sreda, 20. januar 2010

Torbica za gospodično mično


Vse najbrž dobro poznamo zasvojenost z internetnim nakupovanjem. Na mizi imamo tri projekte, pa se med "odmorom" vsedemo za računalnik, da pobrskamo, kaj je novega na blogih. Naletimo na super zadevo. Uau, to bi tudi jaz. Ampak nimam materiala. Nujno ga moram imeti... grem do svojih najljubših trgovin... malo cincam... zaprem... Naslednji dan spet odprem in kar podzavestno kliknem "submit order". Preden pride material do doma, se zgodba itak 5x ponovi, material se pa kopiči in kopiči. Zato je bil eden izmed mojih letošnjih sklepov ta, da ne bom več zapravljala po internetu! Je J. komentiral, da manj pa tudi ne:)
Najprej moram vsaj malo porabiti vse nahrčkane zaloge (še dobro, da nimajo roka trajanja). Tako mi je zadnjič pod roke prišel filc, ki sem ga nabavila po mojem še v enem izmed prejšnjih življenj. Suho filcanje sem že poskusila, pa sem morala še mokrega. V prvem poskusu je nastala bež torbica. Samo tako, da poskusim, kako gre filcanje ob obliki. Nisem prav dobro vedela, kaj naj z njo, pa sem jo okrasila s suhofilcanimi izdelki. Včeraj sem se naučila narediti še ročaj in torbica za gospodično mično je tu!
Se pa že sušijo novi poskusi. Žal bodo morali na končno obdelavo malo počakati, saj grem jutri končno v službo. Priznam, da imam hudo tremo, saj jo prvič v življenju menjam. Eni ustanovi sem bila zvesta 16 let, sedaj pa je čas, da grem naprej. Kljub vsemu je občutek čuden, nenavaden. Drugi ljudje, druge navade, drugi prostori, druge spletke... Vem, da spanca danes ne bo...

Imejte rade sebe in druge!

Maja

33 komentarjev:

  1. Kako mora bit pa tole mehka torbica..in ptiček pa še balon ima. Prekrasnih projektov se lotevaš. In tudi jutri bo en lep dan, s sonccem obsijan, nova služba, novo okolje, luštno bo, boš videla!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, tebi pa gre vse, kar se lotiš. Krasna torbica!

    Ti verjamem, da te malo črviči ob nastopu nove službe :) Saj bo. Takšno osebo kot si, te bodo veseli in kar hitro sprejeli medse.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zelo lepa torbica, dobro ti gre od rok tole filcanje. Pa veliko sreče jutri in lep dan ti želim :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet nekaj novega, res je veselje vedno pokukati na tvoj blog!

    Jutri pa ti želim lep začetek nečesa novega, drugačnega, vznemirljivega. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbica je prav mična :)

    Srečno jutri (in seveda naprej) v novi službi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pocukrano lepa torbica za taprave male dame. Srečno v novi službi in naj ti bo lepo. Prvi dnevi so vedno nekaj posebnega in verjamem, da ti bodo ukradli spanec. Bo pa zanimivo spoznati nove ljudi in nove navade.

    OdgovoriIzbriši
  7. Srečno in pogumno novim izzivom naproti!

    Torbica je pa itak kot vedno vzrok za moje strmenje. Nadvse ljubka je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna torbica za gospodično!
    Kar se nakupovanja tiče, bom raje kar tiho, ampak, kaj ko si ne moremo pomagat, ko je treba pa vse imet na zalogi:)

    Želim ti lep dan v novi službi! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako je lepa! Pravi cukrček!
    Današnja noč pa naj čimprej mine in to s spancem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za novo službo. Želim ti (in vem), da bi se čim prej vklopila. Naj ti ne zmanjka energije in motivacije :)
    Torbica pa je še en izdelek v nizu tvojih krasot :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za srčkano torbico in dobre želje za dober jutrišnji dan še od mene!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale torbica je pravi cukr! O nakupih ustvarjalnega materiala ne bi zgubljala besed,ker smo menda vse približno na istem.

    Jutri pa srečno v službi! Novo okolje, novi ljudje ... spletke pridejo malo kasneje :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uaaau Maja, torbica je čudovita!
    Glede hrčkanja se ne sekiraj... smo vse take:)
    Sem ravno zadnjič ugotavljala kolikokrat čez dan se pograjamo in smo nezadovoljne same s sabo. Groza! Zato je res kar praviš, imejmo rade same sebe! In zakaj ne bi negativno kritiko spremenile v pozitivno?
    Uuuu the best, nova služba! Super bo! Boš vidla! Ti samo samozavestno in optimistično naprej! Jaz sploh ne dvomim vate.
    Drži se in objemček za lepši spanec ti pošiljam;)

    OdgovoriIzbriši
  14. tole je pa super uvod v nov dan :) krasno in srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. A to si sebe opisovala pri nakupovanju, al mene? ;)))))))))
    Isto, nepopravljivo. Še enega ne dobim, se že pasem po drugem ;)

    Torbica je kljut in super za namero porabit stare zaloge. Tudi sama se sicer trudim v tej smeri.

    Glede službe pa: normalno da imaš tremo, pa se mi zdi, da boš mojstrsko osvojila vse s svojim nasmehom in žarečimi očmi (poznam le po sliki ;)
    Boš videla, da bo trema/nervoza hitro izginila. Pa še tu ti bom držala pesti, da bo dan prijeten.
    Jaz se spomnim le tega, da so me od nasmeha bolele ličnice ;)))))

    OdgovoriIzbriši
  16. jako lepo! :) sta drugo reci, kada sam opet ostala bez teksta!

    OdgovoriIzbriši
  17. Mislim, da se nas je kar nekaj letos odločilo, da bomo porabile zaloge nabavljenga materiala. Kot vidim, gre nekaterim to že zelo dobro od rok. Torbička je super kjut!

    Za jutri srečno, pogumno z dobro voljo in nasmehom na obrazu pa bo šlo! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Maja, želim ti, da bi v službi našla kakšno sorodno dušico. Naj ti bo tudi v službi lepo.

    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  19. Tale ptiček je cartkan za pojest in tudi oblika torbice mi je popolnoma prava in preprosto dovršena!
    Vse najlepše ti želim na novi poti in to bo resnično nekaj novega in včasih je samo zato, ker je novo, DOBRO! Držim pesti in jutri nam sporoči vtise!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hja, pa smo očitno res vse iste. Bolj ali manj. Glede nakupovanja mislim.
    Torbica je kjut za pojest.
    Srečno v novi službi.

    OdgovoriIzbriši
  21. lušna torbica!!
    prvi delovni dan je pa tudi že za tabo in upam da uspešen

    OdgovoriIzbriši
  22. naj ti bo srečno... obstajajo tudi fajne službe, veš. in verjamem, da te prav takšna čaka.

    tale filc pa... aaahhhh...

    OdgovoriIzbriši
  23. Torbica mi je izjemno všeč, tako ljubko dodelana in popolna. Najbolj pa ti želim dober začetek jutri in po vsem uvajalnem času ugotovitev, da ti je tam lepo.

    OdgovoriIzbriši
  24. Najprej naj ti zaželim dober skok v novo službo in dobre nove sodelavce.

    Kot drugo pa ta torbica, joj ta torbica. Kako obožujem take lušne majhne, mehke, malo pravljične zadeve. Zelo mi je všeč. Sicer vem zelo malo o tem mokrem in suhem filcanju, vem pa, da mi je končni izdelek prečudovit.

    OdgovoriIzbriši
  25. o kok je corti :) polstenje je pa zakon. še sploh, če je zunaj še sneg ;)

    OdgovoriIzbriši
  26. Meni se pa zdi, da vsakokrat, ko v kakšni spletni trgovini naberem zadeve skupaj in se potem odločim, da le moram prespati, preden naročim, tega ne storim. Pa čisto res ne more biti, ker imam precej materiala doma :P
    Zdaj zdaj bo prvi dan službe mimo, prav zanima me, kaj boš povedala ...

    OdgovoriIzbriši
  27. Izdelek luštkan, luštkan! čeprav mene že ob misli na tale filc strese - me tako "skomina", da mi zdele kocine pokonci stojijo, ko se spomnim filcanja:)

    Srečno na novi službeni poti!

    OdgovoriIzbriši
  28. Cute! Cute!Cute! Gospodična mična, kateri je namenjena, je gotovo ne bo dala iz rok in bo to postala njena najljubša torbica (prav škoda, da katera od mojih nima sedaj RD, heheehe) Sem včeraj ves dan mislila nate, se popoldne tudi ojunačila in poklicala...Želim ti, da je ta služba tista sanjska!LP

    OdgovoriIzbriši
  29. nove dogodivščine za dobro staro sabljo :). prepričana sem da ne boš imela problemov z spoznavanjem ljudi in dela ki ti bo upam dosti bližje od prejšnjega. srečno

    OdgovoriIzbriši
  30. Jooj, kok domače se bere oni del o nakupovanju, hrčkanju.. in o tem, kako vse slej ko prej prav pride :)
    Torbica je čudovita, filcanje ti je dobro uspelo, pa še dofilcan ptiček je prav sladek.
    V službi pa tudi verjamem, da bo oz. je šlo :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Kako prekrasna, lušna torbica :) uau! Super je....

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.