četrtek, 7. januar 2010

Preobrazba





Konec decembra je prijateljica rodila sina... Priznam, težko sem se lotila izdelovanja darila, čeprav ji zdravega sina iz srca privoščim, saj je super punca. Ampak...

Se samo slepim, da sem OK?
Sem!
Zakaj se potem obrnem stran, ko vidim otroške vozičke?
Zakaj se mi oči napolnijo s solzami, če vidim nosečnice?
Zakaj ne prenesem pogleda na svoj ravni trebuh?
Zakaj spanec ponoči še vedno noče priti?
Nisem...

Kljub vsemu sem darilo delala z veliko mero ljubezni, kot nekakšno opravičilo za vse zato na zgornje zakaj. Nastal je preoblečen album za slike, da ne bodo vse ostale samo na računalniku in mali okvirček za najljubšo sliko malega Roka. Gumbi so iz domače peke, ovčka in metuljčki iz Tejeve zaloge, na notranji strani so žepki za kdo ve kakšen papirnati spomin...

Draga S. uživaj z obema, s tem se nič ne more primerjati, tudi spali boste nekoč:)

Maja

12 komentarjev:

  1. Ne samo, da so tvoje roke ustvarile nekaj nadvse ljubkega....Resnično želim, da bo prejemnica vedela, kakšno veliko darilo je dobila, več kot samo neverjetno čudovit izdelek, ampak ljubezen v pravem pomenu besede. Nesebično in modro. Maja občudujem te in vesela sem, ko spoznavam tvojo moč in osebnost, ki ji ni para. Bravo , vedela sem, da boš kos situaciji in še več!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz mislim, da čisto normalno reagiraš, saj ne moreš čez noč pozabiti. In ta tvoja gesta je res velika. Zase ne vem če bi zmogla. Res si prava pogumna bojevnica in tudi jaz te občudujem, ne samo tvojih izdelkov, tudi tvojo notranjo veličino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja naredila si lep z ljubeznijo prepleten albumček in vem , da bo to prijateljica cenila. Tvoje obnašanje je pa popolnoma normalno in rabiš veliko energije in volje za normalno funcioniranje. Drži se, ker če se ne bi tako obnašala, bi me skrbelo.Tako pa vem , da zmoreš.

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja tvoje obnašanje in občutenje je normalno. Z izdelavo tega darila pa si pokazala, da je v tebi tudi moč in nesebičnost.
    Podobne albumčke sem že videla in so super ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Se popolnoma pridružujem temu, da ta preobrazba albuma ni samo neko opravljeno delo, ampak je v njej tudi tvoja borba s samo seboj in zato še toliko več vredno. Saj veš čas, čas... in ti ga še nisi imela dovolj na voljo, da ne bi imela še vedno toliko Zakajev.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Maja, sem šele zdaj prebrala tvoj blog.
    Vsaka preizkušnja v življenju je menda res čas za to, da razmislimo o vsem. Na vprašanje, zakaj na tako krut način, verjetno ne bomo nikoli našli odgovora...
    Čeprav te ne poznam vem, da si močna oseba, da si borka. In, da si tudi ti samo človek. Z dušo in srcem, s smehom in solzami...

    OdgovoriIzbriši
  7. kapo dol, Maja... zaradi tebe,tvoje moči, zaradi odločenosti, da greš dalje, zaradi ljubezni, ki jo deliš ne glede na bolečino, zaradi... vsega, kar te drži pokonci in živi predvsem v tebi.
    albumček je pa prisrčen:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasen album... in samo mislim si lahko, kako "težko" si ga naredila... Drži se!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo narejeno in res se v tem darilu skriva veliko vsega. Drži se.

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, v tebi se skriva res velika moč, da si se lotila izdelave tega izdelka in ga dokončala s tako ljubeznijo. Čas je tvoj zaveznik, ostani močna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga moja, pravi si borac i divna nesebična osoba...Pitam se da li bih ja to mogla uraditi...
    Album je predivan...
    LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.