četrtek, 9. oktober 2008

Novo za danes/new for today

Danes sem uspela končati voščilnico za prijateljico, ki je nora na medvede. Tale medvedek je od Magnolije, okrasni papir pa iz kolekcije Figgy pudding od firme Basicgrey. Zame je to ena najljubših kolekcij. Obožujem njene barve, ki jih je enostavno skombinirati, itak pa sta rjava in zelena moji najljubši barvi. Prav tako h kolekciji paše tehnika staranja. Tim Holzovega Distress inka še nisem povsem osvojila, ampak to še pride. 
Hvala vsem štirim, ki ste tako hitro oddale komentar na moj novi blog in mi dale zagon za naprej. Res me veseli, da tudi Slovenke ustvarjamo, samo kakšna trgovina s štampiljkami nam manjka v bližini, kajne.

Today I have finished this card for a friend of mine who likes bears. This cute bear is from Magnolia, paper is from Figgy pudding collection from Basicgrey. I think this is one of the best collections. The colors are compatible and they work great with aging technic. I didn't quite get to the Tim Holz Distress ink technic, but the time will come.
Thanks to all four girls who left their comments on my blog on the first day. You have given me the energy to go on wit it. I also hope for some international visits in the near future. 

Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.