sobota, 2. januar 2010

Presenečenje

Danes je spet čas, da spremenim številko v svojem profilu. Moja draga fanta sta me ponovno presenetila. Tako sem navdušena, da moram to takoj deliti z vami!! Podarila sta mi namreč Art clay silver starter kit!!!! Eden od niju je dokazano čarovnik, ki bere misli in včasih se ga je prav za bati. Sploh se ne spomnim, kdaj sem izrazila željo, da je ACS ena od stvari, ki jo želim preizkusiti!! In sedaj jo bom! Kot vedno, bom najprej prštudirala vse na netu, nato pa...

Kar pa se tiče mojih želja, so tri:
1. .............
2. ............ in
3. ............

Saj veste, da se jih ne sme na glas izgovoriti:))


Oggy pa me je naprvi dan novega leta že razveselila z nagrado:
Podarjam jo naprej:

Žal je število omejeno na 12, drugače ga podarjam prav vsem, ki ste z mano! Hvala vam!

Lep dan, pa naj vsaj malo sneži!

Maja

18 komentarjev:

  1. Jaz sem taka radovednica, sem morala it kar na youtube in si pogledat kaj je to, kar si dobila in kako se sploh uporablja :-) Že vidim, da bo izpod tvojih rok in z tvojimi idejami nastalo veliko prečudovitih izdelkov. Se že prav veselim. In Vse najboljše in pa seveda hvala za nagrado, ki si mi jo podelila, od tebe mi je nekako posebna čast, da jo prejmem, res tako čutim. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se je vedno zdelo, da ste tisti, ki praznujete rd okoli novega leta/božiča prikrajšani za darila. Pa vidim, da imaš srečo, da imaš ti res taka fejst fanta doma :) Zdej pa, ko si že pokazala darilo, pa kar nestrpno čakamo prvi izdelek :)

    En velik VSE NAJBOLJŠE, pa vse tri želje naj se ti izpolnijo!

    In hvala za nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti praznuješ in podarjaš darila. Hvala za tako lepo pozornost in vidim, da tvoja energija ustvarja prav prijeten krog energije.
    Jaz ti pošiljam en carpediem in vem, da ga boš še kako uporabila, saj si obkrožena s pomočniki, ki ti iz dneva pričarajo dogodek! Vse najboljše maja.....vzela bom danes en kos torte...moram praznovati s tabo!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe, tudi jaz sem naredila kot Vladuška in šla poguglat, kakšno čudo si dobila za rojstni dan :)
    Superca. Še bo čudovitih izdelkov izpod tvojih rok.
    In čestitke za rojstni dan!

    OdgovoriIzbriši
  5. O to pa je bilo presenečenje!Super se veselim s teboj!Komaj že čakam nove umetnine iz srebrne gline!

    OdgovoriIzbriši
  6. vau, že vidim noro dobre rezultate, maja :))) komaj čakam.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lušno, ko te najbližji presenetijo, ane :) Ker takrat vidiš, da te resnično poslušajo, čeprav se vedno ne zdi tako. Zdej bomo vsi čekirali tvoj blog, da vidimo prvi izdelek...

    Maja, VSE NAJ in naj se ti vse tri želje izpolnijo!! To da boš danes lepo praznovala, pa sploh ne dvomim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše! Tudi jaz ti želim, da se ti izpolnijo VSE TRI želje :). Super darilo sta ti izbrala. Hvala za nagrado:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uaaaaaaaaaau VSE NAJBOLJŠE DRAGA MAJA! Moj dragi tudi danes praznuje:) Pa naša Marby.. Kozorogi ste sami fajn ljudje!!
    Lepo praznuj in velik objemček ti pošiljam! Mi že cel dan praznujemo s tabo:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja vse najboljše in vse se ti anj izpolni :-)Lepo praznuj!
    In hvala za nagrado!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše in čestitke za res čisto pravo nagrado zate.
    Komaj čakam, da pokažeš kak izdelek. Ker vem, da bo super, kot vsi tvoji.
    Tale paketek je zapisan tudi nekje v planih za moje 2010 :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ohohooooo, čestitke v vseh smereh!! Se že bojim, kako bomo pred zasloni spet lužce delale, ko bomo tvoje stvaritve pregledovale ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, to pa je darilo in pol!!!

    In seveda - vse najboljše in najlepše za tvoj praznik!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse najboljše, draga Maja!

    Darilo je pa super. Komaj čakam prve izdelke. Itak že zdaj vem, da mi bodo jemali sapo.

    p.s. Hvala za nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  15. Darilo je zagotovo prišlo v prave roke. Veliko zabave pri odkrivanju nove tehnike in ustavrjanju novih izdelkov. Že komaj čakam, da jih pokažeš.

    Hvala za nagrado! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Maja, vse najboljše - sem že pozabila, da si taka zgodnja ptica!

    Šele zdaj sem prebrala tvojo žalostno novico... želim ti, da ti Novo leto prinese novo upanje - pa veliko kreativnega in življenjskega zagona.

    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Maja, želim ti sve najbolje i da ti se ispune sve tri želje.
    Radujem se tvojim novim radovima od srebrene gline.
    Hvala velika za nagradu...
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  18. vse naj in uresničitev najbolj skritih želja ti želim :)
    pokukaj na moj blog - pri meni te čaka nagradica ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.