torek, 7. september 2010

Grungeboard/jeans



Mislim, da se letos nisem dovolj nagledala makovih polj. Ali uživala v zgodnjih poletnih jutrih. Premalokrat je bilo nad mano jasno nebo. Ali pa pod mojimi bosimi nogami jutranja rosa.
Toplota se mi je premalo zarila pod kožo. Ali pa je nisem znala prav ujeti. Premalokrat so se zgodnji jutranji žarki poigravali na oknu in zarisali pravljico na steno pred mano. Ali pa jih preprosto nisem znala videti.
Iskala sem sončnice na poljih okrog nas, ni jih bilo. Ali pa sem preveč gledala vase.
Premalokrat so trave sveže dišale. Ali pa zgolj nisem znala dovolj globoko vdihniti.
Jesen me je spet prehitela... Kot me vedno prehiti... Kot mi sivina izrine preljubo modrino. Nikoli mi ni dovolj. Poletja. Toplote. Sonca. Svetlobe. In spet. Poletja. Toplote. Sonca. Svetlobe.

Le nebo je mnogo žarelo. Kot da bi se mi hotelo odkupiti za vse tiste "premalo"...



Imejte se radi!

Maja

22 komentarjev:

  1. prekrasan notes!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav imam rada vsak letni čas in v vsakem odkrivam bogastvo, tudi sama pogrešam sonce in toploto.
    Krasna beležka. Še posebej mi je padel v oči tisti pikčasti trakec pri žepku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beležnica je super, žep ravno prav preštepan. Jaz sem itak mahnjena na jeans - kakšnih drugih hlač kot kavbojk si menda niti ne znam kupiti :-)

    Imej se lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen blokec!
    In ja, tudi mene je začelo počasi stiskati, ker se poletje resnično poslavlja :-((

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, sem brez besed. Kako lep blok. Namenjen lepim poletnim spominom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta material je res fantastičen in še prava oseba ga je dobila v roke ;). Ja, tudi meni se vedno zdi, da mi poletje nekako spolzi. Ampak mogoče malo v tolažbo, še se najdejo sončnice, ki se obračajo proti poslednjim toplim žarkom.

    Fotka pa je prekrasna in hvala ker si me pogrešala in verjemi, takoj za vami bi se preselila in prodajala kvačkarije in čestitke ob tvoji fimo masi ;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, hoj! Spet nekaj kavbojskega, po dolgem času. Super! Tudi jaz bi rada spet nazaj toploto, vse gre nekako prehitro. Oglasi se kaj!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja tale jesen je res tako hitro prišla in kar takoj pokazala, kako je lahko "grda".Upam, da bo sonce še zmoglo toliko moči, da nas parkrat lepo ogreje in polepša dni.Če pa ne,pa....Bomo uživali v ogledovanju lepot na blogih!
    Kot v občudovanju te beležnice!!!Super!!!!!Kot prave kavbojke:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Izviren notes, ni kaj.
    O poletju pa...če hodiš okrog s fotoaparatom, ostanejo slike in prizori za celo jesen in zimo, tudi če jih ne fotografiraš.
    Vse je v glavi. In svet je lepši.
    Želim ti sončno jesen.

    OdgovoriIzbriši
  10. Poletje ima res poseben čar, ampak tudi živo pisana jesen in sprehajanje po šelestečem listu ni slabo. Samo, da ni dežja. :)

    Tukaj sem pa tako kot Renata, jeans je zakon in tudi tale blokec je zelo lušten s tistim rdečim 'jezičkom'.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res je, poletje je tako padlo mimo da se tudi jaz sprašujem le kdaj je minilo. Morda sem zato vedno oborožena z barvami in v našem stanovanju prevladuje sončno rumena barva. Se vama z Vladko pa z veseljem pridružim na Hvaru, ti boš prodajala fimo, Vladka kvačko, jaz pa blago hihi... Mislim da bi se kmalu razširil glas, sploh če bi nam reklamo delali otroci..

    OdgovoriIzbriši
  12. Notes je prekrasen!
    Tudi meni se zdi, da mi je kdo ukradel kakšen mesec poletja in toplote.Ampak se veselim tudi dnevov , ki prihajajo, ker sem se odločila, da jesen ne bo takšna kot je zdaj na začetku. Saj veš kako pravijo: slab začetek, dober konec :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Štep na svesci me je oduševio kao i ovi metalni elementi...svaka čast na izvedbi!

    OdgovoriIzbriši
  14. Štep na svesci me je oduševio kao i ove metalne komponente...svaka čast na ideji i izvedbi!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh, jeans, moja ljubezen v modrem ...

    OdgovoriIzbriši
  16. Tale beležka je pa zelo lepa! O tvojih mislih pa sledeče: a mi bereš misli?

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne znam što mi se više sviđa, tvoja razmišljanja (slična mojima)ili ovaj prelijepi notes.
    LP,Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  18. Modrina tvojega blokca bo zagotovo spominjala na morje in tople sončne žarke. Jaz sem vsa navdušena nad jesenjo, tako da nisem opazila, da bi me kaj prehitelo ;). Drugače pa, če nam je toplo pri srcu, ni važno ne vreme zunaj, ne kako hitro se vrtijo urini kazalci - a ne?
    Lepo te je 'videti' (pa hvala za obisk na mojem blogu).

    OdgovoriIzbriši
  19. Blokec je "fenomenale", spremni tekst pa....a si kdaj razmišljala, da bi napisala kakšno knjigo? Že iz tvojih blogerskih utrinkov bi nastalo super branje!

    OdgovoriIzbriši
  20. Se strinjam da je vedno premalo toplih dni in sonca in sončnic. Blokec je pa za pojest. Čaraš s tistim, kar primeš v roke.

    OdgovoriIzbriši
  21. Po moje je poletje najkrajši del leta. Pa tako čakamo nanj in tako hitro mine. Toliko načrtov, kaj vse bomo naredili, potem pa se samo zavemo, da je že skoraj mimo.

    Krasna beležka iz jeansa ;9

    OdgovoriIzbriši
  22. Mojstrica si, kar se craftanja tiče, ampak posebej so me ganile tvoje besede... prava poezija v prozi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.