sobota, 16. januar 2010

Romantika in odkrivanje smešne plati resnice




Še eden v liniji notesov. Tokrat za darilo. Povzročal mi je precej težav, saj vem, da obdarjenka ne mara rjave barve in sem morala precej ven iz sebe in svojega siceršnjega stila. Kljub vsem se zadovoljna z vsem, kar je prišlo ven. V končni fazi mi je tale rožast papir postal celo zelo všeč. Morda mi na stara leta ratajo cvetlični vzorci še všeč!

Mojca pa me je "tagala", kar pomeni, da moram našteti sedem resnic o sebi. Hvala Mojca, sem kar nekaj časa gruntala, vmes prišla že do dveh skoraj zaključkov: a) da sem totalno "boring" ali pa b) da se tako slabo poznam?? Pa sem le prišla do sedmih resnic:

1. Rada jokam. Že od malega. Pri vsakem romantičnem filmu. Komediji, če vsebuje kaj romatičnega. Pri knjigi. Tudi pri risanki, če je treba. Me je, ko sem bila še čisto mala oče vprašal, zakaj tako rada jokam, pa sem že takrat rekla:"Ko je pa tako luštno jokat'!" Some things never change.

2. Ne maram teme. Če sem sama, bom vedno zaspala pri lučki.

3. Nadaljevanje: če sem sama, bom zvečer v pritličju potegnila dol vse rolete, da spodaj ne bo niti špranje. Groza me je namreč, da bi na drugi strani okna koga srečala "iz oči v oči". Me kar spreleti,, če pomislim, da bi šla v kuhinjo na kozarec vode, pa bi na drugi strani nekdo gledal notri. BRRR... Me že zdajle zjutraj spreletava.

4. Občudujem minimalizem in red po hiši. Vse mora biti pospravljeno in na svojem mestu (misija nemogoče pri sedemletniku in umetniku), včasih že rahlo kompulzivno obsesivno. V svojem ustvarjalnem kraljestvu pa imam totalen nered. Tudi če se trudim pospraviti, zdrži le do prvega "projekta". Tu me nič ne moti, če moram čez kaj stopiti. Ali z roko odriniti z mize, da dobim 10 cm2 prostora, da kaj naredim. Razcepljena osebnost pač. Posledično ves čas nekaj iščem. Pravzaprav največ časa porabim za iskanje. Kako simbolično!

5. Ne maram kuhanja. Tudi jem ne preveč rada. Predvsem ne mesa, slaščice izvzete. Jem največkrat ker pač moram (in kaj se potem pritožujem nad neješčim otrokom, ki je pri 7-ih izjavil, da je vegetarijanec?).

6. Sem popolnoma aritmični človek. Ne znam plesati! Res, niti koraka. Dance aerobika je zame smrt na sramotilnem stebru. Pojem le pod tušem in v avtu, če sem sama. Sicer bi sledila smrt z javnim linčem. Upam, da otrok zaradi uspavank, ki sem mu jih pela, kasneje v življenju ne bo imel prehudih posledic. Revež, kako je preživel!

7. Zbiram škatle. Male, majcene, večje. Okrogle, kvadratne, papirnate, pločevinaste. Doma narejene in kupljene. Nove in že zavržene. Se kaj čudite, zakaj v svoji sobi nimam nič prostora!

Tako, katarza je prišla. Čas je, da okljukam sedem naslednjic: Vladka, Helena, Moi, Creatissimo, Tanja, Jana in Kitty.

Lep vikend vam želim, pa blagor Primorcem, ker boste imeli sonček. Vam kar večkrat zavidam!

Maja

16 komentarjev:

  1. Tudi tale knjigica je čudovita :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, rožice in cvetlični vzorci, meni so z vsakim mesecem bolj pri srcu in kar nekja zbiram take papirje, ampak še ne vem kdaj in kako jih bom uporabila. Spet en lep blokec lepih barv.

    In hvala za to nalogo, mi že dela probleme, ko samo pomislim nanjo :-) Ampak bom pobrskala po zaprašenih predalih same sebe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zopet en zanimiv notes. Se vidi, da si/so/smo v letih, ko je potrebno čimveč zapisati. V glavi pač ni prostora za vse :)
    Čudovit je. Meni pa je takšna romantika pisana na kožo :)

    Uh, in še nalogo sem dobila. Možgančki že delajo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen notes je in s temi vogalčki, predvsem pa s prostorom za napise (predvidevam, da je to štampiljka -> krasna je!) je še bolj posebnejši (to je stopnjevanje mojega mlajšega ;).
    In hvala za nalogo, sem se pa kar zamislila, ko sem tvoje brala, kako je pri meni s temi rečmi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit blokec, pa čeprav nisi delala s svojimi "tipičnimi" barvami. Mi je zelo všeč. :) Pa tudi tvoje resnice o sebi je bilo zabavno prebirati. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zgodnja... jutranja...notesnik simpatiko... še bolj tvoje točke...res je sebe analizirat zelo težko, ampak s tem se spoznavamo...
    Kar tako naprej v ustvarjanju in osebnostni rasti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kako lep blokec, res imaš zlate roke, vse, kar narediš je tako čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zelo, zelo je pa meni tale beležka všeč.Takoj, ko sem videla slikico, sem rekla:Tako si bom pa tudi jaz naredila.No najbrž bo malo drugačna, ker nimam roza mašince.Tako, da ne bo čista kopija, ampak najbrž bežen pribljižek:):):)
    Aja , pa si ne bi mislila , da se tako velika punca boji teme:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobra knjigica.
    S temi resnicami si me nasmejala. In pri 3. spomnila na to, ko sem jaz to doživela. Nisem si mislila, da je tisto vreščanje iz filmov lahko resnično. (jaz to nalogo še pišem)

    Sem pa Primorka: že danes smo imeli čudovit sonček :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim, da tvojega talenta ne omejujejo barve in da ustvarjaš prave umetnije tudi za paralelni barvni svet. Pa žigec je nekaj posebnega....
    Tale igrica pa mi je zelo všeč. Res pozitivna in prenaša dobro voljo. Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožujem takšne nežne cvetlične vzorce. Všeč mi je tudi videz čipke na rdečem papirju!

    OdgovoriIzbriši
  12. Še en lep blokec, a ni špasno, ko te ustvarjanje knjig zagrabi in ne spusti več? (Si lahko misliš, kako je, ko držiš v rokah knjigo, ki si jo prevedel, pa čeprav so jo profiji natisnili in zvezali?) A naloge sem dobila? Hmm, že razmišljam :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, kako srčkan notes je nastal.

    Si me pa nasmejala z 6. resnico - jaz si to tako živo predstavljam, verjetno zato, ker tudi mene pesti pomanjkanje posluha in ritma. ;-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasen notes, tako lepe nežne abrve in krasen vzorec. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako lušten je tale notes! Tiste čipke mu dajo tak poseben pridih ... kar recepte bi notri pisala :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Glede na to, da ni v tvojih barvah izgleda fenomenalno. Upam, da ga bo prejemnica znala ceniti. :)

    Vidim, da skupaj ne bi mogle ustvariti pevske skupine. Jaz imam samo veselje do petja, posluha pa čisto nič.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.