petek, 5. februar 2010



Nakit iz filca je zanimivo izdelovati, pa malo manj prijetno nositi. Vsaj zame! Nosim ga lahko samo na puli ali čaz srajco, saj me drugače pika. Kar mi je kar malo žal, saj mi je prva ogrlica zelo všeč in barvno usklajena z večino mojih oblačil. Je pa res, da se preje med seboj močno razlikujejo. Nekatere, kot naprimer ta, iz katere sem naredila rjavo ogrlico, je zelo natur in zato tudi bolj groba. Zelena, iz katere je spodnja ogrlica, pa je zelo mehka, veliko bolj nežna, zato so takšne tudi kroglice. Tudi za obdelavo je prijetnejša!

Za mano je drugi teden službe. Sem se že povsem navadila, samo včasih mi je še malo čudno, da sem lahko tako hitro gotova. Kar nenavadno je, da grem domov prej kot po osmih, devetih ali desetih urah službe. Časa na pretek:-) Tudi delo je prijetno, prav nič stresno in človek se kar čudi, da v današnjem času kaj takšnega sploh še obstaja. Domov pridem veliko manj utrujena. To pa seveda vpliva na vse. Manj sem razdražljiva in tečna, kar me je prej zelo motilo, pa si preprosto nisem mogla pomagati. Postajam spet "človek", še malo sonca in pomladi manjka, pa bo kot v pravljici:)

Uživajte v drobnih stvareh!

Maja

21 komentarjev:

  1. Ogrlici sta tudi čisto v mojih barvah. :) Čudoviti sta.

    A ni fino, ko greš z veseljem v službo, opraviš svoje delo med fajn sodelavci, greš domov dobre volje ... Tudi, če je recimo plača manjša, ne odtehta dobrega vzdušja v službi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe ogrlici sta zelo lepi in barve tudi.

    Za službo sem pa vesela, da ti je lepo in da imaš sedaj več prostega časa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj veš, da sem nora na nakit... izdelka sta krasna!
    Za službo ti PRIVOŠČIMMMMM. Uživaj, saj po vsem tem času ti vse to pripada. Uspešno soboto!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dooobr, doobr! Všeč mi je sploh ta prva, ko izgleda bolj masivna.
    Tole s službo si res zaslužiš in uživaj, naj traja tja do penziona(saj praviš, da ne maraš sprememb, ne?!?)

    OdgovoriIzbriši
  5. Opaaa, najs! Meni se je tudi vedno zdelo, da bi moral filcan nakit pikat :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva kombinacija materialov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni ogrlici! In prav super, da ti je nova služba tako všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi ogrlici!
    Veselim se zate in s teboj, da je nova služba fajn!

    OdgovoriIzbriši
  9. Me veseli, da ti je všeč v novi službi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti si rojena za to filcanje. Noro so mi dobre te verižce. Škoda sicer, da pikajo, ampak za lepoto je treba potrpeti :-)

    In zelo sem vesela, da slišim, da ti je v službi fajn in predvsem, da delaš veliko manj.

    OdgovoriIzbriši
  11. tale tvoja preja mi je ful všeč, ker je tako antur-sama pa zelo rada delam tudi iz merino volne, ker ne pika tolk in je prijatna tudi za kožo :)

    sicer pa super novičke glede službe. lepo je slišati, da si zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Filc mi je zelo pri srcu in jaz bi nosila ti dve ogrlici čeprva pikata...Konec koncev za lepoto je treba potrpeti :-))))))))))
    Lepo je, da si ponovno zadihala in želim ti veliko dobro (U)porabljenega časa!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasi sta obe, dobri kombinaciji materiala in barv.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hja, škoda, da filcan nakit pika. Ampak jaz ga štejem med zimski nakit in če je kak pulover spodaj, že gre.

    O službi se pa fajn bere. Redko se še najdejo take, zato ti iz srca privoščim in le uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo si ju skombinirala. Sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Thank you for participating in my candy! Greetings from Poland!

    OdgovoriIzbriši
  17. krasen nakit, čist moje barve!
    Dobrega počutja v službi ne odtehta noben denar!

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Majo!
    Ne znam kakvu vunu koristis za filcanje...ja koristim merino vunu i stvarno je prijatna za nosenje,ali u svakom slucaju mora malo vremena proci da se covek ne navikne.
    Radovi su ti jako lepi!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  19. Hojla, Maja
    čudovite mojstrovine ustvarjaš...vesela sem, da uživaš v službi.Jupiii
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.