sobota, 16. oktober 2010

Zentangle #1






Mojca je moja dušna dvojčica. Ne samo, da si deliva čustvovanja, deliva si tudi ovinke in skale najinih življenjskih poti. Najini zgodbi sta v določenih delih enaki do najfinejših odtenkov. S tem sva si lajšali ure, ko včasih življenje ni bilo več znosno. A se v tem življenju zgodi, da se poti razidejo, srca in sorodne duše pa nikoli. Z dušami dvojčicami je namreč tako, da smo lahko ločeni nekaj let ali pa je med nami na tisoče kilometrov, ko se srečamo, začnemo natanko tam, kjer smo končali. Brez zadržkov, brez prahu, brez opravičevanj, ... kot da časa, ki je minil, ni bilo.

Zadnjič sva se srečali, padli druga v drugo in si dan, ki bi bil sicer siv, pust in dolgočasen, spremenili v pravljico. Ne sprašuje se, kako da sva se srečali ravno tam, saj veš, da še vedno razmišljava kot eno! Prosila si me, da ti naredim dnevnik. Priznam, postavila si me pred velik izziv. Nisi običajna punca, to veš, zato tudi običajni izdelki ne pritičejo Tebi. Takoj sem vedela, kaj želim, kaj je zate, a to spraviti v življenje je bilo nekaj drugega. Želela sem se vriniti v tiste dele tvojega življenja, kjer me sicer ni. Sebično, vem, a želela sem, da bi del mene nosila s sabo tudi dobesedno, ne samo v srcu in kotičkih misli. Zentangel je moja izpoved, vem, da jo razumeš! Zakaj valovi pa veš: močnejši sva kot Moby Dick!

Dnevnik je tu, a po njega boš morala priti sama, saj veš!

RTI!

PS
To je moj prvi Zentangle. James Blunt, hvala ker si mi pomagal, da sem povsem padla notri! Meditacija ob kateri pozabiš na svet okoli sebe!

Imejte se radi,

Maja

20 komentarjev:

  1. Ej, tole je pa fuuul lepa objava. :)
    Izdelek in zapis, iz katerega kar seva vajina povezanost. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen dnevnik. Čisto tak kot ga pričakujem od tebe :)
    Ostanita povezani!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole se pa vidi, da je bilo delano z ljubeznijo in do potankosti. Ti valovi so tako super ideja in naredila si prekrasen izdelek. Z besedami pa si povedala vse, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh tole pa je nekaj. Všeč mi je kombinacija. Krasen zapis in krasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. kako zgovorni valovi... zelo lepo - povedano in narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res veliko simbolike je v tem zvezku in vidi se, da je delan z ljubeznijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Glede na to, da vaju obe poznam... je še kako resničen tvoj zapis o pravih prijateljih. Tako čutim tudi sama, ko nekoga srečam po nevem kolikih dnevih pa je tako, kot da teh dni ni bilo. Dnevnik pa je že sam po sebi čaroben...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako lep dnevnik, lep zelo. Zelo dober naslov, ideja, oblikovanje in misel na hrbtni strani - podpišem. Taka prijateljstva so preprosto dragocena... LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen dnevnik in sama objava je tako srčna.
    Všeč mi je vsa ta simbolika, ki bi jo le tećžko razumela, če ne bi poleg razložila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti pa res presenečaš na vsakem koraku ali bolje z vsako objavo. Upam, da bom blok lahko vidla v živo preden ga pride lastnica iskat.

    OdgovoriIzbriši
  11. V tej objavi je vse takoooo lepo, tako branje kot tudi izdelek!
    Neguj to prijateljstvo, ter takih je danes čedalje manj :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Dober dan Maja,

    zame res dober. Hvala ti. Ko sem danes zjutraj zlezla iz postelje sem med oblačili namerno poiskala črno- belo kombinacijo. Bela majica, črno krilo, bele nogavice...v glavi pa sem slišala stavek ene od mojih učiteljic: Mojca življenje ni črno belo. Takrat sem bila v obdobju žalosti in sem veliko premišljevala o tem stavku. Zdaj po vseh teh letih vzponov in padcov vem, da je med dvema skrajnostima -črno in belo- veliko barv.
    Ko sem pred nekaj minutami sedla za računalnik in po nekaj neuspelih poiskusih končno dobila povezavo s svetom ): - internetom, sem našla tvoje sporočilo. Takoj sem letela na tvoj blog. Potem pa solze v očeh in čudovita črno-bela kombinacija z neskončnim barvitim valovanjem. Nekaj tako čudovitega zame lahko ustvari le negdo, ki čuti in razume brez besed in brez bližine - HVALA TI.
    Življenje je res en sam trenutek, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa kombinacija izdelka z dušo.
    Nekatere ljudi pač čutiš. Včasih ne potrebuješ niti besed.
    Imej lepo nedeljo in začni teden pozitivno naravnano.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lep notes!!!Res narejen z ljubeznijo, za osebo s katero sta nevidno povezani, ki je kot praviš tvoja duša dvojčica!

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasen dnevnik, topel zapis ... taka prijateljstva so zlata vredna.

    OdgovoriIzbriši
  16. Rad aimam tvoje izdelke, ki imajo Maja-dušo! Zelo lepa misel in veliko je lahko veselih, da te ima...in jaz tudi :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasen zapis in dnevnik je nekaj unikatnega in dovršenega!

    OdgovoriIzbriši
  18. Posebno tanglanje za posebno osebo. Se vidi, da si ga delala s srcem, ne z glavo! Čuuuudoooviiit je! In ja, zentanglanje je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  19. ♥ ♥ ♥ uauuu :) Super dnevnik :)

    Hvala, ker si dala mojim poskusom umirjanja možganov ime - Zentangle

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.