ponedeljek, 18. januar 2010

Zloženka





Končno ni notes:)
Je pa moj prvi poskus nekakšnega scrapbookinga ali kako mini album spraviti v čestitko. Obliko sem videla nekje na netu in jo shranila za primer, če me kdaj prime. Žal pa je izginil link (to je bilo še pred mojo knjižico z mini printi in naslovi). In včeraj me je prijelo... In mislim, da me bo še kdaj...

Sem pa zadnji vikend prebirala vse "resnice o nas", ki smo jih zapisale v tagarski igri. Ugotovila sem, kako malo se marsikatera izmed nas ceni, kako se rinemo nekam v povprečje, čeprav štrlimo ven iz njega. Je naša samopodoba res tako nizka, da nas omejujejo kile, štrenasti lasje, debele noge ali starost? Ko sem si še uspela izpisovati stvari iz knjig, sem si prepisala naslednje besede O. Winfrey:
"Bodite kraljice. Imejte pogum biti drugačne. Ubirajte nove poti. Bodite voditeljice. Bodite ženske, ki imajo tudi v nesreči rade življenje in pogumno stopajo novim izivom naproti. Bodite pogumne! Iščite resnico in z ljubečim srcem obvladajte tisto, s čimer se ukvarjate, pa naj bo to vaš dom, delo ali vaša družina. Priznajte si svojo moč in veličastnost!"

Če si same tega ne bomo priznale, nam tudi drugi ne bodo.

Imejte se rade!

Maja

25 komentarjev:

  1. Ful lepa čestitka, nekaj posebnega. Upam, da zna dobitnica cenit take čestitke in trud vložen vanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je videti, koliko različnih stvari obvladaš! Glede Resnic o nas, si mi dala pa kar malo misliti. Sem čez vikend malo razmišljala pa bom morala sedaj še malo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit izdelek, poln ljubezni. Mi je všeč, da si naredila svetlejšo barvno konbinacijo, dodala belo.. kot bi se skozi oblake le kazal sonček.

    OdgovoriIzbriši
  4. z zadnjim delom zapisa si me kar malo klofnila... na pravo stran.

    ko sem zagledala "zloženko", pa sem najprej pomislila - da se k čemu podobnemu spravim, mi prej skuri vse živce!
    izpod tvojih rok pa.. čudovita. zanimiva in dovršena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zeloooooooo lepo!!!!! Lepe barve in vse se zlije v popolno celoto, vaše slikice pa so tople in prijazne. Skratka čudovito! Za tistega, ki jo bo dobil bo to pravo bogastvo!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč.
    Barve pa sploh.

    Glede resnic o nas samih pa.....Vem! Včasih se sprašujem, kdaj bom prestopila prag, na katerem že tako dolgo stojim, predolgo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uvau, lepo, moje barve...Glede sebe... mogla bi se disciplinirat, včasih sem si še zapisovala vsak dan moje pozitivne stvari, dejanja dneva...mal sem opustila, morda se s tvojo pomočjo vrnem v tisti zvezčič.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale albumček-čestitka je super!Pa tako lepi papirji!Pa tako zelo zaresen zapisek na koncu objave.To bi res morala vsaka ženska!Ampak je težko, vedno je kdo drug za katerega bolj skrbiš kot zase, ki mu poklanjaš več pozornosti, kot sebi, ki se ti zdi pomembnejši od sebe same.Me smo mame, smo žene,..

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita čestitka - zloženka. Tisto na koncu pa - ja, vidiš, vse se strinjamo, vse prikimavamo, vseh si se dotaknila. Zato hvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. maja, ful lepo, tudi papir ti 'zelo paše' :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Besede so pa taprave in res se ne cenimo dovolj, kar je zelo žalostno. Bo treba delat na tem ;).
    Zato pa zelo cenim tvoje izdelke, saj so vsi po vrsti prava paša za oči. Tale mini albumček je že eden v tej zbirki.

    OdgovoriIzbriši
  12. dobra ideja in seveda čudovita izvedba!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Lep albumček in lepo napisano! Se strinjam s teboj.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepa čestitka! Barve so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, kako luštna zloženka. In super barvna kombinacija!

    O resnicah pa ... všeč mi je film Holiday s Kate Winslet in tale stavek se mi je vtisnil v spomin, gre nekako takole ... you suppose to be a leading lady of your life but somehow you behave like a best friend ... Hja, v svojem življenju moramo biti glavne igralke, se imeti rade in se spoštovati. Če se ne bomo same, kdo nas pa bo?

    OdgovoriIzbriši
  16. Zadnji odstavek, ne glede na to, da ni tvoj, si lepo zapisala. Pa ravno danes, ko dan ni prijazen. Ko bi vsaj še slišala in dojela besede, ki si jih zapisala. Mogoče nekoč. Ne, da nes pa žal ne.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  17. O, pa kako imaš prav. Me, vsaka zase, smo boginje in tega bi se morale zavedati.

    Čestitka/scrap pa je popolna. Barve, oblika, postavitev, dodatki,... ničesar ne bi mogel spremeniti. WOW!

    OdgovoriIzbriši
  18. Oj! Ko si govorila o temle, se mi je sicer malo svitalo, kaj bo nastalo. V resnici pa.... UUUUAAAAAUUUUU! A tiste, ki smo "bolj pri koritu" dobimo kakšen mušter? Pozdravček vsem!

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasna zloženka, zelo lepo narejena in čudovitih barv. Kar pa se tiče ostalega in tudi komentarja, ki si ga nazadnje pustila pri meni, se popolnoma strinjam s tabo. Jaz sem lahko prva na seznamu tistih, ki se imam za povprečnico in res se moram naučiti, da to enostavno nisem. In prav ustvarjanje je tisti del, ki me lahko povleče iz te moje neumne ideje :-) Kajti to je prvo področje, kjer res čutim, da nisem povprečnica in da verjetno to velja tudi za ostale stvari v mojem življenju. Hvala, da si nas na to tako lepo opozorila.

    OdgovoriIzbriši
  20. O kako lepi spomini ujeti v zloženko. Enkratno!
    Glede zadnjega zapisa...ja tudi jaz se strinjam z vsem napisanim... in super je, da te kdaj kdo na to spomni. In lahko bi napisala čisto podoben zapis kor Vladka - zdaj pri ustvarjanju čutim, da počasi lezem iz povprečja. Hvala vsem!

    OdgovoriIzbriši
  21. Zloženka je čudovita, barvna kombinacija me je čisto začarala. Bele vijugice so pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  22. tres bel album !!!
    les photos aussi sont belles!!!
    Bonne Année M'dame
    chmoutchSSSSSS

    OdgovoriIzbriši
  23. Joj, koliko lepega si naredila v zadnjem času. Prava paša za oči, pa barve in dodatki so mi tako krasni. Res ti je videti, da ti ustvarjanje dobro dene. Hvala za prijazno misel ob moji skrbi glede otrok: vem, da imaš prav in moje misli so enake tvojim, a kljub temu me včasih strahovi zanesejo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.