ponedeljek, 25. oktober 2010

Zarečen kruh

Danes sem se pošteno najedla zarečenega kruha, ki je šel takole: jaz pa punčk ne bom nikoli risala. NIKOLI. Ampak never say never. Tako so na Willowing objavili brezplačni tečaj risanja obrazov, ustvarjanja ozadij, art journal strani... In ker me večplastnost Mixed Media ustvarjanja privlači, sem se prijavila, predvsem da vidim, kaj bo prišlo ven iz mene. In tole je rezultat... Saj sploh ne vem ali je za objavo ali ne. Morda zato, da spremljam napredek. Je namreč moja prva domača naloga in sploh moj prvi obraz, ki se je nekako oddaljil od faze mojih glavonožcev.

Imela sem OGROMNO težav: tole naj bi bila stran art journala. Najprej sem vzela papir, ki se je svaljkal... nato papir, ki se je vihal, gubal in svaljkal in celo strgal (tako, da je v zgornjem desnem očesu luknja)... Nato sem imela vodotopne voščenke, ki se v vodi niso topile, bljak. Naslednja težava: naj bi bil avtoportret - že celo življenje sem kratkolaska, tu je pa tako lepo risati dolge, valujoče, plapolajoče lase... Saj vem, da bi lahko narisala karkoli, pa sem vsaj za prvič želela biti zvesta sama sebi. (Obljubim, naslednjič se prelevim v dolgolasko:)
2. Imam rjave oči: pupi, ki sem jo poimenovala Liska, ker sem jo pobarvala tako, kot da bi se tri ure pražila na popoldanskem soncu, narišem rjave oči. O, tuga!!! Hitro čez z belo in nato z modro (toliko o zvestosti samemu sebi), ampak kakšna modra, kako seka!!! Trma trmasta je nadaljevala, ustvarila ne ravno stran za v dnevnik, ampak prve vzdihljaje. Vem, da sem preveč samokritična, s tem se borim že celo življenje, pa me vedno premaga.

Priznam, da sem sliko naredila v pol ure, to je bilo največ, kar sem uspela stlačiti v današnji dan, sploh v ta teden, ki sva ga s Tejem dobršnji del preživela v bolnici v Murski Soboti, kjer je bil Tej na operaciji. Naj izkoristim še to priložnost in se zahvalim celotnemu osebju Splošne bolnišnice Murska Sobota-take prijaznosti res še nisem srečala. Tu je pacient res kralj. Mislim, da bi se morali ljubljančani iti učit odnosa do pacientov v MS. Tam te res ni strah, da si v bolnici. Hvala vam!!

A-ja, ker je bilo treba napisati nekaj vzpodbudnega, pa nisem prišla do tega, vam povem, kaj sem želela napisati:

You have to learn to crawl,
before you learn to walk...

(iz pesmi Amazing od Aerosmithov)

Naslednjič kobacam že bolj pogumno!

Radi se imejte!

Maja

20 komentarjev:

  1. Maja, sedaj te že toliko poznam, da vem, da si zelo samo kritična. Lahko pa ti pa povem, da si tokrat preveč stroga. Če bi moj prvi obrazek tako izpadel, bi samo še obrazke risala.

    Upam, da je Tej že v redu in da boš našla več časa tudi zase - za risanje, recimo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da tale obrazek ni tako slab, kot sama praviš. Nekje je treba začeti in ti si to storila zelo pugumno in dobro. Nad vsako naslednjo sliko boš bolj navdušena ali pa še bolj kritična, ker boš vsakokrat premogla več znanja.
    Vso srečo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sami smo res preveč samokritični in vidimo vse napake, namesto da bi videli kaj smo pa super naredili. Kaj bi dala, da bi sliko videla z mojimi očmi, kot krasen poskus portreta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisem nobem likovni mojster ali kaj podobnega ampak glavno, da mi je všeč. Čeprav stvar ni popolna, je pa hvale vreden poizkus in dobro je probati nekaj povsem drugega. Nič ni napačno če se najemo pozitivno zarečenega kruha. Le veliko poguma še naprej in ti še kar nadaljuj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se zdi obrazek prav simpatičen! In če je še čisto začetniški, še toliko bolj.
    Itak pa nima pojma o tem risanju, ker sem v klubu 'nikoli ne bom risala obrazov' :-) ...

    Upam, da je s Tejem vse OK. Zdaj so pa itak počitnice in se boste lahko še malo pocrkljali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa kaj tako kompliciraš??Praviš, da je prvi, sploh ne bi vedela, če ne bi povedala.Mislim, da ti rata prav vse, česar se lotiš.In mislim, da moraš nadaljevati, ker , če je že prvi portret takšen, bodo naslednji ....Ohoho!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo za uspešen poskus. Če bi poskusila jaz bi nastalo kaj podobnega roži verjetno. Ali talent za risanje obrazov imaš ali ga pa nimaš,.. to se ne da kar naučiti. In v tebi je, poglej kako lep obraz si naslikala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisem v likovnih vodah, zato ne morem strokovno oceniti tvojega začetka v tem. V bistvu mi marsikaj ni všeč od ne vem kakšnih umetnikov, mi je pa všeč od kakšnih začetniških samoukov. Glavno, da si začela z nečim novim in te bo (morda) osvojilo. Veliko uspeha!

    OdgovoriIzbriši
  9. Deklica, se šališ, ko rečeš, da ne veš, ali je za objavo ali ne, kajne? Uh, če bi videla moje prve obrazke. Objavila sem šele tiste, ki so bili že vsaj približno spodobni. Skicirka je še polna takih, ki niti približno niso. Si kar mislim, kakšni bodo nastali, če boš še malo vadila ... Upam, da je dete v redu!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz sem daleč od kake poznavalca risanja in slikanja ....pa se mi to sploh ne zdi pomembno, če mi je nekaj všeč, mi je pač všeč. In tole tvoje mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Slika je super, oči so mi sploh všeč, ker je modra opazna in lepa barva.

    Upam, da je Tej že boljše (:

    OdgovoriIzbriši
  12. Viš, da si morala objavit :) Me veseli, da si se pridružila četici nas pri Willowing in boš risala. Zase. Predvsem zase. :) Z vsakim novim obrazom se boš česa novega naučila.. mogoče celo nehaš risat obraze. Ampak užitka ob packanju ti pa nihče ne more vzet. Ko bo več časa, bo še toliko bolje, bolj sproščujoče.
    Ma veš, kok sošolk imava iz te naše deželice, ki niso še nič pokazale :) Midve vsaj sva..

    OdgovoriIzbriši
  13. Uvau, presenečenje! Ampak tako sladko, luštno. Vedno znova odkrivaš svoje skrite talente in prav je tako. Teju pa lupčka!

    OdgovoriIzbriši
  14. ♥ ♥ ♥ kar pogumno naprej!

    Pred juhuhu leti sem bila pri Niki Stupica na risanju figure in portretov. Če bi takrat obupala pri prvi risbi, ne bi imela doma toliko lepih risb in slik :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo je, da si nas popeljala v nove vode in tvoj obraz veliko obeta. Gleda me in mi pripoveduje.... O življenju, o meni...Mislim, da je tudi to tvoja pot!

    Objemi Teja še v mojem imenu in upam, da bo čim prej okreval. Vesela sem, da je bila MS pravo okolje za neljube stvari, to je največ vredno!
    Objem
    Jana

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo Maja! Tudi to ti gre brez vaje kot podlage odlično od rok!

    OdgovoriIzbriši
  17. Za prvi poskus zelo dobro. Obvezno spravi sliko, da boš lahko opazovala, kako napreduješ. Talent imaš - to je osnova, brez katere ne gre, vaja pa dela mojstra - pri vsaki stvari.

    OdgovoriIzbriši
  18. Danes zjutraj sem najprej pokukala, ali si vseeno naredila objavo. In si jo. Super. Punčka je res enkratna. Bistvo pa ni to ali je popolna, ampak ali si ti pri tem uživala.

    OdgovoriIzbriši
  19. Tole pa kar dobro izgleda za začetek in želim ti lepo napredovanje :-))

    OdgovoriIzbriši
  20. Prvi je odličen - sploh za polurno izvedbo. Se že veselim ogleda vseh nalsednjih, verjamem da bodo še nastajali!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.