četrtek, 11. november 2010

Nove priložnosti



Včasih tudi jaz kaj naredim na zalogo. Ne toliko zaradi pretirane organiziranosti ali samih zalog, pač pa zaradi odsotnosti izvirnih inspiracij. Tokrat tudi zato, ker mi je bilo preoblačenje dolgočasnih Post it blokcev v zabavo in veselje. Dvanajst jih je dobilo nova oblačila, tu je le nekaj malčkov in nekaj njihovih večjih prijateljev, mislim pa, da me bodo rešili iz kakšne decemberske zagate.

Sicer pa, mantra od zadnjič mi je pomagala. Uspela sem, naredila še en korak... ja, spet imam novo službo. Zanimivo, pred kakšne izkušnje te postavlja življenje. Sem namreč človek, ki ne mara sprememb: zaradi mene bi lahko isti avto vozila do konca življenja, če se mi ne bi sesedel pod mano, živela na enem mestu in hodila v eno in isto službo samo zato, da se mi ne bi bilo treba ukvarjati s spremembami. Tako sem bila v eni in isti službi 15 let, dokler pač ni v moji glavi kliknilo in sem odšla. V bistvu se niti ne trudim razumeti zakaj, kajti včasih so "zatoji" nerazumljivi. Seveda sem dobila novo službo le za določen čas, kdo pa še zaposluje za nedoločenega? Določen se hitro izteka, tokrat sem ga prehitela in poiskalo novo pred njim:) Sedaj sem tu, končno ne nadomeščam ampak sem dobila prosto delovno mesto in upam, da me bodo želeli gledati malo dlje. Ko sem zvedela, da mi v prejšnji službi ne bodo podaljšali pogodbe, sem bila malo prizadeta, kajti izpolnjujem vse pogoje, morda še preveč. Takrat mi je J. dejal: ne glej na to s slabe strani, te pač nekje čaka boljša priložnost! Verjamem v boljše priložnosti! Verjamem v to, da se mora v življenju vse poklopiti! Verjamem v to, da se energije privlačijo! In verjamem, da je to zdaj!

Imejte se radi!

Maja

31 komentarjev:

  1. Krasni, čudoviti blokci! Super zaloga bo tole, boš videla.
    Pa čestitke za spremembo in dobre želje za naprej!

    p.s. Gospa Božičkova sporoča, da že na veliko plete in šiva, tako da bo kmalu... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Točno tako. Včasih sama ne razumem, zakaj se je nekaj zgodilo. Verjamem pa, da je vsaka stvar za nekaj dobra, čeprav v tistem trenutku ne vemo zakaj. To je vedno rekla moja stara mama in še kako drži.
    Izdelki pa so prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela zate...Decembrskih zagat torej ne bo... blagič, da ti to lahko takole takorekoč z levo roko...Lepo! Energija, energija... nekam mi jo danes primankuje, a se ne dam:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Blokce si oblekla po vrhunski modi in mislim, da povsem ponosno in suvereno lahko stopijo na praznično decembersko pisto in te rešijo kake zagate, kot si napisala.
    Za službo pa ....čestitam. In naj bo še v naprej tako kot pravi J. .... da se mora vse poklopiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasne škatlice!
    Vsak zakaj ima svoj zato - čestitam za novo službo:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako znano se bere tisto o spremembah :))) B. me je moral dobesedno odvlečt v trgovino in me postavit pred pult, da sem zamenjala avto, v isti službi sem že skoraj 10 let.. če ni mus, zakaj bi menjala :)
    ob zadnjem večjem šoku zaradi podrtih planov, mi je sodelavka rekla točno to.. verjetno je to, da ni šlo po planih, za kaj dobro; ni bila prava priložnost in te kje čaka boljša..
    Upam, da se boš v novi službi počutila dobro, sprejeta in bodo cenili tvoje znanje.
    Srajčke za lističe pa so čudovite. Rahlo vintage, tvoje..
    Taka mala darilca se kar splača imeti na zalogi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot bi brala sebe, le da si ti bolj pogumna pri spremembah :) Jaz upam, da bom do penzije tukaj, kjer sem :)
    Čestitke, ker si prehitela tisti določen čas in si našla novo delovno mesto. Želim ti veliko lepih trenutkov in dobrih sodelavcev.
    Sploh ne bi ugotovila, da so tisto preoblečeni blokci. Super si jih oblekla in prav gotovo bodo koga razveselili.
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si polepšala blokce!
    Innnnn želim ti, da je to, to in da bi se v tej novi službi počutila dobro :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Blokci so pravi cukerčki in verjamem, da bodo dobitnice prav osrečili. Edina težava pri takih luškanih stvareh je, da se meni zdi škoda jih uporabljat. In potem jih šparam.

    No, spremembam pa večina Slovencev ni naklonjena (večina jih živi celo življenje v enem kraju). Kljub temu pa nas brcnejo in postavijo na novo pot, včasih boljšo , drugič slabšo. Mislim, da je bila to zate boljša pot.

    OdgovoriIzbriši
  10. Grozno je, kako se hotro nečesa navadimo in smo noro hitro zadovoljni.Tako stagniramo. A vem, bojimo se novega, neznanega.
    Popolnoma razumem tvojo šolsko zagato. Fajn kolektiv, vse poznaš, poznaš sistem. A to naj bi bil plus? Ej? Veliko več lahko pokažeš v novi sredini, veliko novih idej lahko posreduješ novem kolektivu, veliko novih stvari te lahko naučijo drugi otroci.Kje je določeno, da moramo celo življenje sedet v eni luknji in se iztrošit do zadnjega atoma? Kdo to ceni? Poskrbi zase. Drugi ne bodo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite blokce si naredila (seveda to ni nič novega :-D), sem mislila, da so beležke. Čestitam za novo službo, da bi se dobro počutila med sodelavci in učenci. Ja sprememb pa ne maramo, ampak vsaj dolgčas ni...

    OdgovoriIzbriši
  12. Kar se sprememb tiče sem taka , kot ti:) Ne maram sprememb! Tebi želim v novi službi vse najbolje in najbrž je res, da ima vsaka zadeva razlog in se z razlogom zgodi. Ampak včasih je težko temu verjeti:(:(
    Blokci so pa prav lepi, modno oblečeni in zelo uporabni!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasni mali izdelki in čestitam za novo službo! Naj ta drži tako dolgo, kot ti bo všeč. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Blokce si krasno preoblekla, itak :-)

    Pa čestitke za novo službo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lušno preoblečeni blokci.
    Čestitke za novo službo!

    OdgovoriIzbriši
  16. O Maja super si jih preoblekla. Ti kar malo še povečaj zalogo, da te lahko pocukam, če bom v decembrski zagati, kar sigurno bom ☺

    Kar se pa tiče službe pa Čestitke. Ko se nekje vrtiš na mestu je potrebno stopiti ven iz kroga in iti naprej. Verjemem da si izbrala pravo zadevo in da boš zadovoljna. V vsakem primeru ti iz srca želim vse najbolje ♥

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke za novo službo in vse dobro ti želim. In J. je imel popolnoma prav. Lepo se ti je to izteklo.

    Kar pa se izdelkov tiče pa takole. Videla sem že kar nekaj teh preoblek, ampak tvoje imajo poseben 'tvoj dotik' in zaradi tega so posebne, edinstvene in zelo lepe, krasna darilca.

    OdgovoriIzbriši
  18. Imela bi delček tvojega poguma za spremembe. Bravo, Maja!

    OdgovoriIzbriši
  19. Lahko se kar podpišem pod Tanjin komentar...Bravo za spremembe, bravo za službo in krasne, krasne preobleke si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  20. Post it-ti so dobili krasna zimska oblačilca.

    Čestitke za pogum in voljo ter srečno, uspešno in prijetno v novi službi.

    OdgovoriIzbriši
  21. tisti prvi del se tako znano sliši... no, bere... samo spremenit ničesar, nič, kaj veš, kako bo potem, pa tako lepo smo utirjeni, čeravno rahlo siti vsega...
    bravo in vse čestitke. pa seveda dobre želje za naprej :)

    aja, blokci so 1A!

    OdgovoriIzbriši
  22. Zelo lepi blokci, harmonično in tankočutno narejeni.
    Čestitam za novo službo, naj ti bo v novem okolju prijetno.

    OdgovoriIzbriši
  23. Tole z zalogo je super ideja...Zelo lepo si to naredila. Glede službe pa, kapo dol, spremembe so nekaj v kar moram biti večinoma prisiljena tudi sama. Velikokrat mi je čisto ok v temu, kar je, samo da je (po)znano.
    Čeprav vem, da se na tak način ne razvijaš. Vse dobro v novi službi ti želim. Naj te podpira in osrečuje!!!

    OdgovoriIzbriši
  24. Vsak nov človek v našem življenju nam lahko odpre pot v nov svet, za katerega nismo vedeli, da obstaja. Spremembe in nelagodje povezano z njimi so nujni za našo rast. Zato ti čestitam ob veliki spremembi in ti želim veliko novih, čudovitih odkritij.

    Blokci so pa tako tvoji in ideja z zalogo je super!

    OdgovoriIzbriši
  25. Čestitke za novo službo!

    Na boljše priložnosti torej! :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Vse slabo je za nekaj dobro Maja! Naj ti bo fino v novi službi.

    Lušni preoblečeni blokci ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. Blokce si čudovito oblekla! Barve so mi zelooo všeč!
    p.s. čestitke ob zamenjavi službe. Spremembe so včasih zelo dobrodošle.

    OdgovoriIzbriši
  28. Krasni blokci :)


    Lepo, da imaš ob sebi partnerja, ki te bodri in ti daje novo moč ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  29. meni sta pa neznansko všeč metuljčka na tehle blokcih. sta tvoje delo, ali se to kje kupi?
    rada se imej in lep dan želim.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.