torek, 1. november 2011

Čajanka/Tea time



Je že tako, da prijatelji človeka presenetijo takrat, ko to najbolj potrebuje. V soboto moje razpoloženje ni bilo najbolj prekipevajoče in optimistično, pa še sivina zunaj je pritiskala in pridala svoje. Pa me je obiskala Darja in iz torbice privlekla majhno darilce. V majcenem paketu se je skrival še bolj majcen čajni servis, kot nalašč za moje miniaturne piškote iz druge božične peke. S čajnikom, sladkornico, vrčkom za mleko in dvema skodelicama. Čudovito!!!!
Vse skupaj je tako majceno, da sem kar nekaj časa porabila, da sem vse postavila, saj se mi je sproti podiralo. Naredila sem še mizico, ki sem jo našla tule. Spremenila sem le velikost, saj je bila za mojo čajanko prevelika.
Priznam, da se je moj dan kar hitro obrnil, sploh ker sva si nato privoščili filmski večer in si oči izjokali ob gledanju filma Notebook. Še celo nedeljo sem naokrog hodila zatečenih oči! Ampak je bilo vredno, zgodba je čudovita in pisana na kožo nam, ki se radi kdaj pa kdaj zjočemo ob kakšnem romantičnem filmu.

Pa k popolnoma drugi temi. Oktobra je moj blog praznoval tretji rojstni dan in ker se počasi približujemo k 100.000 obisku tega mojega kotička, za vas pripravljam presenečenje. Pa naj ostane še skrivnost, vsaj še za teh nekaj 2.000 klikov:)

Imejte se radi!

Maja

25 komentarjev:

  1. Čajanka za vilinčke :)
    Tudi jaz sem ob tem filmu jokala v potokih, sem pa bolj rahločutne sorte in imam hitro solze v očeh....tudi od sreče :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih prijatelji vedo, kaj nujno potrebujemo, čeprav si tega sami niti ne želimo :)))) Darja te prav dobro pozna. Tudi micene stvari so dovolj za ogromne spremembe.
    Luškan servis in tvoje miniaturce ga bodo samo še polepšale

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko na svojem blogu vidim, da se ob strani pojavi slikica s tvojo objavo, vem, da bom deležna nekaj lepega. Nekaj takega, kar me očara in se me dotakne.
    Krasno darilo si dobila in to, kar je na pladnju je nekaj enkratno posebnega.
    Notebook je tudi mene pripravil do solz.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako lepo te je presenetila prijateljica in tole je res zelo dragoceno darilo za tvoje miniaturne fimo sladkosti :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit čajni kompletek, pravi za ženski klepet ob kavici in sladkih keksih ;)
    Film Notebook pa je res čudovit, tudi mene se je dotaknil.

    OdgovoriIzbriši
  6. kot pravi Helena, se tudi jaz razveselim, ko vidim,da imaš novo objavo in da me bo ponovno obogatila za novo presenečenje.
    tudi Darjo razumem, da je nestrpno čakala, da te preseneti s tem zanimivim darilcem.
    in voila popoln kompletek oz. pogrnjena minimizica
    Notebook- ha, ta film sem si ogledala že vsaj 5x in vedno znova jočem in vedno znova me navduši ta neverjetna zgodba.in vem,da ga bom še kdaj pogledala ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bolj popolno ne bi moglo biti...

    OdgovoriIzbriši
  8. S prijateljico sta krasno uskalajeni kot tale kompletek!

    OdgovoriIzbriši
  9. JOj kako je srčkan take servis! Prijatelji pa so in ostajajo največje darilo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Imaš čudovito prijateljico, ki ve, kako te razveseliti. Kompletek s piškotki je tako mikaven, da bi se tudi jaz povabila na čajanko....:):)
    Priznam, da tudi mene vedno zelo, zelo razveseliš s svojimi izdelki, ki so neverjetno čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako drobcane, ljubke stvarčice! In hura za takšno prijateljico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tile mini piškoti so tako sladki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Perfektno darilo. Tvoja prijateljica je res v sozvočju s tabo. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ob tvojih miniaturah vsakič ostanem brez besed.

    Čestitke ob obletnici.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čarobno. Lepo darilo in slastno pecivo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Z veseljem sem kupila tale čajni servis, sploh ko sedaj pogledam slike. Čudovite so. In prekrasen okvir si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  17. NAJPREJ SEM POMISLILA, DA SI SE LOTILA PEKE PRAVIH PIŠKOTKOV, POTEM PA...SEVEDA...MINI, MINI...KLJUB SIVINI :))
    UŽIVAJ POČITNICE ♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja tale prijateljica pa res zna in ve. Super čajna postrežba, ravno prava za k tvojim miniaturcam. Verjamem, da sta tudi v druženju ob filmu neizmerno uživali. Kar mi da misliti.. Le kdaj sem nazadnje pogledala kakšen film? hm..

    OdgovoriIzbriši
  19. Sama sem najprej pomislila (predno sem prebrala, ko sem samo videla fotke: Ma ne - zdaj se ji je pa zmešalo, če kdo, potem bo takšen drobcen servis uspelo narediti Maji. :o)
    Fajn prijateljico imaš.

    OdgovoriIzbriši
  20. Aha, bom tudi jaz malo pojokala. Hvala za nasvet. Miniaturni piškoti so izjemni! Vedno hitim do fotografije s kovancem in potem se ne moram nehati čuditi.

    OdgovoriIzbriši
  21. Noro noro. Pa tako mini mini mora to biti. Si je zelo težko predstavljat. Zgleda pa original. Darja ti je dala čudovito darilo in super še za večer, ki sta si ga privoščili. Sem pa seveda že zelo firbča kaj pomeni tole presenečenje. Bo treba hitro klikat :)))

    OdgovoriIzbriši
  22. Mmhmhm kako bi bil dober čaj iz tehle mini skodelic...hec...super darilo in ja tudi jaz sme cmera jera ob tem filmu ( pa še kakšnem drugem)

    OdgovoriIzbriši
  23. O kolk simpatično. Človek kar težko dojame vso to majhnost.

    OdgovoriIzbriši
  24. Hudo. Vsakič, ko si mislim, da me ne moreš več presenetiti s svojo veličino, to storiš. NORO! Kako je to sploh izvedljivo?

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.