ponedeljek, 16. februar 2009

Čar Orienta

Tisti, ki me poznajo vedo, da me privlači afro etno kultura. Občudujem pa tudi orient: barve, vzorce, natančnost...tako drugačno od afriške prvinskosti. Da o filozofiji sploh ne govorim. Sicer svojo nirvano vztrajno iščem, pa stanja popolne umirjenosti, osvobojenega pohlepa, jeze in drugih stanj, ki povzročajo trpljenje, nekako ne morem doseči. Osvobodila sem se pohlepa, saj verjamem, da je človekova želja po vse več materialnem, njegova smrt. Jeza...to pa je nekaj povsem drugega. Danes sem jo čutila že ob pol osmih zjutraj, in to zelo močno, že pravi bes, ko moraš v tek spraviti dan v službi, pa manjka 5 ljudi od enajstih! Se ni polegla, lahko rečem, da se je le stopnjevala. Bolj ko sem si dopovedovala "vdih, izdih", večji je bil...glavobol... Pa kaj bi tarnali, s tem nič ne spremenimo. Del nirvane najdem le v ustvarjanju in zvečer, ko gledam Teja, ko je zaspal (čez dan ima preveč energije za nirvano!). Če pa pomislim drugače: pa kaj sploh še hočem drugega, saj imam več, kot mnogi!!
Pa nazaj k obesku. Kitajski kovanec sreče, se je dolgo časa valjal po moji denarnici in sem ga sklenila spraviti v življenje. Rdeča podlaga je poštempljana s StazOn blazinico, kovanec pa je prilepljen. Minimalizem.

Lep začetek tedna!

Maja

9 komentarjev:

  1. Minimalizem z močnim učinkom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. fijuuu, tale izgleda pa MNOGO dobro .

    fotka "od daleč" ji dela krivico.
    Detajli so sublimni.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno. ko se osredotočim na vrvico, tako lepo izoblikovano, me le-ta popelje med vrstice knjige o afriki barva sladke čokolade, vendar pa obesek s svojo kitajsko detajl prvenskostjo hitro odpelje v svet pismenk :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Minimalizem, ki je prekrasen :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo efekten minimalizem (potolažila si me pa tudi, ker sem najprej pomislila na to, da si tudi kovanec oblikovala iz fima - pa se sploh ne bi čudila! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja,

    vesela sem, da najdeš mir v ustvarjanju. Meni tudi to ne ratuje več. Pasem se po blogih in si želim, da bi tudi jaz (pa ne tako kto ti, ker to zmoreš leti), ampak enostavno ni enegrije. Sej vem, da bo. Enkrat. Upam, da čim preje.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Hoj! Punca ti pa imaš rokco. Mi je všeč, kot vse tvoje "stafke", pa naj bo papir al pa poli. Se kaj slišmo! M

    OdgovoriIzbriši
  8. Nekoliko pozno a vseeno zdaj končno lahko komentiram. Spet en fenomenalen izdelek "totally you".

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale čar orienta me je pa res očaral. Ti vse tako lepo spraviš skupaj, da vedno, ko pogledam na tvoj blog, mi dih zastane. Kar tako naprej.LP!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.