torek, 12. januar 2010

M for Me


Včeraj sem se preizkušala v barvanju papirja z Distress inki. Do sedaj sem jih uporabljala predvsem za senčenje in barvanje odtisov, tokrat pa me je zamikalo, da bi z njimi postarala kos kartona. Razen, da imam še danes zelene prste, sem nad učinkom navdušena. Ker je karton izpadel tako lepe olivne barve, ki jo imam seveda najraje, je nastala beležka zame. Tag pa je prvi poskus barvanja! Ker mi ga je bilo škoda, sem ga uporabila za kazalko.

Ker pa imam strašno begavico s projekta na projekt sem se danes prvič preizkusila še v suhem filcanju. Do sedaj sem delala le kroglice v vroči milnici, roža pa je moj prvi suhi poizkus. Ne vem še sicer, kaj bom z njo, naučila sem se pa le!

Maja

25 komentarjev:

  1. Uf, zelo lepo si vse tri stvari naredila!
    Mi je pa dobro znano tole z ostanki barve... že parkrat sem prišla v službo z ostanki barv, kljub drgnjenu. Še bolj domača pa mi je begavica s projekta v projekt. Če bi bilo tekmovanje v tem, bi se komot, samozavestno nanj prijavila in prišla v polfinale:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da nisem edina, ki ima na mizi tri nedokončane projekte in skače z enega na drugega ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da si mislila M kot moi. ;)- Olivno zelena je tudi moja naj. In knjižica je WOW. O barvnih prstih pa bi tudi lahko pela pesmice. Ko sem delala knjižna kazala, sem skozi skrivala prste. ;)
    Super si to pobarvala. In metuljčki so pika na i.
    Pa še namig: rožico pa lahko daš na grelčke, ki so sedaj tako v modi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepo si tole naredila.
    s filcanjem sem se pa enkrat tudi jaz nekaj igrala pa me je vse minilo :(

    OdgovoriIzbriši
  5. To, da znaš lepo narediti paprbate svari, si me itak že prepričala, ampak tudi filcanje ti gre super. Jaz sem se tudi že preizkusila, ampak rezultat ni za v javnost. Mislim, da sem bila premalo vstrajna. Me je roka že precej bolela, rezultata pa od nikoder.

    OdgovoriIzbriši
  6. Haloooo, še ena begavka tule :))) Na mizi in okoli nje kup projektov iz različnih materialov :)
    Tole staranje kartona zgleda pa super, prav veselje je pogledat blok. Prav si naredila, da si testni košček obdržala, lep je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tele knjižice-beležnice pa kar letijo izpod tvojih rok in vse so krasne. Obarvani prsti - več kot znana zgodba. Jaz si jih še pri senčenju umažem, ker se mi ne da tiste gobice natikat na držalo :-)

    Filcanje pa sem probala samo mokro. Tole suho zgleda super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Iz projekta v projekt, ja to mi je znano ;) Rezultati čudoviti in verjamem, da bo rožica hitro našla svoje mesto. In tudi tebi srečno v novem izzivu čez dva tedna!

    OdgovoriIzbriši
  9. Božanska je tale barva in zvežčič je prelep. Lepo, da si si privoščila tole lepoto samo zase.

    OdgovoriIzbriši
  10. Je prav, da tudi sebe pocrkljaš in ne delaš čudovitih stvari le za druge. Rožica je prav simpatična, saj ne bo ostala sama samcata, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  11. A potem je to tako zelo razširjeno med blogerkami- beganje s projekta v projekt mislim. Uh sem se kar oddahnila:):):)Knjigica je mega in tage, kazalo super.Tole filcanje pa še nisem poskusila, ampak ko vidim tako lepo rožico, me prime, da bi :):):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Občudujem vas vse, ki begate s projekta na projekt :) Toliko različnih tehnik preizkusite, toliko načinov ...
    In vse ti(vam) uspe, da je potrebna ena velika pohvala za vsestranskost!

    OdgovoriIzbriši
  13. :))))) jaz sem pa od sinoči rumena :))) Mi je danes Jakob ves zaskrbljen rekel, naj mu pokažem oči, če so tudi rumene ... še dobro, nimaš zlatenice :)))))

    Ne spomnem se, kdaj smo v bližnji preteklosti govorili o zlatenici, vem pa, da sem jima enkrat razlagala, da sta jo imela ob rojstvu in da sta bila vsa rumena, najbolj pa očke :)) kako neverjetno sposobnost povezovanja imata :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Uau Maja tale zvezčič je pa čisto zate! Prav osebno noto ima! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  15. prav, prav, še enaaaa... ki bega, skače, poplesuje... od enega kupa skložnge do drugega. vmes preskakuje kupe načetih, polnačetih in nikoldokončanih reči. jao jao:))
    suho filcanje te zna čisto prevzeti, ti povem iz lastne izkušnje:)) za prvi izdelek je čudovita. ja, direkt na grelček z njo, kot pravi Moi;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lep zvezek si si naredila in prav je da si vsake toliko časa kaj narediš tudi zase. Paše. Rožica je super.

    OdgovoriIzbriši
  17. Jasno je, da ko pridem na obisk na tvoj blog, da bom videla nekaj lepega. To je dejstvo. In potem sem vedno še dodatno navdušena, ker imaš toliko občutka in okusa, da je vse na koncu tako skladno in prečudovito. Krasna barva je in sedaj si me še dodatno spodbudila. Jaz sem itak oboževalec Distress Inkov in že nekaj časa me žuli sprobat še kaj druga, kot samo senčenje in sedaj sem dobila pozitivno brco v rit s tvojim izdelkom, da se malo zganem in kaj poskusim.

    OdgovoriIzbriši
  18. Z eno besedo - OBVLADAŠ! Res si carica v beležkah. In tole beganje s projekta na projekt ti sploh ne škodi. Te popolnoma razumem, ker bi jaz včeraj tudi rada delala najmanj tri stvari hkrati... Pozdravček vsem!

    OdgovoriIzbriši
  19. M kot Megafantastično :-)
    Jap projekti, kaj bi brez projektov in skakanja iz enega na drugega..pa kaj, če tkao prekrasni izdelki nastanejo...rožica ti je uspela super!

    OdgovoriIzbriši
  20. Človek ne bi verjel, da so tole prvi poskusi..... Ampak , če pozna Majo in njene mojstrovine, ni več dvomov. Č-U-D-O-V-I-T-O!!! Barve knjige so prav tvoje in tisti pikast trakec je pika na i, ki naredi vse malenkost nežnejše!

    OdgovoriIzbriši
  21. Dol padeš, kako mi je vse lepo! Od beležke do rožice .. slednja še posebej!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Končno si se obdarila in to z izdelkom, ki ti je pisan na kožo, lepo! Še lepša mi je rožica, res je simpatiko. Morda še več takih rožic, pa bo že kaj nastalo - ti to znaš!

    OdgovoriIzbriši
  23. To mi je všeč, da ne pozabiš sama nase in tudi sebe obdariš. Jaz ponavadi to naredim za rojstni dan in nato nekateri okrog mene mislijo, da sem čudakinja. Malo se je le potrebno razvajat, ane?

    Suho filcanje je super, če si na koga jezen ali slabe volje. Prebadanje deluje prav terapevtsko.

    Oba izdelka sta krasna in sigurna sem da se bo za rožico našlo popolno mesto.

    OdgovoriIzbriši
  24. Krasno! In prav res je treba kakšen izdelek nameniti sebi :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.