda, 3. junij 2009

These days are over...

Če se človek zavestno naravna na to, da ima srečo, jo gotovo prav zares ima. In me jo imamo. Imamo jo v tem, da smo se lahko že drugič udeležile tako enkratnega srečajna kot so seminarji poli navdušencev, da smo v Angliji naletele na pet dni sončnega vremena, ko na nebu ni bilo niti enega samega oblačka, medtem ko je v Sloveniji "divjala zima", da smo se našle "tri kure" (zgodba o tem kdaj drugič), ki se imamo skupaj tako fajn, da v dvajsetih budnih urah ne utihnemo niti za minuto in se lahko zmenimo vse brez ene same težave. 

Pa dovolj o tem, vrnimo se k Polymer Play Days-om. Ko sem razmišljala, kaj me je v teh treh dneh spet tako fasciniralo, bi težko izpostavila eno stvar. Morda spet toplina in širina inštruktorjev, ki smo jih spoznale že lani in ki so nas pozdravili kot del družine, ki jo dolgo niso videli. Vsi vriski in objemi človeka poživijo in mu dajo občutek pomembnosti, sprejetosti... To, da se Donna Kato, svetovna velesila, spomni, kako mi je ime, je zame samo UAU!!!
Druga stvar je množica idej, tehnik, umetnij, ki jih sproducirajo udeleženci. Zanimivo je, koliko različnih izdelkov nastane z enako tehniko in enakimi barvami. Samo gledaš, se čudiš, vzdihuješ, slikaš, skiciraš, uhaš, ahaš in ohaš! Da o izdelkih inštrukotoric in enega inštruktorja sploh ne zgubljam besed!

Za razliko od lani smo imeli samo šest delavnic, za vsako so bile namenjene štiri ure,  vsak dan smo podaljšali še za eno uro, pa kljub temu izdelkov nismo finiširali. Saj pravzaprav ne gre končanje izdelkov, pač pa za to, da se naučiš nove tehnike. 
Danni, ki je bil lani zelo supportive mož Natalie Grcia de Leaniz, nas je letos učil iskati simetrijo in vzorce v ostankih kleja. Največ pa sem se od njega naučila od njegovega moškega pristopa k stvari: kako uporabljati svedre, da ti ne odpadejo prsti, kako v šestilo vpeti skalpel, da izrežeš krog... 

Z Natalio in Dannijem

Natalia je itak ena krasna punca, ki je za delavnico izbrala izdelavo semen iz polija. Kot da bi vedela, da me privlačijo organske zadeve. Popolnoma sem padla not, po štirih urah glajenja nisem imela več prstnih blazinic. Naredili smo fenomenalne zadeve. 

Natalijine čarovnije

Z Donno Kato

Donna je kot sem že rekla carica. Kot so rekli: she is the man here! Tako kot reče, tako tud je. Pred njo se lahko samo klanjam in ji na ta način izražam spoštovanje. Delali smo zapestnice. Nikoli si nisem mislila, da lahko pod mojimi prsti brez ekstruderja nastane tako popolna oblika.

Donnine zapestnice

Tako pa Donnin tutorial spravijo v življenje tudi posamezni smrtniki

z Iris
Iris Mishley. Njene stvari sem velikokrat občudovala na Flickru in njenem blogu, nikoli pa me niso potegnile, saj nisem mille fiori tip. Ampak sedaj sem  "hooked"! Maja pa rože!! Ja! (rjave in zelene seveda). S svojo nežnostjo in preprostostjo Iris vsakega očara in mille fiori pod njenimi rožami je magija. Je pa naša Majda na tej delavnici seveda razturala 100 na uro. Medtem, ko sva s Kristino še zbirali kateri barvi bova vzeli za skinner blend, je Majda naredila že tri rože!!!

Irisine rože...
...in naše (narejene res na hitrico, saj ni bilo veliko časa)

Sylvino tehniko sem že poznala, saj sem z njo naredila domino zapestnico, pa je bilo vseeno zanimivo, saj sem se trudila narediti sivo bel skinner. Kdor je to že kdaj delal ve, da je zadeva mukotrpna, saj se črna ne vda in ne vda.

Svoje izdelke pokažem, ko jih dokončam!

Z našo gostiteljico Hellen

Dva dni smo porabile za šoping in za šoping in za šoping. Če rečem, da smo bile v trgovini Hobby and craft 2 uri in še malo, vam je lahko jasno vse!! Kljub temu Nottingham izgleda takole:


Pa še to:
Dva Irisina izdelka. Enega sem zadela, drugega kupila

Na swapu sem dobila vse te beadse

Štirje res posebni
 Sedaj pa grem v red spravit hišo. Saj veste: ko mačke ni, miši razturajo...

Maja

22 komentarjev:

  1. Jaz tukaj sedim in vzdihujem. Po moje bom tale tvoj vnos v naslednjih dnh pregledala kar vsak dan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Štejem si v čast, da te poznam in da se prva oglašam. Na vse to lahko le rečem: UVAU! Vse ima eno energijo, lepoto, navdih in čar. Res ste bile prave mojstrice in komaj čakam tvojih izdelkov, ki mi bodo (to že vem) jemale sapo, kot vedno. Mestece krasno, te hiše... Sonček... Super, da si uživala, pa še v dobri družbi.In hvala za tvoje hitro oglašanje. Mi je blo že kar mal dolgčas.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu prekrasno ste se imele... prva zadeva - semena mi je najnajnaj lepša.

    OdgovoriIzbriši
  4. O Maja, res sem te težko pričakovala. Čutila sem, da se imaš fenomenalno in prav je tako. Komaj čakam tvoje izdelke in pozitivnega vzdušja.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Me veseli, da si se imela lepo. Gre za nepozabno doživetje..... Ti kar malo zavidam - Anglija - moja sanjska dežela. Pa tisti shoping.... Sedaj pa že nestrpno čakam tvoje izdelke. Kar hitro jih objavi. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauu, kakšni dnevi. Same mojstrice na kupu.
    Se že veselim, ko bom občudovala tvoje krasne izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej pohvala, da si se tako hitro po povratku domov oglasila na blogu. Prav nestrpno sem čakala tole objavo :-) Vidim, da ste se imele prekrasno, ste polne novih vtisov, doživetij, ... napolnile ste si baterije. Sedaj pa čakam še na tvoje izdelke, ki bodo zagotovo jemali sapo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno je to brati, da ste tako uživale. :) Komaj čakam, da vidim vse tvoje izdelke.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem vesela, da vam je bilo tako lepo, da ste toliko odnesle, ker bomo kmalu veliko novega videli.Komaj čakam.:):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiiiiii, superca
    - da ste uživale
    - da ste imele lepo vreme
    - da ste se dosti naučile
    in nenazadnje
    - da deliš(/te) to z nami.

    HVALA!
    Same mojstrice ste, res.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  11. Verjamem, da ste se imele super, saj drugega tudi pričakovati ni bilo. Zdaj pa samo še nestrpno čakam izdelke :) Tista semena se berejo super in verjamem, da jih bomo še kdaj videle na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau te delavnice morajo bit tok zakon! No potem se da zapestnice naredit tudi brez ekstrudorja- no to pa rada slišim :D Samo kaj ko potrebujem še ogromno ogromno prakse, da "začutim" fimo :D

    Komaj čakam dokončane izdelke ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fouš, fouš, fouš ...


    :))) sej drugače ne gre :))) mi se tukaj grejemo, ve pa ste bile v družbi svetovnih poli majstric :))

    Zdaj pa koooooooomaj čakam izdelke, ker po videnih slikicah bodo nenormalno dobri :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Thank you Maja, I'm glad you arrived safely!
    thank you for your post (the slovenian dictionary i found on web was so un-understandable but i enjoyed the photos!)
    take care!! :)
    Iris.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tako neizmerno ti privoščim!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Waaaooooo!!! Pa gde si ti to bila!!!??!! Super...
    Mogu da zamislim kako si uzivala!
    Dona Kato, a? Wao!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako sem vesela zate! Zelo lepo si se imela in vem, da tudi ti lahko marsikoga veliko naučiš. Izdelki so vsi za dol past in kar jemljejo sapo! Komaj čakam, da vidim tvoj ta novi stil floreale vpleten v tvoje fantastične kreacije!

    OdgovoriIzbriši
  18. žIvjo Maja!

    Danes sem tvoj blog propagirala sodelavki, da naj prebere kako ste se imele v Angliji. Ta sodelavka je bila spomladi na Majdinem tečaju. In ko odpreva tvoj blog mi reče: "Pa saj to je Maja". In moja sodelavka je tvoja bivša soseda Jana. Ona zdaj tudi pridno fima in jaz ji nosim knjige in novice od vas. Pa propagiram ji, da boste punce jeseni naredile tečaj. Obe sva bile navdušene kako smo se najdle.

    Drugače pa komaj čakam vaše vtise iz Anglije v živo.

    LP, Darja (od Majde)

    OdgovoriIzbriši
  19. Darja, pa saj sem ti razlagala, da moja bivša soseda dela tam kot ti, pa nisva povezali!! Slovenija, vas moja mala!

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasna reportaža, čudoviti izdelki in super, da ste se lepo imela, v kar nisem niti malo dvomila, ker ste že prvič tako uživale :)....že komaj čakam nove poste in kakšen čvek...še dobro, da se bližajo počitnice :)

    OdgovoriIzbriši
  21. fenomenalna reportaža :))) ste se pa res naužile ustvarjanja pod okriljem takih velesil v poliju :) noro :)

    res kr skrkala sem vsako besedo, ki si jo napisala in vsako sliko, ki si jo pripela :) enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  22. Thank you!!
    Also I liked very much your bead.
    I hope see you soon :-)

    Noelia.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.