sobota, 13. februar 2010

Nekaj našega

Moja mama poleg oranžne in rjave barve obožuje tudi G. Klimta. Zanjo sem ustvarila še škatlico, v katero sem zapakirala oranžno denarnico. Servetkanje ni moja močna stran, zato občudujem vse, ki jim uspe servetke gladko nalepiti na podlago. Moji so vsi nagubani in imajo robove. Ampak tudi to ima svoj čar.

Danes pa vas tudi vabim, da si na portalu Dom in stil ogledate moj novi album. Že pred časom sem dobila povabilo, da kaj obesim gor, pa se kar nisem mogla odločiti...ne kaj ne kdaj... Odločitev je padla, ko me je prijateljica prosila, če ji pošljem slike našega kamina. Prav, bom pa ustvarila album naše dnevne sobe.
V hišo smo se preselili prad dvema letoma in pol. Ob nakupu je bila stara pet let, a opremljena popolnoma mimo mojega okusa. Najprej sem prosila eno arhitektko, da bi mi izdelala nekaj idejnih rešitev, ko pa je povedala svojo ceno, sem se v trenutku odločila, da bo v tej hiši delala ena sama "arhitektka" - jaz. Najprej sem se odločila v dnevni sobi in kuhinji češnjeva vrata zamenjati s steklenimi. Druga stvar: J. je želel kamin. Kakšnega? Moja želja je bila, da lahko okoli njega še kaj "nastavim". Ker kot tečka bečka nisem bila zadovoljna s kamini iz kataloga, sta mi J. in izvajalec zabrusila, da naj ga pa kar sama narišem. Pa sem ga! In tak mi je všč! Pa še zelo prijetno toploto daje. Drugi "kreš" je bil, ko sem iz Bauhousa domov privlekla barvne kartončke in določila, da bo naša dnevna soba v odtenku zelene, ki se imenuje "jungle fever". J. komentar je bil: "A si nora!!??? No ja, sej mi nismo drugam kot za v džunglo!" Pa jo imamo!
Da bi pohištvo dopolnjevalo mojo priljubljeno afriško temo in da bi se vsaj malo ujemalo s parketom, je moralo biti belo v kombinaciji s črno. Kupila sva ga v Rutarju. To pa je že povsem nova zgodba, ki nosi naslov Nikoli več... Samo za orientacijo povem, da sva zraven kupila belo klubsko mizico, pa dobila črno. Menjavava jo že od začetka, pa nama črno VEDNO zamenjajo za ČRNO!!!! Mizice tako še vedno nimamo... no vsaj bele ne:-)

Lepo pustno rajanje, pa veliko sočnih, debelih krofov!

Maja

22 komentarjev:

  1. Hehe Maja,
    čestitke za pogum glede servetkanja in objave albuma vaše dnevne!
    Škatlica je čudovita, dnevna soba, kamin in zelena barva pa tudi! Najbolj mi je pa všeč to, da sem začutila pri vas, da je kljub modernem stilu prisotna domačnost doma. Pa svetloba v vašem deomu je neprecenljiva. Lep vikend ti želim in tudi tebi veliko pustnih krofov:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem takoj šla pregledat vašo dnevno sobo :) Se pridružujem mnenju Špele, da deluje domače, toplo. Kamin si super izrisala. In tiste niše, kjer imaš dekoracijo, so tudi krasne.

    Aja, škatlica je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa škatlica.
    Pri opremljanju doma je pa najboljša rešitev, da si sam svoj mojster, ker drugače samo čakaš in čakaš... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena, ki trdi, da gube pri servetkanju pač morajo biti :))Škatlica je prekrasna, kot tudi dnevna soba. Všeč mi je tvoj umirjeni stil in velika okna, ki prepuščajo svetlobo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gubice pri servetkanju morajo bit. In to zagovarjam celo jaz, ki sem tako picajzlasta :-)Škatlica je luštna in filcana kroglica je tista pika na i. Lepo!

    Sem šla pa tud jaz firbcat vašo dnevno sobo. Kamin je fantastičen in tiste niše ob strani so mi blazno všeč. Pa velikanska okna, ki dajejo toliko svetlobe. Res prijetno! Zdaj pa tudi vem, zakaj se zaroletaš, ko si sama zvečer doma :-) Saj jaz bi se tudi :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. vau zelo lepo si uredila dnevno sobo. barve se povsem usklajujejo. J. je lahko ponosen, da si tako lepo uredila dnevno sobo.

    OdgovoriIzbriši
  7. se mi zdi, da mi je kamin povedal o tebi vsaj toliko, kot tvoje besede,ki sem jih do sedaj prebrala:)
    in niti mimo tega ne morem, da je mama ljubiteljica Klimta ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. jaz sem presrvetkala zelo veliko pa imam vedno gubice in sploh nočem da ji ne bi bilo. lušna škatlica.
    dnevna soba je pa poglavje zase.nekaj stvari ni ravno po mojem okusu ampak v 80% je pa to tisto kar bi imela, če bi seveda bila te sreče in živela v hiši :)
    zelena je pa prav super tako in prav nič ni podobna đungli :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Škatlica mi je zelo zelo všeč. Najboljši pa je ta cof na sredini haha prav navihan deluje :D

    Drugače pa: a tem bom lahko kontaktirala tam nekje čez 20 let, ko bom imela dovolj penez za hišo, da mi jo boš pomagala opremit???
    Hvala... zlata si ;) :P

    Res imate lepo urejeno. Zelena stena mi je všeč, ker ni živa zelena, ampak skoraj pastelna. Res lepo. Js mam v mislih zase zeleno spalnico :D
    Kamin je pa razred zase. Všeč mi je, ker je bel!!! Pa k ima toliko poličk in je tako razgiban. Js bi edino naredila širšo poličko, da bi bila lahko tudi nekakšna klopca. No ampak to so samo moje osebne sanje, zato mi manjka to na tvojem. Res je lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo dnevno sobo imate!Dobro, da si kamin narisala in idejno vodila ti!Je super lep, niše ob kaminu pa zelo funkcionalne.
    Škatlica je pa tudi zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. O je lušna tale škatlica, zelo lepo ti je uspela. Servetkanje pa tudi meni ne leži, se ga izogibam, čeprav so mi zelo všeč izdelki drugih.

    Imate pa krasno dnevno in odlično si izrisala ta kamin. Tebi sploh ni potreben noben arhitekt. Pa ženske moramo biti malo bolj glasne pri urejanju, ker se na koncu izkaže, da imamo dobre ideje in da je potreben biti malo drzen. Meni je odlična tista vaša zelena. Tudi midva imava podobno kombinacijo, samo da je najina zelena še bolj intenzivna, ampak jaz jo obožujem in se je nikakor ne morem naveličat.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav lušten komplet si nardila . Soba je pa zelo lepo opremljena.

    OdgovoriIzbriši
  13. Servetna brez gub? Ma daj nehaj, to potem ni servetna! :) Dobro obdelana škatlica! :)

    Lepo si na ogled postavila domovanje. Prijetna dnevna in fantastičen kamin(z vsem kar paše zraven:) )!

    OdgovoriIzbriši
  14. Škatlica je zelo lepa. Klimt je tudi meni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. O kako lepa dnevna. No, predvsem kamin je fotkan, ampak se vidi tudi drugo :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Vau - najprej za škatlico ... zaradi gub se ne sekirat, ker če delaš s čopičem, enostavno so! Poleg tega je pa še odvisno od tega kakšen je servetek. Eni gredo lepše gor, drugi pa se upirajo. :) Ampak gube niso napaka. ;)
    Potem pa še en VAU za dnevno sobo ... in kamin!
    Ful ful lepo! Res mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitam, da si postavila na ogled vašo čudovito dnevno. Tale škatlica je prelepa, gube pa so del dizajna, saj veš. Kroglica na vrhu je pa več kot pika na i. Tudi vsi filcani izdelki zadnjega časa so noro dobri. Upam,da kje veselo pustuješ. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. čudovita šatulja! In ni videt, da ti servetkanje ne gre od rok:-)
    Očitno si mojstrica na veliko področjih, tudi notranje opreme bi se lahko lotila - z uspehom!
    Rutar je pa očitno neka posebna zgodba...odkar smo pred tremi leti pred selitvijo pri njih kupili nekaj malenkosti in njimi imeli ogromno težav, se sprašujem, kako sploh še firma "laufa"...
    Lep pozdrav s pustnega Ptuja:-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Škatlica je krasna,bunkica na vrhu pa je pika na i. Zelo mi je všeč tvoj stil doma, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  20. Prav lepo se je bilo "sprehoditi " po vašem domu. Zadišalo je po kavi in tople besede so odzvanjale v prostorih. Svetloba me je nežno božala in ambient mi je poujal mir. Krasno!!!!
    Škatlica pa je kot iz škatlice!

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga moja!

    Tudi jaz čakam pomladi, zaradi tistih malih zvončkov ob stezi, zaradi prvih trobentic, ptičjega ščebetanja, sonca... In zato ti na tem mestu pošiljam prisrčen pozdrav ter ponovno pohvalo tvojim krasotam... Vse dobro želim!

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga moja!

    Tudi jaz čakam pomladi, zaradi tistih malih zvončkov ob stezi, zaradi prvih trobentic, ptičjega ščebetanja, sonca... In zato ti na tem mestu pošiljam prisrčen pozdrav ter ponovno pohvalo tvojim krasotam... Vse dobro želim!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.