sreda, 24. marec 2010

Besedni album






Moja mama se stalno pritožuje, da nima nobene Tejeve slike. Da jo malce potolažim, sem ji izdelala mini besedni album, s katerim se bo lahko hvalila sošolkam s tretje univerze! Moj prvi in najbrž ne zadnji!
Najbolj sem ponosna na to, da mi ga je uspelo izdelati brez pretiranih pripomočkov. Edina malce bolj "draga" stvar je bil BiA, ostalo pa so ročni umotvori. Sama sebi sem dokazala, da je izdelek z malo domišljije in spretnosti moč izdelati brez raznih Nestijev, dragih štanc in podobnih "nujnih" zadev. Letos namreč sledim svojemu novoletnemu cilju, ki pravi, da po internetu ne bom več zapravljala:) Srčno rada bi namreč imela "Label one" nestije, pa me sklep vsakič krcne po prstih.
In da je skušnjava večja, mi je Majda iz Francije prinesla čudovito knjigo (NAJ NAJ lepša hvala, zlata si), ki sem jo v trenutku "požrla" in ves čas ugotavljala: imela bi še to...oh pa to...uau, pa to bi bilo tud fajn met! Ampak bom trmasta kot vedno in bom v okolici (s tem mislim svoje prepolne predale) poiskala podobne in gotovo prav tako uporabne pripomočke. Šoping iz udobnega naslonjača je vsekakor čudovita zadeva, dokler te seveda ne odnese predaleč...

Uživajte in razvijajte svojo domišljijo!

Maja

25 komentarjev:

  1. Lepo. To jaz ne vem, če bi kdaj skupaj spravila. Priklon.
    Ampak je pa fino, ko ima tako kratko ime.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mama se bo lahko res hvalila, ko bo sošolkam kazala krasen album in navihane fotke v njem.
    Dobro si se spomnila to z imenom. Super je izpadlo.

    Hehehe - internetno nakupovanje. Zato nočem imeti kartice. Ker vem, da bi me kdaj preveč zaneslo. Mi je bolj varno, da kdaj pa kdaj naprosim moža ali kakšno dobro dušo, da kaj nabavi zame :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lep albumček!!!Pa čestitke za nenabavljane z neta!!To je res lahko hudo težko(skušnjava mislim)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja pa kakšna faca pa je tole dete:)) super, ma vse je super. od ideje do izvedbe - perfektno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da je ustvarjalna kriza mimo in uspela si jo odgnati na najboljši možni način. Fantastičen album in še toliko bolj se mi zdi fantastično, da nisi uporabljala raznih pripomočkov. Zelo veliko se da s škarjami in papirjem. In tebi je uspelo spet nekaj krasnega. Dobra ideja z imenom in črkami in izvedba kot jo pri tebi poznamo - s stilom in veliko mero okusa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj Maja prečudovito in ti govoriš o ustvarjalni krizi. Res sem očarana nad tvojim stilom. Zelo zelo lep album.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo. Kot ponavadi.
    Darilo za mami bo pa ravno pravo, to sem pa skoraj prepričana.
    Hehe in sem jaz enako pomislila kot Marika - o kratkem imenu :)
    Nakupa pa se vsekakor da vzdržati, čeprav je samo klik stran. Samo, če hočeš :)
    Naj te drži naprej - ustvarjanje in ne-nakupovanje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit albumček in mama ga bo zagotovno vesela. Super barvne kombinacije in dobro izgleda uporaba imena :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. :))))) :))) Marika pravi, da je fajn, ker ima Tej tako kratko ime :))) jaz pa pravim, da ima neverjetno lepe očke :)

    Mama bo ponosno kazala ne samo slike, temveč tudi album :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prepričana sem da bo mama pokala od ponosa, ko bo kazala slike vnuka v tako lepo izdelanem albumu. Res zelo lepo izdelano, papir mi je sploh všeč in vsi drobni dodatki, da facko teja sploh ne omenjam :-) ... in kot praviš, se da marsikaj narediti brez dragih 'must have' pripomočkov, le malo domišljije je treba. Z raznimi štampiljkami in nestiji smo se kar malo polenile, a ne.

    Se pa tudi jaz malo nazaj držim kar se zapravljanja tiče. Včasih kar začem metat v internetno košarico, a do blagajne še nisem prišla :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sigurno se mama već hvali i sa svojim preslatkim unukom i sa kčerkinim uratkom.
    Maja,ovo je prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kapo dol. A tud tiste okvirčke si na roko izrezala? Super! Najbolj pa občudujem, da si izrezala karton, črke, ki so kar zahtevne. Bravo!
    Zelo lep album je nastal in tudi brez vnučkovih slik je primeren za važenje z njim ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo mi je všeč album.Prekrasne pa se mi zdijo tudi fotografije v njem.
    Vse skupaj popolno in dodelano.Kot ponavadi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, a nisi ti pred časom tožila, da imaš ustvarjalno krizo ;-) Ko bi bila moja taka. KRasen album si naredila. Še dobro, da je tvoj Tej tak sonček, ker bi sicer album prevzel vse poglede občudovalcev.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako lepo si izdelala osnovo albuma! In tvoj stil pristopa delanja s fotografijami mi je zelo všeč (tista pustna spodaj je krasna)-čisto, s povdarkom na fotografiji. Tvoj sklep pa občudujem, jaz ne bi zdržala-kar pa je zagotovo že razlog zakaj bi bilo dobro kaj takega uvesti.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh this is fabulous, wonderful photos too.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo, res lepo! In pridna da se držiš zaobljube :-) jaz bom drugo leto :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. O, kako lepo!!!! Mislim, da boš še delala take albume, če že ne zase, ti jih bomo pa naročili.

    OdgovoriIzbriši
  19. Božanski albumček. Tole ti gre tudi odlično od rok in verjamem, da bo nastalo še ogromno scrap bookov. Mama bo pa tudi navdušena nad tako lepim darilcem.

    OdgovoriIzbriši
  20. No, sem tudi sama pred kratkim ugotovila, da mi gre kakšna stvar "na roke" čisto dobro od rok. Da izgleda in vse. Na tale album bo babi vsekakor lahko ponosna! Sem pa vesela, da ti je knjiga všeč!

    OdgovoriIzbriši
  21. Prepričana sem, da bodo vse ostale babice prav ljubosumne na tvojo mamico, ko bo prišla s tako krasnim albumčkom.

    OdgovoriIzbriši
  22. Uvau! Kako lepo... fantastična ideja, čudovita izdelava in krasen vnuček. Kdaj bom jaz babica... glede na tempo tega časa še prekmalu, kajne? Pogrešam te!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Maja čudovit album si naredila!!! Fuuuuuul mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  24. Neverjetno lepo si ga naredila in barve so tako tople kot njegov pogled. Čutim, kako si dobila pravo inspiracijo, ker samo takrat nastajajo takšne umetnine!!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Všeč :) Čestitam, da ti je uspelo brez pripomočkov izdelati tako lepoto!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.