sobota, 23. januar 2010

Za deževne dni




Gospodični Mični iz prejšnje objave, ki je danes praznovala četrti rojstni dan, je bilo treba v torbico dati še nekaj. In da to ne bi bili samo bonboni, sem ji naredila knjigico za deževne dni. Vanjo sem zvezala različne odtise, ki jih bo lahko pobarvala. Liste sem še perforirala, da jih bo lahko odtrgala in uporabila za nove umetnine. Idej štiriletnikom ne zmanjka! (Naredila sem po dva odtisa za primer, če bo kakšnega uspela deliti s sestrico!)

Hvala vsem za spodbude ob nastopu nove službe!
Priznam, da je bil čuden občutek. Med drugim tudi zato, ker se do nove peljem mimo stare, samo da se namesto, da zavijem desno, peljem naravnost. Čudno, po šestnajstih letih. Volan kar sam zavija! Ker nisem ravno jutranji tip in zjutraj vedno funkcioniram v polbudnem stanju, bom morala kar paziti, da se ne sparkiram na starem parkirnem mestu in ne vpadem v staro pisarno! Ja, malo bi me čudno gledali!
So me pa v novi službi lepo sprejeli. Prijeten občutek, ni kaj. Tudi delo je prijetno. Predvsem zelo umirjeno, kar je natančno tisto, kar sedaj rabim. Prav neverjetno je, da ima človek svojo pisarno in vanjo ne vpadajo ljudje prav vsako minuto. Kar me je v prejšnji službi najbolj motilo je bilo prav to vpadanje. Mene so doma učili, da potrkam in počakam, da nekdo reče: Naprej. Pri nas ni bilo tako. Človek je potrkal in že naslednjo tisočinko sekunde je bil noter in to tako, da so vrata skoraj padla s tečajev.
Druga stvar, ki me je motila: res je, da ne jem preveč rada, ampak vsake toliko tudi meni zakruli v želodcu. Ljudje so vpadali tudi med malico. Na način, ki sem ga opisala zgoraj. Vidijo, da imam polna usta, a jih to ne moti. Tisti vludnejši rečejo: joj, vidim, da motim, ker imaš ravno malico... in mirno nadaljujejo s problemom, zaradi katerega so prišli. Ja človek, POTEM PA NE MOTI!! Res da je bil čas za malico pri meni okoli enih, ampak vsseno si zaslužim malo miru pri jedi, saj si ga še pes. Ja, najbrž si ga nisem...
No, pa ne bom več izlivala žolča, saj je vse že mimo. Sem zadnjič klicala mojo naslednico, da jo vprašam po počutju:) Vse kar je uspela izdaviti je bilo: "Garam kot živina, kako si zdržala šest let?!!! V petek zaspim ob petih popoldan in se zbudim v soboto ob desetih zjutraj... "Ja, welcome to the club, baby, ampak tvoji otroci imajo dvajset in še nekaj let, moj pa je imel od ena do sedem!! Spanje popoldne - no go! Spanje zjutraj - no go!!
Pa še to: ko sem v službo nesla bolniški list, sem štiri najbližje sodelavke našla v pisarni. Ena bolj zgrbljena vase kot druga, ena z večjimi očmi kot druga in s še večjimi podočnjaki. Spet nerešljiv problem, ki jemlje spanec, spet problem, za katerega ne moreš verjeti, da se sploh lahko zgodi. Kar stisnilo me je. Iz večih razlogov. Prvič, ker sem sočustvovala z njimi, ker vem, kako se počutijo. Drugič: ker sem avtomatično začela premišljevati, kaj pa sedaj. Ko sem dojela, da se mi s tem ni treba več ukvarjati, sem ugotovila, da je bila moja odločitev več kot pravilna.
Punce moje, držite se - mislim na vas!

In tudi na vse vas, ki to berete.

Maja

25 komentarjev:

  1. Tudi jaz bi imela tako knjigico za deževne dni, pa kakšno za sončne dni:):)Sem prav vesela zate in za tvoj uspešen začetek na novem delovnem mestu. Tudi jaz držim pest zate!:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjigica je super, bo pasala v torbico.
    Tebi pa želim,da se v službi še naprej tako dobro počutiš. Včasih je enostavno treba iti naprej, pa čeprav včasih zgleda, da greš nazaj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi najtežje odločitve so lahko pravilne.

    OdgovoriIzbriši
  4. o ful zanimivo za prebrat, lepo, da so te tako lepo sprejeli. me pa zanima, če sedaj delaš kot specialna pedagoginja? :) upam, da nisem preveč firbec.

    ideja za deklico je pa enkratna. zagotovo bo zelo vesela! otroci itak odkrijejo in ustvarijo vse živo. pravi sončki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja it is soo beautiful!! all your scrapbook work is amazing :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, jaz bi tudi kot Alenka imela takšno knjigico za deževne dni, pa za sončne in snežene, ažostne in vesele....

    Lepo je brati, da je v novi službi ugodna klima in predvsem tvoje počutje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čeprav sem šla na tvoj blog, da zopet občudujem in se slinim nad tem, kar narediš, sem vesela predvsem tvojega zapisa o službi. Lepo, ker ti je v novi službi všeč ter imaš več miru in zadovoljstva.

    OdgovoriIzbriši
  8. lušna knjigica.
    kar se pa službe tiče pa vse najboljše in naj tako tudi ostane!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa knjigica za deževne dni in še meni ljubša torbica. Jaz sem zdaj čist nora na filcanje. Zdaj čakam na volno in potem 1,2,3 start:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Včasih si tudi jaz zaželim, da bi bila še otrok in bi dobila tako lepo torbico iz prejšne objave in tako lepo knjigico, pobarvanko. Včasih sem tako rada barvala in mislim, da mi tudi sedaj ne bi škodilo, da bi si eno nabavila in malo vadila. Ali pa si pobarvanko zaželim za rojstni dan, sicer me bodo malo čudno gledali, ampak saj so že navajeni :-) Dobro si se spomnila še to, da se lahko listi iztrgajo.

    Me veseli, da je tvoja nova služba mirna, brez prevelikega stresa in vidim, da so posledice tvoje prejšnje službe še kar prisotne v tvojih mislih. Ampak počasi bodo ostali lepi spomini, slabe izkušnje pa kot svarilo, da jih ne ponoviš. Sploh si ne predstavljam vsega tvojega garanja in samo iz tega kar pišeš, se tudi jaz sprašujem, kako ti je uspelo 6 let?

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ideja s to knjigico. Najprej sem seveda pomislila na "deževne dni", pa vidim, da si jih ti vzela dobesedno in bo mala gospodična mična lahko barvala, ko bo deževalo. Res kjut.
    Glede službe sem vesela zate. Spomnim se, kako sem jaz končala (samo!) enoletno teroriziranje in ko sem šla na novo delovno mesto (tudi mimo starega), se mi je zdelo, da me bo nekdo zbudil in rekel, da moram nazaj ;)
    Hvalabogu slabo pozabimo ali pa ni več tako hudo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super, da so prvi občutki dobri, to sem z veseljem prebrala. In knjigica za deževne dni mi je tako ljubka zaradi dežnička spredaj in tistega roba pri spirali.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako vesela sem zate, da si še misliti ne moreš :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno darilce, verjamem, da bo gospodična Mična uživala v barvanju odtiskov in v nadaljnem ustvarjanju :)
    Tebi pa čestitam za novo službo! Upam, da boš v tej našla pravi (delovni) mir.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super knjigica za gospodično Mično in dobra ideja za deževne dni.

    Zelo spodbudno se bere tvoj zapis prvih službenih dni v novem okolju. Naj tako tudi ostane!

    Sem se pa tako našla v malici, da je groza. Ljudje dandanes sploh nimajo manir. In najbolj trapasto je to, da imam na koncu jaz slabo vest, ko jih s polnimi usti pošljem ven iz pisarne. Ja, še pes ima rad mir, ko je ...

    OdgovoriIzbriši
  16. Me veseli, da ti je lepo in bolje :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Vesela, da je nova služba umirjena in da so prvi občutki dobri, to je zelo pomembno. Sama se poskušam čimbolj (seveda, če se le da) distancirat od službe. Je pa seveda vse odvisno na kakšnem delovnem mestu si... Morda kdaj, ko bo kak navdih, nastane izpod tvojih prstov še kak zvezčič za pesmi, morda me bo takrat le "prijelo". Drži se!

    OdgovoriIzbriši
  18. Maja tudi jaz mislim nate!:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga moja!

    Ker je bila tvoja bivša služba tudi moja bivša služba, sem prav vesela, da se jaz lahko pohvalim z lepšimi spomini! Sem pa imela drugačno delo, kot ti! Se razume!
    V novi službi naj ti bo lepo!!! To ti želim! In da bi imela čas tudi za mir med malico!
    ...Glede kjnigice z odtisi pa - tudi jaz bi jo imela, weeeeeeeeeeeeeeee!!! :-)))
    Poljub in pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  20. U kako lepa knjigica za deževne dni. Kar vidim oči, kako se svetijo, ko dobijo knjigico v roke.
    In super za službo, evo potrditev, d aje odločitev bila prava!

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Maja,
    super zadeve ustvarjaš,...tale pobarvanka je full cute!
    Glede službe ti pa želim predvsem, da bi te bolj osrečevala in manj izčrpavala...
    pa, pa ...se kaj slišiva!

    OdgovoriIzbriši
  22. Super knjigica je nastala, ideja z perforiranimi listi, da jih lahko odtrgaš je super!

    Sem pa tudi vesela zate, da ti je nova služba pisana na kožo in predvsem, da je malo bolj umirjena.

    OdgovoriIzbriši
  23. Vse tvoje stvaritve občudujem, ne vem katera mi je najbolj pri srcu, vsaka in vse. Sem vesela, da te po vseh težavah spremlja ustvarjalna žilica. Tudi služba bo balzam za tvojo dušo, lep dan :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Mična gospodična se lahko pa zelo hvali s tako krasnim daricem.
    Vesela sem, da ti je v novi službi lepo in da so te toplo sprejeli.

    OdgovoriIzbriši
  25. Super ideja za dekletce :)pa prikupna tudi :)


    Vse lepo v novi službi in veliko mirnih dni :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.