torek, 5. januar 2010

Vintage


Za danes sem si zadala nalogo, da izdelam dve darili za dve posebni kozoroginji. Pred oči sta mi hodili knjižici v vintage stilu. Ker doma med vso množico materiala nisem imela nič primernega, sem se odločila sama narediti papir starinskega izgleda. Na Youtubu sem našla odličen tutorial Natalie Bramasole, ki je za postaranje papirja uporabila kavo. Sama sem se do sedaj nekaj trudila s čajem, pa učinek ni enak. Kavica pa je poleg vsega v moji sobi še prijetno dišala.
Malo sem improvizirala, saj nimam Making Memorisovega pripomočka za "distressanje" robov, ampak šlo je tudi s škarjami in nohti. Tu je rezultat. Priznati moram, da sem z njim zelo zadovoljna. Občudujem namreč izdelke s pridihom starinskega, pa mi še nikoli ni uspelo nič podobnega ustvariti.


Iz papirja je nato nastala preobleka za Post it notes. Tudi papir na katerega sem odtisnila metulja, sem enostavno pobarvala s kavo, le da sem za razliko od osnovnega papirja, nanesla le dva premaza.

Sedaj pa se vržem še v izdelavo drugega darilčka!

Lep sneženi dan!

Maja

22 komentarjev:

  1. Vau, zelo dobro je tole ratalo in darilce je enkratno. Da vidmo še drugo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, kakšno dišeče darilce. Sigurno diši po kavici papir, a ne? Vse skupaj je zelo, zelo lepo. In hvala za tutorialček!

    OdgovoriIzbriši
  3. To je pa bil projekt!Papir res dobro izgleda, metulj prav tako, vse skupaj pa ena krasna celota. Komaj čakam nadaljevanja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prikaz za postaritev papirja je res super (malo me njena govorica spominja na angleško govorjenje mojih francoskih sorodnikov ;) in tudi jaz kot prava kofetarca že komaj čakam, da sprobam tako packanje s kavo ;) HVALA za link!

    Platnice so fenomenalne, metuljček pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  5. Si moram kar it pogledat tale tutorial, me res zanima. Svetovno je to izpadlo, kar si naredila. Toliko je stvari, ki jih lahko naredimo z osnovnimi zadevami, ki jih imamo doma. Prvo darilo je enkratno. Komaj že čakam na drugega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bomo preiskusili :-)
    Darila pa si zeloooooo lepo oblikovala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito darilo, pravi vintage. Zanimiva ideja, tole s kavo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Če je rezultat tak, mora bit tutorial zelo dober, grem špegat :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako dobro izgleda ta papir!!!!!Pa tudi darilce je zelo lepo!Metuljček;Kje je pomlad?

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav lepo darilce izgleda, počasi mi bo še všeč tale vintage stil. Le črne pa nekako ne morem. Zame še vedno simbol bolečega.
    Hvala za link. Verjamem, da bo zdaj pri marsikateri zadišalo po kavi :)
    Me pa veseli, da nas tako pogosto pocrkljaš z objavami čudovitih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super! Super!
    Darilo, navodilo, izgled!
    Lepo in hvala za link.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen vintage look! Seveda takoj čakamo na nadaljevanje.

    Pa hvala za link. Sem ga šla kuj prec pofirbcat in je res fajn. Pa še tako simpatično govori, da je celo zabaven :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo. Pa hvala za link, bom tudi jaz poskusila v kratkem.

    OdgovoriIzbriši
  14. tole me je pa tako prevzelo, da me prav ima, da bi po sto letih skuhala kavo in prigriznila košček zarečenega kruha; nak, papirja se pa ne bom lotila...

    čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno darilo!
    Grem še tutorial pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  16. smrk, smrk ... meni pa kofe takooo smrdi :((((( ampak bom že našla kakšno ščipalko :)))
    Hvala za link :)darilce je pa super ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. I love it! it is soo beautiful!
    Happy new year!!

    OdgovoriIzbriši
  18. super darilce in hvala za link

    OdgovoriIzbriši
  19. Papir je res fenomenalen in darilce je prav tako za oči spočit na njemu in ga občudovati. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ful lepo darilo! Hvala za link, bom zagotovo sprobala.
    LP Dekca

    OdgovoriIzbriši
  21. Sploh nisem vedela, da se to da, dokler nisem pogledala videa. Učinek je res ta pravi vintage. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  22. Uau, to bo pa treba enkrat sprobat. Končni rezultat je res fajn.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas!! Vaše spodbude mi veliko pomenijo.