četrtek, 12. februar 2009

Nova ogrlica in štafetne igre


Ogrlica je rezultat nore ideje, ki mi je v glavo šinila med pisanjem poslovnega poročila (toliko o koncentraciji in zanimivosti dela). Realizacija je prišla popoldne, danes pa spet problematično fotografiranje. Problem mi je delala barva ploščic, ki v resnici zgleda kot staro srebro, na ekranu pa tega občutka ne daje. Obesek je spet narejen iz bele Fimo classic. Ko sta bili ploščici pečeni, sem ju pobarvala s črno oljno barvo, ki sem jo takoj obrisala s suho krpo. Zareze so narejene v surovo maso "prosto po Prešernu".
Dolgujem še pojasnilo za zelen komplet: odtis je narejen s Sculpey-evimi teksturnimi podlogami, obeski pa pobarvani z barvami za porcelan.
Manuela me je pofočkala. Tale slika je šesta v moji šesti mapi. Na njej smo Majda, Kristina in jaz s španskimi ustvarjalkami iz naše "fimo kaka group" na zaključnem večeru Polymer clay carnevala lani v Angliji. Moja naloga je, da pofočkam 6 drugih. Odprite 6 mapo, kjer shranjujete fotke, poiščite šesto fotko, ter jo skupaj s komentarjem objavite na svojem blogu. Pojma nimam, katera je že bila ali še ni bila pofočkana, zato udarjam na slepo:

Tanc pa mi je podarila tole nagrado. Podarila bi jo:
Majdi (njena energija mi daje raketni pogon)
Poloni (njen stil pisanja me vedno spravi v dobro voljo)
Jani (ker si upa poustvarjati country stil, ki ga jaz le od daleč opazujem)
Tanji (ker se mi na daljavo zdi, da je nekako moja dušna dvojčica).

Tako, štafete sem podala naprej (kar težka naloga), sedaj pa se grem posvečat družini, ki je najbrž že pošteno lačna!

Maja

5 komentarjev:

  1. Hudoooo dobra ogrlica. Si kar predstavljam, kako dobro mora šele izgledati na vratu. Full so mi všeč tvoje ideje. A za osnovo si uporabila navadno hobby žičko al je to kakšna varianta posrebrene žičke?

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, pa ti si nora. Kakšna lepa ogrlica!!! Uau. Ti še kar naprej piši poročila. Hi, hi, hi!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, osnova je choker-ogrlica, ki se jo kupi v hobi trgovini. Kar pa povezuje obe ploščici, pa je polovica zapestnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako fantastična ogrlica. Si mi dala idejo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.