nedelja, 20. november 2011

Giveaway




Današnja objava je malo drugačna od dosedanjih. Sem človek, ki me hitro marsikaj premami in ko vidim nekaj, kar zbudi mojo pozornost, moram to seveda poskusiti. Seveda me miniature še držijo, ampak včasih si mora človek od njih res spočiti oči in delati nekaj na večjem formatu. Tako me je premamil digitalni scrapbooking. Že dolgo brskam med zastonjkarskimi papirji, ki se jih dobi na netu. Večinoma sem si jih tiskala za izdelavo albumov in blokov, vmes pa težila J. naj mi vendar naloži en software za izdelavo digitalnih dizajnov. Pa saj poznate moške... nič od tega. Tako me je software našel sam!! Prejela sem mail Liz Gardner, ki me je povabila, da gostim giveaway (kar današnja objava pravzaprav je), v katerem bo eden od mojih bralcev prejel verzijo programa My Memories Suite v vrednosti 39, 97 dolarjev! Hkrati pa je od sedaj na mojem sidebaru koda, ki vsem ob nakupu programa omogoča 10% popust.

Kar 14 dni, sem se vsak prosti trenutek igrala s programom in raziskovala njegove možnosti, ki so dobesedno neskončne: od tega, da si lahko izdelaš svoj dizajn papirja, biznis kartice, voščilnice, digitalne scrapbook strani do izdelave albuma po predlogi dizajnerjev ali povsem po svoje.

Predstavljam vam svoj prvi digitalni LO, da boste videli, kako enostavno je to. Idelala sem še predlogo strani za blokce Mojih receptov, ki sem se jih spravila delati za darila ter stran za v dnevnik za mojo malo mrzlo nečakinjo in seveda našo letošnjo voščilnico, ki pa naj ostane še skrita. Program omogoča uporabo vseh papirjev ali okraskov, ki sem jih kdajkoli shranila na svoj računalnik. Omogoča oblikovanje teksta z vsemi zastonjkarskimi ali plačljivimi fonti, skratka "ni da ni"!

Vse kar morate storiti, je da pod objavo pustite komentar, v katerem mi napišete, kateri komplet na strani My memories vam je najbolj všeč.

Žrebanje bo v petek, 25. novembra!

Veliko sreče IN RAZŠIRITE GLAS!!!

V nasprotju z mojo dosedanjo navado, moram današnjo objavo napisati še v angleščini:

A few weeks ago I got an email from Liz Gardner from My Memories. I was thrilled when I red her idea! She asked me to host a giveaway in which one of my readers would receive a software My Memories Suite worth 39, 97$!! At the same time there is a My Memories code on my sidebar. If you use it with buying of software you get a 10% discount.

For the past 14 days I've been playing with this program every free second that I've had. The possibilities are endless: from creating your own design of digital paper, business cards, cards, digital LO and albums from designers pages or your own.

In my post today I wanted to show you my first digital LO ever, just for you to see how easy it is if you use this program. I have also created My recipe page for My recipes albums I have been making for gifts and a diary page for my nice. I have also created our Christmas card, but this will stay a secret for a little while.

So if you want to participate in this giveaway just live me a comment under this post in which you must tell me, which kit from My memories page you like the most. I will be drawing the winner on Friday the 25th of November!

So: GOOD LUCK AND PLEASE, SPREAD THE WORD!!

Maja

22 komentarjev:

  1. Sem že v vrsti!:):):) Tole bi bilo pa dobro poskusiti! Spet nekaj novega:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, sem vedela, da sem se prehitro grebla:):):) Zdaj sem do konca prebrala in izbrala:
    All My Tomorrows By Dancing Princess Designs
    Upam, da je prav in da nisi jezna:):), ker sem tako naredila dva komentarja.Če sem pa....., kakršna pač sem:):):)

    A ja , še to!! Tole je pa hud bonbonček!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Falling for you.
    Med vsemi krasnimi mi je najprej padel v oči. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je všeč chill out. Čeprav ima vsak nekaj koristnih stvari.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooooooo kok enih kompletov je na strani. si človek kar težko enega izbere. trenutno mi je najbolj všeč chill out komplet.. zima je, v mojih barvah je, pa še pingvinčkiii so v njem :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je bonbonček in pol in seveda se takoj postavim v vrsto. Sem pa izbrala Memory Lane Part 1.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale bonbonček pa ni tako enostaven, saj je tolikooo kompletov. Ker pa se bliža božični čas, bi izbrala "Christmas Cuties" od Just so scrapy.

    Najbolj pa mi je všač tvoj papir "Ne moti, sanjam"!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kakšna izbira. Sem imela kar nemalo problemov z izbiro :)
    No, odločila sem se za Heritage Past Template.

    Lp, Helena.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj kako sijajen bonbonček.
    Barve pri Fall Jamboree, so me prepričale. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Ku ku tudi jaz sem tu. Izbrala All want for Cristman Pack. Je pa ni da ni!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. koliko je vsega tega?!?!?!? sploh nisem vedela, da obstaja tudi kaj takega.
    no meni je v oči najbolj padla zbirka Cristmas Lace Template

    OdgovoriIzbriši
  12. Kot navdušena digitalna scrapbookerka bi mi bil že kakšen kit zastonj čisto dovolj, tejle tu so pa tako krasni, da bi ti jih najraje kar naštevala. Blazno rada imam vse Xmas kite, tokrat sem se pa odločila za A Sunshiny Day od Sweet Blossoms Designs, ker so barve totalno potrebne v teh meglenih dneh.

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, kot vedno prave stvari najdejo prave ljudi. ŽElim ti veliko veselja pri digitalnem ustvarjanju. Nič pa ne bi imela proti, če bi se tudi jaz lahko igrala s to igračo. Recimo s kompletkom Rainbow Wishes.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi jaz se postavljam v vrsto.
    Res velika izbira papirjev in človek gleda in sanja in.... Sem pa še vedno človek, ki raje drži papir v rokah.

    Little Children mi je nekako padel v oko.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hojla Maja,
    tale tvoja nagrada je tako mamljiva, da sem se spravila ( po dooolgem času spremljanja tvojega bloga) končno napisati komentar. Torej upam, da swe mi nasmehne sreča.
    LP Nataša

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, tudi jaz sem bila prehitra. Izbrala sem si It happened this year pack.

    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdravljena, Maja!

    Dobrodošla v svetu scrap-a :-) Sedaj si zagotovo že dobro okužena.

    Za tole nagrado sem tudi jaz morala spravit svojo rit k Bloogerju in napisat komentar. Vredno je!

    Kot vedno pa....klanjam se tvojim miniaturam!

    Zelo mi je všeč kompletek Country Christmas.

    Vse dobro še naprej in upam, da se kmalu vidimo.

    Lp, Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  18. Sicer imam program za digitalni scrap, ampak tega ni nikoli preveč... no prehitro te potegne in potem ne moreš nehat ;)

    me pa predvsem Matevž ves čas nagovarja kdaj bo dobil album za šolske spomine, zato bi se odločila za School zone!

    Katere vse bi pa poleg tega še imela, pa boljše da sploh ne začnem gledat :P zdej pa držimo fige :D

    OdgovoriIzbriši
  19. To pa je huda igračka za odrasle. Verjamem, da si se lahko kar dolgo igrala in kombinirala različne detajle. Izgleda fantastično.


    hmm...enega...med vso to množico...težja odločitev kot sem si na začetku predstavljala...ampak kar je treba je treba....Super chef.

    OdgovoriIzbriši
  20. Tudi jaz sem bila deležna Lizinega kontakta, a sem bila malo skeptična okrog vsega in se nisem spravila zraven(še). Veliko sreče, računalnik te lahko hitro popapa s svojimi brezmejnimi možnostmi ustvarjanja.
    Lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  21. Grem tudi jaz v vrsto :) najbolj mi je simpatičen SnowBalls Fun Pack

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.