petek, 25. november 2011

In kdo se bo igral z novim programom....

Obveznosti so me za skoraj ves teden odtrgale od računalnika in ustvarjanja. Tudi današnje žrebanje se je zavleklo v pozen večer. Odločila sem se za klasičen žreb, saj mi je Random org. nekako neosebna zadeva. Zaupam Tejevi pošteni roki, ki se je doslej že kar nekajkrat izkazal pri žrebanjih. Domov sem prišla dokaj pozno, ko je bil mali že v pižami, zato ni hotel pozirati z izžrebanim listkom v roki:) Pa saj mu oprostite... Tako boste morali verjeti meni na besedo, ko vam povem, da se bo z novim programom My Memories suite Vol.3 igrala


Aleksandra (Frčkalice)!!!


Čestitam!! Ostalo ti javim po mailu!!!

Pa lep večer,

Maja

5 komentarjev:

  1. iii, čestitam in obilo užitkov ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole, tole je bilo pa popolno presenečenje.

    Pred nekaj minutkami sem prispela domov in nekaj me je vleklo, da prižgem računalnik kljub pozni uri. Nisem vedela zakaj, le morala sem ga. Vedela sem, da je pozno in vem, da moram zgodaj vstati.

    Med vso kramo in vsemi reklamami me čaka prijetno presenečenje. Menda dobim novo igračko!!! Kaj naj rečem...res sem srečna in škoda, da je konec dneva, saj je res polepšan.

    Obljubim, da bom kmalu pokazala kaj je zmožna igračka. Moji scrapi tako ne bodo več zgolj v papirni obliki. Programu pa bom nudila topel in varen dom :-)

    Hvala in vse dobro!

    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridružujem se čestitkama!

    A tebi lijep pozdrav i ugodan vikend želim:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam Aleksanda in ti želim veliko užitkov pri ustvarjanju!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.