četrtek, 23. oktober 2008

Nova Tildka in novi bonbončki/New Tilda and new candys


Sicer je od ponedeljka minila že cela večnost toda Ismaki izziv mi je bil všeč. Tildko sem oblekla v enega od zastonjkarskih papirčkov iz digiscrapdepot-a (Akizo designs) in jo postavila na ujemajoči se papir. Imela sem kar malo težav saj te Tildke nimam v svoji zbirki in sem imela samo njen odtis, na vsak način pa sem jo želela "obleči". Pa sem se spravila na staro tehniko kopiranja, ki smo jo uporabiljali še v osnovni šoli. Obris sem pod lučjo enostavno prekopirala. Ni mi sicer najbolj natančno uspel, a Tildka je dobila oblekico!! Z mašnico je bila praznična oprava popolna. Rožice sem naredila s štanco, okrasila pa s tekočimi perlicami (Liquid pearls). Kupila sem jih že kakšni dve leti za izdelavo nekih poročnih vabil in šele sedaj ponovno odkrila njihovo edinstveno uporabnost. Ko se posušijo resnični izgledajo kot prave perle. Trak je iz Prometeja. Na sliki se sicer slabo vidi, vendar nisem želela, da bi preveč izstopal. Zanimivo je, da roza barve SPLOH ne maram (poleg vijolične edina, ki me redko pritegne), tokrat pa sta mi bila ta dva papirja neznansko všeč. Poleg tega pa se mi zdi, da h Tildki roza nekako paše. Kombinacija z rjavo pa jo še malo "ubije". Letos sem sploh padla na tri kombinacije: rjava-limeta zelena (jasno, seveda), rjava-svetlo modra in rjava-roza (kdo bi si mislil). Imam pa težave z barvicami, saj je roza odtenkov v moji sicer obširni zbirki zelo malo.

Natalie pa na svojem blogu podarja pravo zakladnico dobrot.

1 komentar:

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.