ponedeljek, 1. februar 2010

Darilo za posebno osebo


Danes praznuje ena meni najljubših oseb. Najbolj nesebična, topla, ustrežljiva in dobra oseba na svetu. Kdor jo pozna ve, da so ti superlativi možni!!
Draga moja Renata! Pogrešam te! Pogrešam najino kavico ob pol dveh, ko sva druga drugi izlili breme dneva. Pogrešam topot tvojih petk, ki so vedno nekam hitele in ki bi jih prepoznala med tisočimi. Pogrešam tvoje pridno zapisovanje vseh želja, ki jih slišiš in tvojo energijo, da vedno veš, kdaj jih izpolniti! Vse najboljše!!

Vladka pa mi je podelila zgornjo nagrado! Prav lepo se mi zdi, da sem inspiracija taki umetnici, kot je ona! Hvala! Nagrada je po blogerski sceni krožila ves vikend in vse ste že pridno objavile svoje sezname, zato jo bom podelila iz srca ne glede na to, katera jo že ima ali še nima:

1. BojaMoja je na mojem blogu pustila prvi komentar in to dve uri po njegovem rojstvu. Tako se je z velikimi črkami zapisala v njegovo zgodovino in v moje srce. Hvala ti! Še vedno mi ni jasno, kako si ga lahko tako hitro odkrila!!
2. Sandra je bila prva blogerka, ki sem jo v živo spoznala. Zadnje čase se bolj poredko oglaša, morda jo to malo "pobeza", da se kaj javi!
3. Vladki bi jo podelila nazaj, saj pusti komentar pod vsako mojo objavo. Pogled na njeno nasmejano sliko ob komentarju me vedno spravi v dobro voljo, pogled na njene kreacije pa mi prav vsakič vzamejo sapo. Čas je punca, da te pri Just us girls vzamejo v dizajnerski tim, ker jih itak vse prekašaš!
4. Majda in 5. Kristina - prihajata v paketu. Velikokrat sem razmišljala, da je bil dan, ko sem vaju spoznala (z dvajseturno razliko) eden najboljših v mojem življenju. Eden tistih, ki tvoje življenje močno zaznamujejo in po katerem veš, da "nikoli več ne bo tako kot prej". Ampak tokrat v pozitivnem smislu. Katerakoli ura preživeta z vama je zaklad, ki me neizmerno bogati. Od vaju sem se že toliko naučila in še toliko se moram. Dvigneta me prav vedno, ko sem na dnu! Hvala vama! Sta moja inspiracija in vzgled moči!
6. Tanja je bila prva blogerka, katere energijo sem začutila na daljavo. Kot da bi me nitke potegnile v njeno dušo in bi tam našla dolgo izgubljeno dvojčico! Njeni zapisi me ganejo, kreacije pa navdihnejo. Občudujem njeno moč in ustvarjalnost s katerima pluje skozi življenje.
7. Jana (preprosto bogastvo) - skozi njen blog sem se ob prvem obisku sprehodila naprej in nazaj, pa spet naprej in nazaj. Vzel mi je sapo. Njene kreacije, slike delčkov njihovega doma! Tako toplo, domače in kreativno. In še vedno mi jemlje sapo. Vsakič, ko naredi nekaj novega si mislim, da lepše ni mogoče. In prav vsakič se motim. In tudi njeno energijo sem začutila! Zdi se mi, da bi lahko v živo sedele ure in ure in nama teme ne bi zmanjkalo!

Punce: hvala vsem, ker ste! Tudi ostale me navdihujete s svojo kreativnostjo! Prav vsaka je nekaj posebnega! Dan, ko ne morem preveriti, kaj je tu novega je že kar nekako prazen. In ja, postale ste del mojega skoraj vsakdana!

Imejte se rade!

Maja

15 komentarjev:

  1. kako lepo napisano :)

    in blokec BIA je spet tako srčkan, prejemnica bo gotovo presrečna. pa še uporaben je, ne bi moglo biti boljše :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno darilce za res krasno osebo!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lep "receptnik"
    vidim da moram v kratkem tudi jaz kaj ustvarit z mojo novo pridobitvijo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kje naj zdaj sploh začnem :-) Tvoja knjigica za recepte je spet ogleda vredna in blagor osebi, ki jo bo dobila.

    Tvoj zvesti komentator sem samo iz enega razloga, ker enostavno moram vedno pokomentirat tvoje delo, ker mi je všeč. Danes sem bila v Prometeju, pa sem tam gledala volno za filcanje in veš na koga sem se spomnila :-), na tebe seveda. Mislim, da si me čisto okužla s svojimi izdelki iz filca, ampak v glavi imam še vedno polno idej za papir, tako da bo filcanje še malo počakalo. Ampak, nikoli se ne ve :-)

    Najlepša hvala, da si mi nagradico podelila nazaj in to s takimi krasnimi besedami. Me veseli, da te moj nasmešek spravlja v dobro voljo. In da me imenuješ umetnico, mi zelo veliko pomeni in mislim, da z vsemi tvojimi besedami postajam bolj samozavestna v sebe in se vidim že daleč od povprečja :-) Ja, bi mi bil velik izziv, če bi postala del dizajnerskega tima :-)

    Hvala iz srca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa knjigica za prijateljico.In čestitke za nagradico, ker jo res zaslužiš, ker ustvarjaš super in objavljaš še bolje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita knjigica. Iz nje in opisa lahko zaslutim, da ti oseba, ki ji je namenjena, veliko pomeni. Fino je imeti takšne prijatelje.

    O blogerkah, ki si jim podelila nagrade, pa si zelo lepo napisala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna knjiga, kamor se bodo zapisovali recepti. In v krasnih barvah, takih tapravih za recepte!
    Čestitke za nagrado!

    OdgovoriIzbriši
  8. joj kako lepo....obožujem blokce in zvezke...

    OdgovoriIzbriši
  9. Spet ena krasna knjigica, ki je bo prejemnica zagotovo vesela.
    Čestitke za nagrado. A ni lepo, kako smo vse nekako povezane na tak in drugačen način?

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita knjigica! BIA je res zelo uporabna stvarca :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Moja soimenjakinja je lahko res vesela tako krasne beležnice, pa tako lepih in toplih besed človek tudi ni deležen vsak dan. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, to bi pa tudi jaz mela :) Se da to mogoče naročit? (meni namreč ležijo recepti po parih različnih zvezkih in potem nič ne najdem:)
    in pa čestitke za nagrado ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Všeč so mi barve, ki si jih uporabila. Zelo elegantna in ravno prav sladka knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za vse lepe besede.... Tvoje besede sem že od prvič začutila za izjemno tople in popeljale so me so me v tvoj svet čudes in tvoje roke mi vse to vedno znova potrjujejo! hvala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.