sreda, 8. oktober 2008

Moja prva objava










Dobrodošli na mojem blogu! Sicer me čas za urejanje malo daje, vendar sem se odločila, da z vsemi delim svoje ideje. Za začetek objavljam nekaj božično novoletnih voščilnic. Vesela bom vsakega komentarja, ideje, stika. 

Welcome to my blog! I don't have much time for editing it, but I decided to share my craft ideas with all of you. For start, here are some of my Christmas cards. I will enjoy to read every comment, idea or contact!

Maja  

7 komentarjev:

  1. Uauuuu Maya !!!!!!

    Čestitke za nov blog in prečudovite čestitke, ki prihajajo izpod tvojih rok :)
    Se že veselim novih objav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prav luškan blog in lepe čestitke. Komaj čakam novih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ujejj maya kake lepe čestitke!!
    fino, še en blogec ki bo romal med prijatelje :) in bo redno obiskovan juhuuuu

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite voščilnice.
    Četsitke ob odprtju bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, voščilnice so prečudovite, krasno, še ena bloggerka :)))

    se še beremo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošla blogerka. :) Čudovite čestitke imaš in super nasvete si napisala.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja! V čestitkah si prava carica. Si šla med moje priljubljene!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.