nedelja, 2. januar 2011

Uf, tole je bilo pa hitro

Draga moja zadnja trojka, kaj bova rekli na današnji dan? Kaj imava za pokazati? Kakšno gubico več... malo patine na mestih, kjer paše... Z leti lahko pokažem vedno manj megalomanskih dosežkov, pa vedno več drobnih uspehov in radosti... "Kam čas hiti" se sliši tako klišejsko... pa vseeno KAM? Včasih si želim ustaviti čas, ujeti trenutek, ga zadržati in uživati v tem, kar imam. Ničesar ne objokujem in nikoli ne polagam računov... Nikoli več si za življenje ne bi izbrala dvajsetih let, preveč iskanja, negotovosti na eni strani, pa lažnega občutka nepremagljivosti na drugi strani. A takoj bi si še enkrat izbrala trideseta. Hvala J., dal si mi najlepši čas. Dal si mi mene. Dal si mi sebe, dal si mi naju in dal si mi nas. Dal si mi zavetje. Neprecenljivo. Najboljše. Nepremagljivo. Tokrat brez fikcije.

In kaj štejem za svoje uspehe?
Da sem sovraštvo v sebi zamenjala za ljubezen.
Da vem, da je pomembno, kaj rečem in da to res mislim.
Da v sebi ne čutim zavisti.
Da se lahko smejem iz srca in je moj smeh iskren.
Da vem, kaj imam in sem se za to pripravljena boriti.

Niso mejniki za zgodovino, niso uspehi za japije ali rumeni tisk, so pa uspehi zame, za moje jutro in moj dan!

Imejte se radi!

Maja

37 komentarjev:

  1. Maja, naj ti leto polnijo drobni kvalitetni dosezki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše in naj bo ta zadnja trojka tvoje leto.
    Naj ti pa prišepnem: sama bom čez nekaj dni dosegla drugo 4. In po (lahko že tako rečem) po prvem letu s štirico ugotavljam, da je pravzaprav nadaljevanje stabilnosti, ki jo dosežemo v trojki. Torej nič strašnega. :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, vse najboljše ob tvojem rojstnem dnevu. Lepo ga praznuj s tistimi, ki jih imaš rada in te imajo radi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, iskrene čestitke in najboljše želje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, vse najboljše za tvojo zadnjo trojko. Prepričana sem, da bo to lepo leto, polno prekrasnih "sadov" izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Maja,
    vse najboljše in najlepše ti želim v teh zadnjih tridesetih :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše za zadnjo trojko!Pa boš kmalu videla da tudi naslednje številke niso slabe:):) Važno je da smo s tistimi, ki nam veliko pomenijo in se imamo radi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše in glede na to, da ti tridesetih ne morem povrniti, pa ti lahko zaželim, da bi se tudi takrat ko bo nastopila 4ka imeli tako lepo kot ste se imeli v teh letih. Ampak ne smemo prehitevati dogodkov, trojka je še vedno tu in uživaj jo v polnem zagonu. Imejte se lepo in imejte se radi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse najboljse, vse lepo in dobro. Uzivaj v letu z zadnjo trojko. Naj bo to leto boljse kot prejsnje in slabse kot bo naslednje. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Maja, res KAM beži ta čas... Tako lepo si opisala dvajseta leta, spreletavalo me je po vsem telesu ob branju, ker sem jih tudi sama doživela tako, skozi tak zorni kot. Niti koraka nazaj, je bilo preveč garanja.
    In za simboliko objave si izbrala tako lepo fotografijo. Da bi znala deklico s fotografije vzeti na svoja lastna kolena in jo mehko stisniti k sebi čim večkrat ti želim...
    Ob rojstnem dnevu pa ti želim vse najboljše, dobrega zdravja, čiste ljubezni in miru v krogu tvojih najdražjih. Naj te ta letnica pozitivno preseneti! Lep dan, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše, naj se vsak tvoj dan zaključi s pozitivnim izkupičkom.

    OdgovoriIzbriši
  12. vse najlepše, Maja. naj bodo tvoji dnevi pisani, iskrivi, iskreni, medeni, naj bo smeh, pa kak mali greh :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše, Maja. Naj bo to leto po tvoji meri, ne glede na to, kakšna številka je spredaj in kakšna je zadaj.

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Maja - vse najboljše za tvoje osebno novo leto. Naj bo tvoja zadnja trojka nepozabna. In ne se obremenjevati s številkami. Ne štejejo leta, ampak stanje duha.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oho - ti pa imaš praznovanje na kvadrat v teh dneh! :)

    Lepo si strnila svoje misli. Vse najlepše tudi z moje strani in naj bo prva tvoja štirica prva izmed lastovk, da boš čez desetletje rekla, da niti ene same štirice ne bi zamenjala za vsa trideseta skupaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Maja, vse najboljše! Jaz sem čez prvo polovico zadnje trojke in ... kaj naj rečem, prehitro mineva, ampak nimam druge izbire, kot da se v naslednjih mesecih pripravim na misel na eno tako oglato cifro spredaj. Zagotovo se ne bom pustila pokončati eni blesavi številki ...

    OdgovoriIzbriši
  17. Evo, prehitro sem začela tole leto! :)

    Popravek: Naj bo tvoja zadnja TROJKA, prva izmed lastovk... in naprej tako, kot sem zapisala :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse najboljše, draga Maja! Zlata si in zato te imam rada. Želim ti res posebno leto - užij ga v vsem njegovem sijaju! (Jaz pa čez nekaj dni z roko v roki s prvo štirico. Jeeee!)

    OdgovoriIzbriši
  19. Maja, vse najboljše!!! Res te v živo ne poznam, ampak skozi tvoje izražanje čutim, da si ena topla oseba, ki dopolnjuje moj vsakdan. Blogi znajo biti tudi koristni!
    Še enkrat ... vse dobro. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Maja, vse najboljše in najlepše za rojstni dan - zadnji s trojko. Številke znajo biti "skeri", ampak življenje po prehodu na štirko - je vsaj zame najboljše do sedaj in to daleč. Uživaj življenje, J. in T., vse drobne stvari, o katerih tako čudovito pišeš. Vse ostalo je blišč, za katerim je največkrat beda. So many happy returns!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Maja, vse najboljše!
    Pa kaj, če je zadnja trojka, potem prihaja štirica ... še boljše :-) Imej se lepo!

    OdgovoriIzbriši
  22. Vse lepo ti želim. Prijetno praznuj!

    OdgovoriIzbriši
  23. Vse najboljše ti želim.Tako lepo si opisala...prekrasno leto ti želim, naj bo polno drobnih presenečenj in izzivov.

    OdgovoriIzbriši
  24. Maja, vse najboljše.
    Želim ti, da to leto zapolniš po svojih željah.

    OdgovoriIzbriši
  25. Vse najboljše in naj se tvoje želje uresničijo, naj bo življenje še naprej nasmejano!

    OdgovoriIzbriši
  26. Vse, vse najboljše, za te! Naj bo tale zadnja tridesetka najboljše leto tvojega življenja doslej! After forty je pa itak vse .... BOLJŠE! Splošno prepričanje je, da ni tako, pa vendar izjeme potrjujeo pravila, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  27. Vse najboljše! Maksimalno izkoristi zadnje leto s svojo trojko - čeprav, čisto iskreno in iz izkušenj, je tudi štirka zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Vse najboljše! Naj bo tvoje oz vaše leto sestavljeno iz neskončno nepozabnih trenutkov ;)

    OdgovoriIzbriši
  29. Vse najboljše in strinjam se s tabo, da z dvajsetimi ni za menjati :)

    Naj se ti izpolnijo skrite želje!

    OdgovoriIzbriši
  30. Vse najboljše in najtaboljše :) januarke smo zakon :))

    OdgovoriIzbriši
  31. Čeprav malo z zamudo, pa vendar ti od srca želim vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.