sobota, 1. november 2008

Agnes s piškotki





Današnja sobota je kar nekam depresivna; zunaj sivina, dež ne neha, Teja ni doma, brisanje prahu me ne mika, perilo bo počakalo... Kaj bi drugega-voščilnice! Izziv je sicer včerajšnji iz bloga Fridaysketchers. Izzval me je trikotnik v postavitvi, ki je popoln odklon od mojih sicer zelo simetričnih postavitev. Na meniju pa so naslednje zadevščine:

Agnes s piškotki je od firme Pyssel Passion, pobarvana s Pro markerji,
papirčki zastonjkarski iz digiscrapdepota (kaj drugega!!),
trak iz trgovine Unikhobby (od tam je doma tudi Agnes).
Rože so narejene z izsekovalnikom in okrašene z belim gel pisalom in razcepkom.  


Maja

6 komentarjev:

  1. oh wow what a cute card you´ve made ... makes a wonderful feeling for christmas.
    hugs, bea

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita Agnes. Copatki so me pa v smeh spravili. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškana voscilnica! LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidiš, pa ti gredo tudi nesimetrične super od rok iz zelo lepo izpadejo.

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za pohvale! Prija...

    OdgovoriIzbriši
  6. I am sorry I am so late with my comments, but couldn;t make it sooner!! Love to see what you created with my sketch! Thanks for joining us at Friday Sketchers. Love from Holland,
    Jacqueline

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.