sobota, 30. januar 2010

Oranžna denarnica

Prvi teden nove službe je za mano. Spet sem se ujela v stari tempo: služba, popoldanske dejavnosti in obveznosti...in samo z nostalgijo zrem na dni v januarju, ko sem bila doma in sem lahko ustvarjala. Sedaj pa se mi v glavi nariše ideja in samo vzdihnem: le kdaj?
Ker sem človek, ki težko prenašam spremembe...kakršnekoli, sem ta teden kar težko preživela. Kar neki čudni občutki so me prevejali, čudna tesnoba... Pustila sem službo za nedoločen čas in šla v tisto za določen. Na nek način zgubila sigurnost. Sem naredila prav? Se res tako težko privajam novim stvarem! Joj, ko bi te spremembe lažje sprejemala!!!

Mi je pa včeraj uspelo dokončati eno od treh denarnic, ki sem jih naredila s polstenjem. Ta oranžna je za mojo mamo. Ker prisega na oranžno barvo. Ker je stoodstotna zagovornica rjave. In ker ima težave z Urbano-ne gre ji v nobeno denarnico! Problem se je ojavil pri všitju zadrge. Moje šivilske spretnosti se začnejo in končajo pri ravnih šivih. Halo Majda je rešila moj problem in mi pokazala, kako se všije zadrga. Katero tačko moram uporabit, kako moram vso zadevo obrniti... Nenazadnje mi je všila celo zadrgo:) Hvala, Majda!! Morda jutri všijem zadrgi še v ostali dve denarnici!! Če mi ne uspe, pridem spet po pomoč!!

Lepo sneženo soboto!

Maja

17 komentarjev:

  1. tale filc te je pa oreng zagrabil, a? :)) fajn. če je pa luštno. denarnica je super. ti delavnice sploh ne rabiš:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede sprememb te čisto razumem. Sem podobna :) Upam, da bom v tej službi do penzije :)

    Filc ti pa gre. Super je tale denarnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro lepa!!!! Boš me še navdušila, da se lotim tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  4. filc! svestranost je tvoje drugo ime! :) vidim ja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo oronžno denarnico si sfilcala!
    Kar pa se službe tiče, sem vesela, da ti je lepo v novi službi.Kar se pa ustvarjanja tiče:Ko bo spet vse steklo kot po tekočem traku, bo tudi veliko ustvarjanja zraven- boš videla:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Denarnica je lušna in kako si všila zadrgo - meni španska vas ;) HB imaš Majdo ;)
    Glede službe pa popolnoma razumljivo - dvomi so, težko se je navadit (se je tudi meni po dopustu ;)
    Zato pa toliko bolj uživaj sedaj med vikendom ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa denarnica. Jaz sem žal malce občutljiva na filc in se ga izogibam. Ah, zgodbo o službi poznam. Tudi jaz sem jo pustila in šla na svoje. Rizično, a to sem storila zaradi zdravja. Če bi mi služba dokončno udarila na zdravje, ne bi bila sposoban delati nikjer!! Tako da moraš verjeti, da si se prav odločila, čeprav so včasih dvomi. Držim pesti, da ti bo v novi službi lepo in da bo trajalo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna denarnica, lepa kombinacija oranžne in rjave! Ah še kakšen teden ali 2 pa boš mislilsa , da si v tej službi že od nekdaj :-)icer pa ja, tudi jaz ne maram velikih sprememb v tej smeri :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. lepa denarnička :) tudi barvno mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, ni lahko privaditi se na novo službo in na nove ljudi. Ampak prepričana sem, da je bila tvoja odločitev prava, saj te je stara služba uničevala na počasen način.

    Ti tvoji izdelki iz filca so mi tako blazno všeč. Prav izzivaš me, da bi se preizkusila v tem in to je dobro :-)

    Pri meni te čaka nagradica, pokukaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. že to, da si preživela prvi teden, ti je lahko v tolažbo-najtežje v smilsu novega je za tabo in sedaj bo vedno bolje, boš videla :)

    denarnica je pa super luštkana. lepo vijugico ti je uspelo narediti!

    OdgovoriIzbriši
  12. lušna denarnica in tudi oranžna barva je kul!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tole filcanje ti gre odlično od rok. Krasno denarnico si naredila.

    Kar se pa službe tiče, ne skrbi. Vse bo OK!

    OdgovoriIzbriši
  14. Takole z bunkicama izgleda res super. Za zadrge všivat pa, ni problema. Kadarkoli! Kakšne barve sukanec pripravim?

    OdgovoriIzbriši
  15. Sončno lepa denarnica, me je kar na poletje spomnila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.