petek, 2. januar 2009

In bonbonček dobi...

Hvala vsem, ki ste mi v teh dneh zaželeli toliko lepega! Z veseljem sem spremljala vse vaše komentarje. Lahko rečem le, da mi je bilo tole bonbončkanje ena od dogodivščin, ki so mi popestrile minule praznične dni. 

In takole se je zgodilo. Vsa imena so v košarici.
Za žreb sem določila kar Teja, upam da njegovi roki zaupate. Ker ga je zanimalo, za kakšne sladkarije gre, je listek prav na hitrico izvlekel iz škatle in tako določil, da se bo sladkala...

... McCrafty!!!! Čestitam!!! 

Še enkrat hvala vsem!

Maja

8 komentarjev:

  1. McCrafy, čestitam za bonbonček in hitro pokaži kaj bo iz njega nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, super! To pa je presenečenje, saj se bolj malokrat javim na bombončkanje:). Res sem vesela bombončka, pa še iz domačih logov je. HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke srečni izžrebanki še z moje strani. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. bravo srečnica pa veliko užitkov pri sladkanju

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke, McCrafty!!! Ti privoščim bombonček. Upam, da nisi na ponovoletnem hujšanju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke, McCrafty! Uživaj v bombončkanju ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.