ponedeljek, 3. januar 2011

The wall



Hvala vsem za lepe želje, ki ste mi jih izrekle včeraj! Bilo mi je toplo pri srcu, ko sem jih brala! Nikoli se nisem obremenjevala s številom svojih let, pa sem si obljubila, da se tudi sedaj ne bom, čeprav me malce stisne, ko med ustnice pride tista ššššš... Ampak, držim se načela, da se starost meri po srcu, tam pa sem še vedno otrok. Punčka, ki v trgovini še vedno kupuje radirke, svinčnike in šilčke, punčka, ki ima še vedno rada slikanice in gumijaste medvedke:) Some things never change!

Zgoraj pa je še en izdelek za moškega! Ideja je kapnila iznenada, kot vedno kapnejo dobre ideje (vsaj tiste, ki se zdijo dobre meni). Dvogovor v glavi je šel približno takole: Moški... Aha ... Spet ti moški... Aha... Pa modro.... Pa zakaj bi morala ustvariti nekaj resnega?... Aha... Saj je lahko malo bolj odbito... Aha... Kaj če bi napisala kaj bolj... neumnega.. Mmmm...Aha... A bo naročnici všeč... Mmmmm... Poklič' jo....Dring, dring... A lahko blablabla.. Ja. KULLL! In sem letela... Vedela sem, da je nekje en papir z motivom zidu, samo grafiti mi niso šli tako od rok, nekako so bili preveliki, če sem jih pomanjšala, pa zapis ni bil viden. Tako je končal na tagu, pribit z "žeblji"! Pa sem pripravljena še na nekaj "moških" projektov, tam je še kar nekaj idej...

Radi se imejte in še enkrat hvala!

Maja

17 komentarjev:

  1. Maja, izdelek čista superca. In...hvala, da si posredno spomnila še mene, mi je kar odleglo, ja lahko jutri...he...he... lepo te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehehe, simpatična misel. Mi je zelo všeč. Najprej sem mislila, da je napis odtis štampiljke :)
    Krasen blokec!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prejemniku je bilo darilo všeč. Edino za njegovo ženo ne vem, ali je bila zadovoljna z napisom. :)

    Je pa res, da včasih prav paše, da se zavedaš, da je jutri še en dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo dobra misel!
    Všeč mi je kako si vso zadevo izpeljala in prav veselim se že, da pokažeš še kakšen moški projekt. Idej za le te vedno kritično primanjkuje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako interesantno i simpatično :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Luškan blokec. Poznam par takih, ki jim je ta slogan pisan na kožo ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale zid...mega!!!Pa zelo mi je všeč tisti napis:):) Se ga tudi jaz rada poslužujem, včasih manjkrat, ma kaj si lažem...vedno večkrat.....pa nič hudega:):):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja in odlično si jo zrealizirala. In misel se tudi meni dopade, zakaj pa ne bi nekaj storili tudi jutri :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Poznam še enega, ki bi rabil tole...no, predvsem napis, ker si itak vse v telefon zapisuje. Blokec pa je šik!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lepo i zanimljivo...i ti imaš raznolika interesovanja...pravi kreativac!

    OdgovoriIzbriši
  11. gumijasti... si imenila gumijaste medvedke??? mmmmmmmmmmm! :)
    ideja je mega, izvedba itak top - ampak misel, tale misel... bi si jo bilo treba v možgančke vgravirat :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ful luškan, izvirno, ni kaj!Draga moja...sem kmalu za tabo glede tiste šššš...mladenki sva z izkušnjami:=)

    OdgovoriIzbriši
  13. :))) pa še kako res je :))) sploh velja za tiste zoprne stvari, kakšne nepotrebne rituale ... in si vzameš danes čas zase in za tiste, ki jih imaš rada :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Prav luštno sporočilce! Blokec je dobil pravo piko na i. Seveda je moškim pisan na kožo! No, saj se tega reka tudi jaz kdaj poslužim!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tvoji izdelki so vedno tako dovršeni, da ne morem verjeti!!! Še en perfekten in....kapo dol!!! In kako mi je všeč napis!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Spet ena u nulo bukvica izpod tvojih rok. In seveda najboljše so besede na tagu.
    Pozdravček in vse dobro.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.