torek, 11. november 2008

Še eno darilce...

Pa sem uspela narediti še eno darilce. Po zgledu katharine sem transformirala to gigantsko ščipalko, ki se je že leta povaljevala po predalu, pa nisem dobro vedela, kaj bi z njo. Tako je postala "Ne pozabi Tildka".

Sicer pa sem danes želela napisati nekaj povsem drugega. Razočaranja drugič. Moja petkova objava je namreč naletela na velik odziv. Vse ste napisela tako pozitivne stvari! Hvala vsem. Jaz enostavno ne morem iz svoje kože: v večnem idealizmu in optimizmu pozabljam, da ne morem spremeniti sveta, sploh pa ne ljudi. Vsak od nas nosi s seboj goro odvečne prtljage in ko se kovček razsuje in leži vsebina razmetana naokrog, so krivi vsi drugi. V ponedeljek mi je prijateljica povedala misel, ki jo je slišala na sobotnem seminarju: če te nekdo nadira, je edino, kar se moraš vprašati: kaj mi želiš sporočiti o sebi. A kaj, ko se kričači tako redko zamislijo nad sabo!!
Včasih je težko iz misli spraviti negativizem, še posebej, če se trudiš za druge delati dobro. A kot pravi slovenski pregovor: dobrota je sirota. Mene ne bo nikoli izučilo, po drugi strani, pa niti ne želim, da me: še vedno želim delati dobro za druge, saj se ob tem večinoma sama počutim dobro. Tako kot je rekla Phoebe pri Prijateljih: vsako dobro delo je v bistvu sebično. Pa naj se stem strinjamo ali ne. Še vedno želim biti altruist, ker se meni zdi, da če nas bo več, ta svet ne bo šel k vragu...

Pa da res obstajajo še pozitivci na svetu je dokazala Sandra. Se je oglasila, če bi kaj menjali odtise. In ko sva ugotovili, da sva praktično sosedi, sva rekli, da prizaneseva poštarjem, se bova raje dobili, kakšno rekli in štampiljkali. Božiček pride letos prej... Komaj čakam!

5 komentarjev:

  1. Pa ravno danes sem gledala te gigantske ščipalke v Levčku in razmišljala kaj bi lahko iz njih naredila. :) Super ideja.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravno sem te hotel vprašati kje se dobijo te ogromne ščipalke, ko sem prebrala Bolhin komentar. Tudi jaz redno spremljam Katharinin blog in sem videla to predelavo in sem si mislila - to je pa res lepo darilo. Sedaj sem dobila še spodbudo iz tvoje strani in že komaj čakam vikend.

    Kar pa se tiče nadiranja in "čudnih" ljudi - si pa jaz vedno pravim, da je to vpliv lune (res je jutri luna), ker ljudje po osnovi niso slabi.

    Bodi fino!

    OdgovoriIzbriši
  3. U kakšno super darilce. Tele gigantske ščipalke so očitno res zelo uporabne - čeprav do zdaj še nisem niti ene kupila, ker nisem vedla zakaj bi jo uporabila. Super si naredila.

    In tudi jaz komaj čakam soboto :)

    Sem se pa jest z "leti" naučila, da iz vsake slabe stvari izluščim dobro, pozitivno stvar. Zaenkrat s tem super shajam in se ne obremenjujem po nepotrebnem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama spremljam tvoj blog. Še predno si me odkrila. Lepo, da takole skupaj držimo. Lepo bodi, objavim kmalu kaj novega...
    Čav

    OdgovoriIzbriši
  5. dobri ljudje delajo svet dober. ti delaš prav to. kričači pa skrbijo za to, da se naša ušesa ne navadijo na preveč monotone zvoke, pa morda tudi zato, da dobroto dobrih ljudi opazijo tudi drugi svetovi:)
    Nočko, Jasna

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.