sobota, 9. januar 2010

Vintage 2. del


Prijateljice so mi za rojstni dan podarile knjigo Abeceda življenja avtorice Vlaste Nussdorfer. Že na naslovnici me je čakal izsek, ki sem ga posvojila za letošnji moto:
"V življenju se mi vse dogaja z namenom. Verjamem, da z dobrim. Vse, kar se je zgodilo, je v nadaljevanju pomenilo nekaj dobrega. Začetek nečesa novega, spodbudo za spremembe. Dobre misli kot magnet privlačijo nove, plemenite zamisli, ki bodo pomagale ljudem v stiski; morda ste to tudi vi, morda kdo, ki živi ob vas, pa ga niste opazili, morda kdo tretji, ki živi tam daleč..."
Verjamem v nove začetke in nove poti!

Nastal pa je tudi drugi notes z vintage pridihom. S kavo postaranega papirja sicer nisem imela kam vkombinirati, ampak je tudi tako OK. Moje pravilo je itak "manj je več". Kar ne morem dodati še kakšne rože ali česa podobnega. Preveč dodatkov me moti, sploh pri tem papirju, ki je že sam po sebi dovolj bogat.

Naj vam dež ne uniči snežne idile!

Maja

10 komentarjev:

  1. Lepe in resnične misli. Včasih je težko razumeti, da se vse dogaja z razlogom. Šele iz razdalje vidiš, da ima vse svoj pomen.

    Notes je zopet nekaj čudovitega, kar je nastalo v tvoji glavi in so roke samo ubogale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo, res ni ničesar preveč.

    dež? sneži:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe misli in še kako resnične, čeprav v danem trenutku človek tega ne ve.knjigica je prav v tem trenutku ful lepa . Papir je fantastičen!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Popolnoma prav imaš glede dodatkov, mislim, da ta podlaga, šivi, trak ter napis in metulj so popolnoma dovolj. Lepa knjigica za spomine. Če se resnično zavedaš, da ima vse svoj namen, se mi zdi, da gre velikokrat lažje in včasih celo z radovednostjo stopiš naprej v življenju. Pravijo, da tudi vsak človek, ki stopi v tvoje življenje za kratek ali daljši čas, je to z namenom in vsakič, ko spoznam koga novega, se vprašam po namenu, ker ne bi rada, da bi ta namen izpuhtel brez moje vednosti. Ampak to ne pomeni, da na silo nekaj iščem in ugotavljam, ampak samo zavedanje in vklop mojih senzorjev :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa misel. Prijateljice so že vedele, kaj ti podariti.
    Pristop, da se vse zgodi z razlogom, čeprav ga ne razumemo takoj, pa marsikdaj olajša težke trenutke.
    Upam, da bo sčasoma manj bolelo in boš lahko živela naprej.
    Notes pa je prav lep točno tak kot je. Brez kakršnih koli dodatnih okraskov.

    OdgovoriIzbriši
  6. Misel je še kako resnična. Za vse (no, recimo večino) stvari slej ko prej zvemo zakaj so se zgodile (če le to želimo).
    Knjigica pa je krasna takšna kot je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav res bi bilo karkoli dodatnega na platnicah odveč ... kar pa zadeva prvi del tvoje objave se pa popolnoma strinjam ... od takrat, ko se je očitno z nekim posebnim namenom v moje življenje na sila čuden način prikradla ena zelo zanimiva knjiga, v kateri sem našla številne pritrdilne odgovore na moja vprašanja ... in, ko se je moje življenje iz ene melanholije v trenutku prelevilo v razburkano morje sem črpala moč za premagovanje težav ravno iz prebranih vrstic v tej knjigi ... še vedno se spopadam s številnimi strahovi pa vendar zaradi tiste knjige verjamem, da bo težev enkrat konec, ko bo iz mene odpadel še zadnj del lupine, v katero sem ujeta ... in verjamem, da je tako z vsakim izmed nas ... ;o) ... ne trudimo se prehiteti usode, ker ima le ta za nas pripravljenje številne lepe stvari, če ji dovolimo, da ona dela za nas

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe misli. Le da je včasih težko razumeti, da se vse dogaja z razlogom. Še posebej, kadar se zgodijo hude, težke stvari ... to se menda ne dogaja z razlogom. Ali pač? Pomembno vlogo odigra časovna dimenzija ...

    Knjižica je pa še en krasen izdelek izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zopet čudovit izdelek izpod tvojih rok.
    Knjigo Abeceda življenja pa sem jaz lani dobila za diplomo. In res skriva izjemno globoke misli...

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.