nedelja, 23. januar 2011

Emotional trip










Moj prvi scrapbook album.
Nastajal je ves januar, tako počasi, iz užitka.
Zame, tokrat res ZAME! Vsakič, ko sem imela čas, sem naredila kakšno stran. Naval čustev se je začel že z zbiranjem fotografij. Okupirala sem J. računalnik in v spominu obujala trenutkepreteklih let, morda že pozabljene, morda še vedno tako žive. Od prve vožnje s kolesom, pa prvega bazena na domačem vrtu... in vedno tako ljubega Hvara. Prelistala sem vso to neverjetno množico fotografij in se vsakič znova zahvalila za digitalne fotoaparate. Težko je bilo zbrati 24 fotografij, toliko strani ima namreč album. Končno sem izbor skrčila na meni najljubše. Ponosna sem, da je album na "budget ravni": stranice so narejene iz škatle od tablet za pomivalni stroj, strani so iz kartona, ki so ga zavrgli pri J. v službi. Ves papir je naprintan nekoč davno in spravljen v predal. Sedaj je končno prišel prav. Želela sem preprost dizajn, zato sem večino stvari narisala na roko in izrezala tako, "prosto po Prešernu". Uživala sem, res. Tako kot pri ustvarjanju moraš uživati. Brez pritiskov, brez "musov" in "do takratov". Naslednjega se lotim v soboto, tokrat na drugo tematiko!

Radi se imejte!

Maja

38 komentarjev:

  1. Prekrasno Maja!!!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz vseh fotk in strani albuma veje veselje, ki si ga imela s tem "delom". Nič čudnega, če je nastalo nekaj enkratnega, nepozabnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lepo. In tako, čisto tvoje. Tudi sama ob pregledovanju starih fotografij - ko je bil majhen moj sin digitalcev še ni bilo - ob spominih vedno malce pojokam.
    Tako je.
    Res prelep scrapbook si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit album. Vsega je ravno prav. Všeč so mi vsi na roke dorisani dodatki, obrobe, sproščene postavitve.
    Zdi se mi, da si ob izdelavi res uživala. In boš tudi kasneje, ko boš album prelistala.

    OdgovoriIzbriši
  5. V bistvu so moje predhodnice povedale že vse...album je prečudovit! Morda ravno ta preprostost sije in daje albumu še toliko večji čar. In to, kako težko je zbrati določeno (majhno) količino slik, mi je še kako znano... Ti si res odlično opravila! Všeč so mi črte in srčki na robu listov, všeč so mi ročno risani in preprosto izrezani oblački...vse mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen album, ki vam bo vsem v prijeten spomin. Mi je vsec preprost slog, ki mu da poseben sarm in navihanost.

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovit album. Ravno prav okrašen, nič kičast. Mi hodi po glavi samo beseda ljubek :))))))

    Beli srčki so pa najboljši

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo, narejeno z ljubeznijo. Čudovito darilo si naredila sebi in krasen spomin, ki ga boš vsako leto z večjim veseljem ogledovala in obujala spomine. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. iiiiiiiiii....aaaaa...ooooo...uuuuu...mi je zmanjkalo samoglasnikov od navdušenja:) LEPO,LEPO,LEPO:)
    razumem,da si uživala-se zelo očitno vidi iz tvoje mojstrovine! Hvala, ker deliš to lepo izkušnjo z nami.<3

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit album Maja!
    Poleg lepih fotografij mi je prvo padla v oči simpatična srčkasta bordura na straneh.Res si lepo in okusno vse skupaj sestavila v celoto.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, izdelala si čudovit album, poln drobnih detajlov, ki vsak zase govori o ljubezni do otroka...Že na naslovnici je toliko ljubkih detajlov, od senčenja rdečih bunkic z belo, belih srčkov, ročnih obrob, napisa (mimogrede, če ni skrivnost, kako je ta narejen?) in sama vsebina naslova. Vsebina pa lušno - lušna...najprej jo seveda naredijo tako fotografije tvojega čednega malega princa, nato pa tvoji izbrani dodatki. To je res čustveni potep, na katerem ti srce utripa tako, da to čutiš... Lepo te pozdravljam :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen scrap, krasni spomini. Veseli me, da si jo delala zase in vidi se, da si jo delala z užitkom.

    OdgovoriIzbriši
  13. Super super super - 24x super in še enkrat za povrh!

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasno. Vse tako lepo pade skupaj. Prelep spomin.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovit album! Všeč mi je, ker je ravno prav dodatkov, pa na rjav papir papir ful dobro pride :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Tako je lep, ravno prav dodatkov.
    Nadaljuj, ker tole ti gre čudovito od rok :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. O, kako lep je!!!! Popoln. In najlepše je, da je nastajal iz tebe in brez pritiskov. Tako ustvarjanje je najslajše.

    OdgovoriIzbriši
  18. Naslovnica je prekrasna, vsi na roko narisani dodatki v albumu pa so sploh ekstra, ker dodajo vrednost.
    Lep spomin bo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala vsem za pohvale!

    Tanja!
    Napisi na naslovnici, na drugi in na predzadnji sliki so narejeni z Dymo Junior mašinco za emposiranje oz. ustvarjanje nalepk. Včasih so jih imeli električarji za označevanje varovalk, pa moja teta za označevanje katalogov v knjižnici. Meni jo je dve leti nazaj kupila za 6 evrov J. mama v Evrospinu. Praktična zadevica, trakovi pa se dobijo v Office No. 1 storu.

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovit je! Res na roko narisane črte in figure dajejo svoj pečat.
    Veselim se nove tematike.

    OdgovoriIzbriši
  21. Maja, še enkrat si mi pokazala, da točno veš kdaj je česa ravno prav - dodatkov, barv, ljubezni.

    Ostani to!

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlično ti je uspelo. Priznam, to je zame tisti pravi scraping - uporaba stvari, ki jih imaš, recikliranje ...

    OdgovoriIzbriši
  23. Maja, hvala za pojasnilo glede napisa, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  24. Fantatsično je tole. Se mi zdi, da tvoja ljubezen tako do Timoteja, kot do ustvarjanja kar žari iz njega. Krasni so dodatki in napisi, ki se popolnoma skladajo s sliko. Super, da si tako uživala. A ni fajn, ko ustvarjamo z nasmeškom na obrazu :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Zanimivo kako lahko nekdo stvari reciklira v take fajne stvari, da nikoli ne veš iz kje je prišla, jaz pa vedno dobim ven pač ... reciklirano stvar :)))

    OdgovoriIzbriši
  26. Prav lepo je bilo iti po delčku te tvoje čustvene poti.
    Super album, res, to so tiste prave, vredne reči. Lepo izdelano!
    Res, najtežje je narediti izbor.

    Še vedno pa najbolj zažgejo tiste: nova frizura brez vednosti staršev. :))

    OdgovoriIzbriši
  27. Špica je! In pri vseh fotkah kar verjamem, da je težko izbrati tistih X top obrazkov.

    OdgovoriIzbriši
  28. Krasna kombinacija barv, dodatkov in krasne fotografije.Tako imaš zmeraj pri roki tisto, kar imaš najraje in kar te v težkih dneh spravi v dobro voljo!

    OdgovoriIzbriši
  29. Neverjetno prisrčen, sproščen slog a vseeno popolnoma izpiljen. Všeč mi je, da ni veliko okraskov, fotke pa so za dol past dobre.

    OdgovoriIzbriši
  30. Tudi meni je album prekrasno izdelan. Ravno to mi je všeč, da ni prenapolnjen z dodatki. Saj rada pogledam tudi bogate scrapbooke, ampak imela ali naredila jih pa ne bi. Enostavno ne znam nagrmaditi toliko plasti gor.

    In pravo veselje je prebrati objavo, iz katere kar sije pozitivna energija, s katero si prepojila te spomine.

    OdgovoriIzbriši
  31. Že preveč pohval, da bi pisala vse naj, naj, ampak je res spet nekaj novega, tvojega, vedno uživam, ko gledam izdelke in prebiram tvoje misli.

    OdgovoriIzbriši
  32. OOOOOO, se čuti ena velika ljubezen.
    Všeč so mi tvoji izdelki, ker niso niti malo kičasti, kar se pri scrapbooku hitro zgodi.

    Vse pohvale tudi za recikliranje, neverjetna si!

    OdgovoriIzbriši
  33. :))) nova frizura z druge fotke je pa najbolj frajerska :))))

    Všeč mi je, da si veliko sama pisala in risala :) kar naredi album še bolj čaroben :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Joj, kako čudovite slike in kako harmonično si vse spravila skupaj! Všrč so mi barve in vzdušje! Neprecenljivo!

    OdgovoriIzbriši
  35. Čudovito!
    Vidi se, da si uživala in še boš vsakič, ko boš vzela album v roke in ga prelistala.

    OdgovoriIzbriši
  36. Nisem brala vsega, moje mnenje je - preprosto krasen! Čudovit spomin zate, za Teja, za vas! Se strinjam, da je težko zbrati slike, ampak je vredno.
    Naša 2 imata zaenkrat album s spomini na vrtec in naj ti povem, da ga prelistavata še in še in se spominjata in navdušujeta nad tem kaj in kako je bilo ;)In to je neprecenljivo... Bodite lepo.

    OdgovoriIzbriši
  37. Very lovely creations, greeting from Belgium

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.